Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

w nowych dowodach przecież już się nie podaje nawet numeru silnika kolory chyba też nie ma dokładnie nie pamiętam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wied w dowodzie ja mam ale troche zle;

...

Pojemność silnika: 1460 (z tym jest totalny bład, ale chyba mniejsze OC płace )

...)

OC płacisz takie samo, ciągnik to nie samochód...

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam na razie wyrobiony dowód tymczasowy ale trochę danych z niego mogę podać ; B-data pierwszej rejestracji D-dane pojazdu--ciągnik rolniczy d1-DT d3-T-25A E-nr-identyfikacyjny[nr.podwozia,ramy], F2-dopuszczalna masa całkowita pojazdu [3200] G - masa własna [1780 ] P-dane silnika ;P1 pojemność [2077 ] P2-moc [18,50 kw ] P3 paliwo [ D ] S1-liczba miejsc siedzących [ 1 ] L-liczba osi [ 2 ] Q1-masa całkowita przyczepy z hamulcem [ 5500 ] jest jeszcze największy dop.nacisk osi u mnie jest [0,00]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cemik napisał:

Myślę o zakupie tura do T-25, zastanawia mnie tylko jaką pompę mają te ciągniki i ile kilogramów są w stanie podnieść. Najbardziej zainteresowany byłbym wypowiedziami osób które posiadają ciągnik T-25 z turem

Tura do tego ciągnika kupiłem trzy lata temu. Na razie jest wszystko OK.Co do udżwigu to bele siana i słomy podnosi bez problemu.Obornik ładuje dobrze.Najlepiej jest zdemontować przednie obciążniki to będzie lżej kręcić kierownicą. Jak masz pytania to wal co będę wiedział to podpowiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego kupiłem niedawno bo w sierpniu, pierwszym miłym zaskoczeniem było, że przy ładowaniu obornika dość lekko się kierownica kręciła, myślałem, że trzeba będzie założyć wspomaganie do tego ciągnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest Władek, tylko ciągnik montowany na bazie Belarusa w fabryce gdzie robią Władki, to normalny Belarus, możesz go kupić na allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tatamarty.323a Dzieki za wyjasnienie a masz moze jakies linki do niego z jakim dokładnym opisem badz kto sprzedaje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem sam sobie zrobić tura do mojego Władka , kolega z pracy niedawno sobie zrobił do Fergusona wzorując się na ładowaczu od C-360.

Materiał na wykonanie brał taki jaki udało mu się wykombinować więc nie zrobił dokładnej kopi tamtego tura. Ja chciałbym zrobić ładowacz o odpowiednio mocnej konstrukcji ale żeby jednocześnie nie ważył zbyt dużo.

Jaką długość ramion ma orginalny tur do t-25?

Jakich wymiarów jest profil z którego wykonane są ramiona?

Jaki wymiar ma ceownik przymocowany pod ciągnikiem?

Jaki jest siłownik? (długość wsuniętego i wysuniętego?

I jeszcze jedna prośba jak by ktoś miał jakieś zdjęcia tura do t-25 to byłbym bardzo wdzięczny za przesłanie mi na cemik(małpeczka)o2.pl , bo niestety w necie jest bardzo mało zdjęć Władka z turem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że gotowy projekt byłby najlepszy, ale w zupełności zadowole się tym jak ktoś poda mi te wymiary poniżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czego chcesz to robić, z ceowników z metra z GSu? Do tego jest potrzebna atestowana stal wytrzymałościowa, znam kilku gości, którzy też chcieli zaoszczędzić może z tysiąc złotych i robili sami takie wynalazki, które rozpieprzały się przy robocie, uszkadzając tez ciągnik, więc nie jestem pewien czy to dobry pomysł, zważywszy, że tur do Władka kosztuje coś ok 3700 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3700 czy też 4600 to sporo kasy, a ja jak dobrze pójdzie to wyjdzie mi za siłowniki z wężami + materiał około 1200zł a jak źle pójdzie to co najwyżej 2000zł.

Mówisz że znasz kilku gości którzy robili takie wynalazki i im się to rozsypało, myślę że tu nie chodzi tak bardzo o jakość stali, a raczej o samo wykonanie.

Zapewne w którymś miejscu tura wykorzystali za cienki materiał lub spaw był za słaby lub po prostu bardzo przeciążyli tura podnosząc ile wlezie.

O spawy się nie martwię bo jestem spawaczem, a materiał planuje dać troszkę grubszy niż jest to orginalnie.

Jedyny problem jaki mam to to że nie mam wymiarów orginalnego tura do t-25.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nadchodzącym Nowym Roku idz do przodu krok po kroku niech cię nadmiar kasy męczy i niech fiskus cię nie dręczy. Niech rodzina żyje w kupie resztę miej głęboko w dupie.

 

Wszystkiego dobrego w Nowym 2008 roku wszystkim szczęśliwym posiadaczom T-25 i nie tylko śle luki22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyny problem jaki mam to to że nie mam wymiarów orginalnego tura do t-25.

Ja w zeszłym roku dałem 4600 za pomarola (tur 1). Samo ramię i wysięgnik jest taki sam jak do C330, C360 lub MF 235 oraz siłowniki i ich mocowanie. Kwestia zrobienia uchwytu i zamocowania go na ciągniku. W razie czego mogę zrobić foty, pomierzyć i wysłać na maila.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko : nie wiecie gdzie można dostać oryginalne szyby do władka ? Chodzi mi dokładnie o tylną szybę i do drzwi. I jaki typ uszczelek tam przychodzi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Mam ksiazki do T25

 

-katalog cześci ciągnika T25A1,T25A2,T25A3 (1978r)

-opis techniczny i instrukcja eksploatacji T25A,T25A2,T25A3

 

 

 

jesli ktos potzrebuje, prosze pisac na maila

Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szyby do oryginalnej kabiny do władka można kupić na składnicy w Makowie Mazowieckim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy można zmienić siłownik na inny żeby była możliwość większego udźwigu oraz żeby nie lał ten siłownik? Będę wdzięczny za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siłownik mozna zmienić, ale udźwig raczej niewiele będzie większy bo pompa nie wydoli. Prawdopodobnie pasuje ten od LTZ 55A, ale jest dłuższy.

Co do przecieków seryjnego siłownika to zamiast tych dziwnych blaszek polecam założyć dobry uszczelniacz hydrauliczny. Ja tak zrobiłem 2 lata temu i do tej pory suchutko. Wymieniłem także wszystkie uszczelki i oringi. Czyściutko tak jak powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udzwig siłownika zależy od jego średnicy. Większy uniesie więcej, ale wolniej z powodu określonej wydajności pompy. Musi być tylko taki sam skok tłoczyska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...