Ulan 0 Napisano 25 Marca 2008 Witam!mam :-katalog cześci ciągnika T25A1,T25A2,T25A3 (1978r) -opis techniczny i instrukcja eksploatacji T25A,T25A2,T25A3 Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artgon 0 Napisano 25 Marca 2008 Mam pytankoCzy wspomaganie od białoruśki nada się do Władka?Może ktoś z was próbował.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ_t-25 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 Mam pytanie nie wie ktos moze jakie dokladne wymiary ma detka do Wladimirca t-25 a2 ??poniewarz pilnie potrzebuje z góry dziękuje za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stef275 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 Mam pytanie nie wie ktos moze jakie dokladne wymiary ma detka do Wladimirca t-25 a2 ??poniewarz pilnie potrzebuje z góry dziękuje za pomoc Takie same jak opona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELEK24 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 witam mam pytanie:czy ktos z was wymienial samodzielnie sekcje w pompie wtryskowej?moja pompa okrutnie leje,a mam orginalna sekcje ruska i chcialbym zmienic tylko nie wiem jak te ustrojstwo wyjac... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 oj ja tez sie do tego szykuje, ale nikt nie pomoze. Ja jak bym miał czas to bede robił i fotorelacje jak cos zrobie z tego zabiegu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 ten sam miras co na vw golf forum jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 3 Kwietnia 2008 no to powodzenia życzę przy wymianie sekcji oby pompa działała po wymianie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELEK24 0 Napisano 4 Kwietnia 2008 jestem z zawodu mechanikiem,i niejedna rzecz juz robilem,ale tej wymiany ciut sie boje,wiem ze trzeba wysunac listwe aby sekcja wyszla do góry,zastanawiam sie jak ja pozniej ustawic,oprocz wycieku paliwa silnik pracuje bez zarzutu,radzi sobie z pługiem 3-skibowym,nie dymi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 5 Kwietnia 2008 Eureka panowie cos niesamowitego dzis udalo mi sie naprawic podnosnik. slabo podnosil po zagrzniu oleju- tak sie meczylem chyba 2 lata. Przedwczoraj wymienilem pompe - no lepiej ale siewnika znow nie chcial podniesc i wtedy wymienilem zawor w rozdzielaczu ii dzwiga az przodem buja. Jak ktos ma problem niech zacznie od zaworu a nie jak ja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cemik 0 Napisano 5 Kwietnia 2008 Zrobiłem sobie ładowacz podczepiany na podnośnik z dodatkowym jednym siłownikiem od Tura, dzięki temu mój władek jest w stanie podnieść bele z sianem Ale jedno mnie zastanawia dlaczego ten siłownik tak szybko opuszcza ? Nawet jak nic nie nabiorę i na pusto opuszczam to ramie tura gwałtownie opada na dół. A może trzeba zastosować jakiś zaworek czy cuś podobnego żeby olej tak szybko nie uciekał z siłownika przy opuszczaniu? Albo może mam uszkodzony rozdzielacz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charążka Witold 0 Napisano 5 Kwietnia 2008 Załóż po prostu dławik taki sam jak masz w swoim władku w siłowniku i po kłopocie. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 5 Kwietnia 2008 Na różnych forach jestem wiec nie wiem czy to akurat o mnie chodzi. Co do Paweł 24 widze ze mamy ten sam ból. Ale ktos mi ostatnio pisał, ze podobno w książce jest wspomniany ten ból i jest zalecane spuszczanie paliwa. Ja spuszczam jak na razie paliwo bo nie mam czasu na naprawe tego ale jak znajde czas na turbine to i na wymiane sekcji znajde Cemik tak wystarczy zawor jakis załozyc lub zwezenie albo cienki wezyk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 6 Kwietnia 2008 Eureka panowie cos niesamowitego dzis udalo mi sie naprawic podnosnik. slabo podnosil po zagrzniu oleju- tak sie meczylem chyba 2 lata. Przedwczoraj wymienilem pompe - no lepiej ale siewnika znow nie chcial podniesc i wtedy wymienilem zawor w rozdzielaczu ii dzwiga az przodem buja. Jak ktos ma problem niech zacznie od zaworu a nie jak ja.mam ten sam problem ; wymiana uszczelnień tłoku i pompy na nową niewiele dało.Który to będzie zawór i czy jest dostarczany jako komplet? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cemik 0 Napisano 6 Kwietnia 2008 No rzeczywiście jakiś dławik pewnie by pomógł ale najlepiej żeby działał tylko w jedną stronę czyli przy opuszczaniu, jak będe miał czas to podjadę do jakiegoś sklepu i sprawdzę czy coś takiego mają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 7 Kwietnia 2008 mam ten sam problem ; wymiana uszczelnień tłoku i pompy na nową niewiele dało.Który to będzie zawór i czy jest dostarczany jako komplet? zawor przelewowy od gory przykrecany na dwie sruby po prawej stronie rozdzielacza. KUpilem go kpl. za 24zl. w kpl. nie bylo sprezyny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
didos 0 Napisano 10 Kwietnia 2008 Mam problem,jesienią ubiegłego roku padło mi ładowanie w moim Władziu. Zabieram się do naprawy tego dopiero teraz, ponieważ z różnych przyczyn nie dało się inaczej. W czym problem: Władzio jest ten z najstarszych A1, byłem dzisiaj u zaprzyjaźnionego elektryka i on powiedział mi abym wywalił stary alternator (taki z pięcioma kablami) a wstawił nowszy z dwoma. Mówił, że ten co jest u mnie to może już ze starości padł. Nawet nie chciał mi nic sprawdzać, twierdząc, że wymienić i tyle, bo ponoć to się bardziej opłaca, niż mieniać regulatory i inne. Proszę o opinie na ten temat. I jeszcze jedna rzecz, czy lepiej mieć akumulatory 160Ah, czy 195? Podobno te większe nie są do końca doładowywane.Proszę o opinie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 10 Kwietnia 2008 no to powiem cie ze elektryka masz zajebi***go!!! może po prostu nie umiał sie do niego zabrać i tyle...! jeśli ty też nie wiesz to faktycznie w tym przypadku pozostaje ci tylko wymiana bo nic nie zdziałasz...wymien nawet na jakiś samochodowy schemat podłączenia znajdziesz w necie..! co do akumulatorów to ja mam 195 i nie narzekam... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakson 0 Napisano 10 Kwietnia 2008 czy mozna gdzies jeszcze kupic oryginalne uszczelki do silownika do wladka\ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 10 Kwietnia 2008 Mam problem,jesienią ubiegłego roku padło mi ładowanie w moim Władziu. Zabieram się do naprawy tego dopiero teraz, ponieważ z różnych przyczyn nie dało się inaczej. W czym problem: Władzio jest ten z najstarszych A1, byłem dzisiaj u zaprzyjaźnionego elektryka i on powiedział mi abym wywalił stary alternator (taki z pięcioma kablami) a wstawił nowszy z dwoma. Mówił, że ten co jest u mnie to może już ze starości padł. Nawet nie chciał mi nic sprawdzać, twierdząc, że wymienić i tyle, bo ponoć to się bardziej opłaca, niż mieniać regulatory i inne. Proszę o opinie na ten temat. I jeszcze jedna rzecz, czy lepiej mieć akumulatory 160Ah, czy 195? Podobno te większe nie są do końca doładowywane.Proszę o opinie. Ja mam dużo nowszego Władka a alternator mam już samochodowy (od poloneza) oczywiście z regulatorem. Co do akumulatorów to lepiej większe a najlepiej wstawić rozrusznik z przekładnią ja mam z allegro za 350 zł i kręci super. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELEK24 0 Napisano 11 Kwietnia 2008 POMOCY:panowie pomozcie mi,lak ustawic blokade biegów we wladku,trzeci dzien sie z tym borykam,dwa razy wygielo mi wodzik,teraz go urwalo,kupilem w czemarolu nowy i dalej nie moge wyregulowac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czona 0 Napisano 12 Kwietnia 2008 Tak jak w temacie biegi wypadaja (głównie pod obciązeniem) typ ciągnika to t25a. Za pomoc z góry dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych-kub61 0 Napisano 12 Kwietnia 2008 Mam problem,jesienią ubiegłego roku padło mi ładowanie w moim Władziu. Zabieram się do naprawy tego dopiero teraz, ponieważ z różnych przyczyn nie dało się inaczej. W czym problem: Władzio jest ten z najstarszych A1, byłem dzisiaj u zaprzyjaźnionego elektryka i on powiedział mi abym wywalił stary alternator (taki z pięcioma kablami) a wstawił nowszy z dwoma. Mówił, że ten co jest u mnie to może już ze starości padł. Nawet nie chciał mi nic sprawdzać, twierdząc, że wymienić i tyle, bo ponoć to się bardziej opłaca, niż mieniać regulatory i inne. Proszę o opinie na ten temat. I jeszcze jedna rzecz, czy lepiej mieć akumulatory 160Ah, czy 195? Podobno te większe nie są do końca doładowywane.Proszę o opinie.elektryk no niezły ja włeśnie skończyłem remont instalacji w takim egzemplażu jak ty masz, a ładowanie jest że wskazówkę łamie na +30 wszystko idzie wymienić na polskie części tylko za tym trzeba pochodzić i na tym się zać a regulator kosztował 7 zł na allegro jakby co to pytaj albo wejdź na stronę o władziu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELEK24 0 Napisano 12 Kwietnia 2008 skrzynia biegów opanowana,rozbieralem wszystko 5 razy,ale w koncu sie udalo,aby zlikwidowac wypadanie biegów najlatwiej jest wymienic sprezyny zatrzaskow,regulacje wodzika blokady polecam tylko cierpliwym,bo mozna zafundowac sobie sporo niepotrzebnej roboty,tak jak ja,najlepiej skrocic ja nie wiecej niz 3 obroty.naprawde pomaga,tak jak koledzy na tym forum. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Terror 0 Napisano 13 Kwietnia 2008 Wie ktoś za ile i gdzie można w necie kupić linke do obrotomierza? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach