Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

ja tak mialem ze mi sie uszy przy feldze obrywaly i musialem zdjac obciazniki w tylnych kół bo jak byly to non stop.teraz nie ma i jest spokoj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za chiny nie sciagne swoich obciazniczków Jedynie teraz prostopadle wiezdzam do bruzdy na małym gazie. I już tak 3 lata i jest spokój. Bo z pługiem jak i bronami to smigam bez problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MI też sie kiedys to ucho urwało, przez to ze jezdziłem z duzym obciązeniem na koła. To był rozutnik obornika 4,5t. Stało sie podczas gwałtownego chamowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy moim władku kiedyś urwała sie zwolnica, wysunęły sie te bolce ustalające i śruby nie wytrzymały i poszło, ale to było podczas wybierania buraków kombajnem Posejdon, na takiej pochyłości i w glinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedyś pękła pochwa do której przykręca się zwolnice, a u sąsiadów można spotkać przyspawane gwiazdy do felg bo sie urywają uszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to mialem przygode. Zona sie uczyla jezdzic i jak przypierniczyla w plot betonowy to pekala obudowa przekladni kierowniczej i skrzywil sie was od drazaka kier.od zwrotnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam pytanko. Mam władka T25A od jakiegoś czasu i zaobserwowałem, że w prawym tylnym kole tnie mi bieżnik. Co może być przyczyną? Domyślam się, że coś jest nie tak z geometrią, ale czy napewno? Jak to ustawić?

Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Mam pytanko. Mam władka T25A od jakiegoś czasu i zaobserwowałem, że w prawym tylnym kole tnie mi bieżnik. Co może być przyczyną? Domyślam się, że coś jest nie tak z geometrią, ale czy napewno? Jak to ustawić?

Pozdrawiam !

 

 

A jak weźmiesz za koło i szarpiesz to nie czuć luzu na zwolnicy ? Może oponę s.... trafił ? Ciśnienie w kole prawidłowe ? Koło dobrze i równomiernie dokręcone ? Przyczyn moze być wiele ! Napisz konkretnie w jaki sposób go wycina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa! Może to jest spowodowane ze na podwórku coś jest nie tak!

Lub jak ciągasz jakąs maszyne to zaczepia o opone!bo napewno nie geometria Mnie sie wydaje że nikt Tobie w tym problemie nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem może to wada opony, jakby zamienić opony najprościej by było całe koła, tylko nie wiem czy u ciebie byłoby to możliwe żeby nie zmieniać kierunku jodełek

A w jaki sposób zdziera bieżnik, bo pierwszy raz słyszę by darło tylne koło, jakby coś zawadzało to chyba byś zauważył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zdecydowanie wina złego ciśnienia w oponach, nie ma możliwości zmiany geometrii tylnych kół w ciągniku, chyba że luz na łożyskach jest już tak duży, że koła stoją w odwrócone V, ale to raczej mało możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz zamocowanie pochw. U mnie we władku i w 360 juz po razie cos takiego miałem. W 360 spowodowane to było peknieciem pochwy. A we władku sruby przy zwolnicy sie lekko poluzowały a przy tylnym moście mało nie powypadały od dołu i koło sie lekko pochyliło. Koło było tak pochylone ze aż hamulec słabo odbijał ponieważ pręt od hamulca zaczal sie naginac. Ja nim nie jezdziłem tylko taki młody koles co u mnie nim robił i jak sie okazało to juz tak było ze 4 m-ce. Po skreceniu wszystko prawie ok. Tylko blokada wysiadła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poruszyliscie sprawe hamulca przy okazij. Podpowiedzcie mi jak go wyregulowac czy naprawic bo taki slaby ze strach jezdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poruszyliscie sprawe hamulca przy okazij. Podpowiedzcie mi jak go wyregulowac czy naprawic bo taki slaby ze strach jezdzic

 

 

A z którego roku masz władzia oraz jaki typ? A wyregulowanie duzo daje wiem po sobie! Hamulce jak brzytwa. Trzeba z góry odkrecić dekiel i tam naciagnąc na srubach orz skok pedała wyrególować srubami które sa w pochwie(Dokładnie 3 po bokach jak i od spodu jak patrzysz od koła).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten Władek zawsze zdzierał tę oponę czy od jakiegoś czasu jeśli od początku to może coś nie tak z jakimś odlewem może przydałoby się sprawdzenie geometrii ( tylko nie wiem czy to jest możliwe, bo nigdy nie słyszałem by sprawdzano geometrię tylnych kół ciągnika ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu z tym kołem to padła obudowa w zwolnicy albo łożyska na wale koła ! Ale na odległośc to sobie można ............... !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z którego roku masz władzia oraz jaki typ? A wyregulowanie duzo daje wiem po sobie! Hamulce jak brzytwa. Trzeba z góry odkrecić dekiel i tam naciagnąc na srubach orz skok pedała wyrególować srubami które sa w pochwie(Dokładnie 3 po bokach jak i od spodu jak patrzysz od koła).

 

 

wladek z roku 84, jedna wajha od biegow, bez kabiny. A te sruby trzeba wykrecas czy wkrecac?? bo u mnie to sporo wystaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jeśli chodzi o koło to zdziera mi tylko z jednej strony. Po zewnętrznej stronie koła, wszystkie śruby mocujące są dokręcone zarówno przy piaście jak i przy obudowach, nie sprawdziłem jeszcze łożysk, ale gdyby padły to koło ułożyłoby się w ten sposób: I--\ , natomiast u mnie zużycie bieżnika (jedna połowa jodełki na obwodzie) jest po zewnętrznej stronie, czyli tak jakby koło było ustawione w ten sposób: I--/

Zastanawiam się co do ciśnienia powietrza, może jest za małe, opona jest lekko ugięta. Może ktoś wie jakie powinno być "książkowe" ciśnienie w kołach Władzia?

P.S. Tą usterkę z bieżnikiem mam od samego początku, jestem właścicielem Władka od niecałego roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytałbyś troche temat o władziu, to byś wiedział jakie ma być ciśnienie, jest kilka postów wstecz, niedawno temat był wałkowany!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanko, czy wie ktoś może gdzie w necie możnaby było zdobyć jakieś informacje nt. silników stacjonarnych typu S?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co Ci jest potrzebne na temat ES-ów??? A Cisnienie z instrukcji ekspolatacji władka to 45b6d6f6b08eeeec.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Mam pytanko. Mam władka T25A od jakiegoś czasu i zaobserwowałem, że w prawym tylnym kole tnie mi bieżnik. Co może być przyczyną? Domyślam się, że coś jest nie tak z geometrią, ale czy napewno? Jak to ustawić?

Masz źle obrobioną pochwę. Tego się nie da naprawić, można jedynie dokonać wymiany na nową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze jedno pytanko, czy wie ktoś może gdzie w necie możnaby było zdobyć jakieś informacje nt. silników stacjonarnych typu S?

 

Z ciekawości spr w googlach,czy są jakieś info o tych silnikach-nie znalazłem.W moich okolicach jest pare samoróbek z takim silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...