kserkses 0 Napisano 11 Grudnia 2006 Jak myślicie czy bez problemu dokupię dekielki na wałki od wodzików. nie wiem, a co się stało, bo to raczej się nie psuje Jak kupujesz podłogę i kabinę, to moze poszukaj całego Władka do remontu, bo raczej podłoga i kabina się nie psuje cena może się specjalnie nie różnić, a magazyn części będziesz miał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 11 Grudnia 2006 Jak myślicie czy bez problemu dokupię dekielki na wałki od wodzików. Te co są po obu bokach skrzyni, które trzeba odkręcić jak się biegi zblokują. Nie wiem czy to dostaniesz wszedzie! ale napewno da sie dostać! Jak ja potrzebowałem wałek do skrzyni biegów i zadzwoniłem do centrali agromy to do władka mają tylko węże te z tyłu i filtry paliwa! Ale znam gościa który ma troche części i jest o nim mowa wcześniej! Ci którzy mieszkają bliżej granicy wschodniej podobno nie mają problemu z cześciami do Władka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palik 0 Napisano 11 Grudnia 2006 a co wy nato jak by silnik odrzutowy do władka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 11 Grudnia 2006 a co wy nato jak by silnik odrzutowy do władka Ty to zielony jesteś jak napisałeś wcześniej i nierozważny Załóż silnik z Mecedesa klasy s To poczujesz moc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 11 Grudnia 2006 A wracając do ciebie paffa to fest skruciłeś tą kierownice! U mnie nie jest tak żle bo mam wyżej siedzenie niż u ciebie dlatego byłem zaskoczony że skruciłeś ją! Kierownica też fajna ale nie zkorzystam z skracania drążka i zmiany kierownicy bo nie chce przy orce lub sianiu tyle kręcić kierownicą! Ale pomysły godne polecenia, gdy ktoś ma taką kabine jak ty! I nie robi wszystkiego jednym ciągnikiem! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 11 Grudnia 2006 Paffa pokaż jeszcze jakie zaczepy masz u siebie! Bo to nie którym pomoże Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 11 Grudnia 2006 Nie wiem czemu, ale u mnie te dekielki mają oberwane mocowanie. Chyba poprzedniemu właścicielowi biegi wyskakiwały.Jak kupiłem ciągnik to biegi były zblokowane, jeden dekielek leżał w skrzynce a drugi był przykręcony na jedną śrubę Teraz spod nich mi się olej wydostaje Zaczepy mam takie sobie. Nie wiem czemu na fotkach są dwie takie same Jedna z nich to miałbyć ciągnik (widok z tyłu)Już fotki nie wstawię- choć wydaje mi się, że lepiej jak jest fotka niż link! http://img379.imageshack.us/img379/6442/obraz560yt4.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 11 Grudnia 2006 do paffa. ty piszesz chyba o dekielkach ktore znajduja sie z obu stron skrzyni(widac pod nimi konce wodzikow).sprezyny znajduja sie natomiast pod dekielkiem na gogze skrzyni(jest tylko jeden).jak patrzysz na skrzynie z gory to jest on po prawej stronie z przodu skrzyni.sa tam sprezyny , ktore przytrzymuja zatrzaski wodzikow.doraznie mozna je troche rozciagnac, z tym ze to pomaga na krotko.lepiej wymienic -kosz okolo 10PLN.z tym ze moga byc roznej srednicy(w starych typach sa troche wiekszej srednicy).na te boczne dekielko dorob uszczelke ze zwyklego kartonu i wez na silikon.napewno bedie trzymac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 11 Grudnia 2006 Tak! chodzi mi o dekielki z boku skrzyni pod, którymi widać końce "listwy" wodzików.Silikon i uszczelki nic nie dadzą ponieważ nie ma czym tego przykręcić w obu dekielkach są urwane kawałki odlewu w których są otwory do przykręcania. Trzymają się tylko na jednej stronie Więc chyba nie ominie mnie kupowanie nowych dekielków Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 11 Grudnia 2006 co sądzicie o zaczepach paffa czy sa odpowiednio wytrzymałe ile na tym mozna ciągać? co ty paffa ciągasz i ile najwiecej targałes? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 12 Grudnia 2006 Więc chyba nie ominie mnie kupowanie nowych dekielków Ewentualnie można jeszcze pospawać te dekle! Ja gorsze rzeczy robie na warsztacie, tylko troche roboty to kosztuje! To jest konieczność gdy nie dostaniesz dekli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 12 Grudnia 2006 co sądzicie o zaczepach paffa czy sa odpowiednio wytrzymałe ile na tym mozna ciągać? co ty paffa ciągasz i ile najwiecej targałes? Widzisz, mi nie potrzebne są jakieś super zaczepy Pole, które obrabiam mam wszystko koło domu i nie muszę nic ciągać po drogach Najwięcej co ciągałem to przyczepę i wóz (razem) zboża! (górny zaczep)Na dolnym rozrzutnik dwu osiowy.I na tym moje ciąganie się kończy Nawet jak muszę coś przytargać z pola to i tak mam nie dalej jak 300-400 metrów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 12 Grudnia 2006 Ewentualnie można jeszcze pospawać te dekle! Ja gorsze rzeczy robie na warsztacie, tylko troche roboty to kosztuje! To jest konieczność gdy nie dostaniesz dekli Pospawać to by je się dało, ale ja nie mam tych urwanych części Jak nigdzie nie dostanę to będę musiał trochę pokombinować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 12 Grudnia 2006 Przecież te dekle można też dorobić jeśli ich nie kupi, co w tym skomplikowanego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 12 Grudnia 2006 Dorobienie nie jest skomplikowane, tylko czasochłonne A czasu ostatnio coraz mniej Nie wiem czemu pochrzaniło mi się z tym ciśnieniem oleju Pisałem, że na zimnym mam 6 barów pewnie dlatego, że myślałem, że manometr jest wyskalowany do max 8 barów Paliłem ciągmik w sobotę i ciśnienie jest na 4 bary na zimnym i spada na 2 bary na rozgrzanym Oto zestaw wskaźników Władka z 76r.(trochę przerobiony ):http://img242.imageshack.us/img242/3161/obraz555ab6.jpgA to schematpołączeń biegów:http://img148.imageshack.us/img148/8228/obraz553jb6.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deszczowiec 0 Napisano 12 Grudnia 2006 pokrywy wodzików można kupić, tu niestety tylko hurtowo: http://agroman.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T79251 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 12 Grudnia 2006 http://www.agroma-wagrowiec.pl/ wejdz tu wez sobie numer i zadzwon tam oni maja wszysto do t-25 ja tam kupuje. wysyłka mozliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek79 0 Napisano 12 Grudnia 2006 witam potrzebuje ksišżkę aby zrobić remont silnika cišgnika t25 będę wdzięczny za wszelkš pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 12 Grudnia 2006 Jaka książka Ci do tego potrzebna?Ja sam robiłem remont silnika i jeśli potrzebujesz jakiejś porady to pytaj śmiało Z książek mam tylko katalog części i to powinno wystarczyć (mi wystarczył) Zależy co uważasz pod pojęciem remont I jeszcze jedna moja rada: Wału korbowego do Władka nie szlifuje się Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 12 Grudnia 2006 I jeszcze jedna moja rada: Wału korbowego do Władka nie szlifuje się Mam pytanie dlaczego A z tymi biegami to uważam że masz żle bo masz na "polowych" biegi 1red. 1,2,5 a na "szosowych" 2red 3,4,6. Wiec na polowych jak i szosowych nie masz rozłożonych równomiernie biegów Jak ja mają tez dwie dzwignie! i wynika to że masz inne koła w skrzyni biegów i prędkość biegów nie rożłożona! jak naprzykład u mnie! Bo biegi "polowe i "szosowe" zmieniają się tylko przełożeniem na most tylny( na którym jest wieksze oraz mniejsze koło zębate)! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palik 0 Napisano 12 Grudnia 2006 jak się znudzisz swoją mondrością zostanie ci jeszcze tunig Miras Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 12 Grudnia 2006 jak się znudzisz swoją mondrością zostanie ci jeszcze tunig Miras A zebyś wiedział ze bede tuningował władka! Ale nie swojego tylko z kumplem na wpis do księgi ginesa! narazie w planie bedzie predkość 100 km/h Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 12 Grudnia 2006 Wału się nie powinno szlifować bo podczas szlifu zbiera się za dużo materiału i później taki wał potrafi pęknąć Biegi to kwestia przyzwyczajenia. Przecież i tak nie zmieniasz biegów jak w samochodzie od najmniejszego do największego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palik 0 Napisano 12 Grudnia 2006 to pomyśl o napęndzie atomowym i jeszcze jedno FORUM to nie twój prywatny folwark Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 12 Grudnia 2006 Wału się nie powinno szlifować bo podczas szlifu zbiera się za dużo materiału i później taki wał potrafi pęknąć Biegi to kwestia przyzwyczajenia. Przecież i tak nie zmieniasz biegów jak w samochodzie od najmniejszego do największego. Znam ludzi którym właśnie pekał wał po remoncie kapitalnym! Sam miałem okazjie kupić takiego lecz bałem się że to może było powodem czegoś innego! Wiec teraz znam odpowiedz! A z samochodem to prawda! Lecz przy ruszaniu z biegów szosowych to ta 3 to troche zaduża a u mnie 2 jest spoko! lecz dobra nie bede oczerniał twoich biegów bo też maja za a nie przeciw jak ja wypisuje! ale według mnie może jest to pokickane w tej tabliczce! bo może polacy ją robili Bo zeby były inne koła to troche dziwne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach