wojtek76 0 Napisano 10 Sierpnia 2008 Ja proponowałbym sprawdzić pompkę zasilającą .Są tam takie zaworki plastikowe ze sprężynkami, u mnie kiedyś te sprężynki się "skończyły" i też miał podobne objawy. Wymieniłem je i chodzi. A może być ,że wpadł tam jakiś śmieć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 13 Sierpnia 2008 Mam: -katalog cześci ciągnika T25A1,T25A2,T25A3 (1978r) -opis techniczny i instrukcja eksploatacji T25A,T25A2,T25A3 Jeśli ktoś potrzebuje , mój mail : Comp4ct@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Terror 0 Napisano 14 Sierpnia 2008 Witam. Mam pytanie. Dzisiaj podczas bronowania wystrzeliło mi korek z oleju. wsadziłem go spowrotem przejechałem kawałek i znowou go wywaliło. dodatkowo z pod bagnety wypchało mi połowe oleju z silnika. Olej nie był ciepły jeszcze. Teraz jak zapale to tak jagby mi z misy olejowej spaliny leciały. We ktos może co jest nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charążka Witold 0 Napisano 14 Sierpnia 2008 Prawdopodobnie masz zapchaną rurkę odpowietrzającą , która wychodzi w dół przy misce olejowej , druga przyczyna to zużyte pierścienie i jest przedmuch, ale to by był słaby i by kopcił a ty nic o tym nie piszesz. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Terror 0 Napisano 14 Sierpnia 2008 Silnik chodzi jak chodził. Kopcić tez nie kopci. Dzięki za porade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 mam zamiar robić silnik. mam takie pytanie czy szlifować stare tuleje czykupić wszystko nowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 to jest bardzo skuteczny ciągnik jeśli jest właściwie użytkowany i nie przeciążany. mam takiego od 25 lat i obrabiam nim 18ha i nienarzekam. a tutaj tylko piszą jakby jakieś rekordy bić. po co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 nie wiem czy duze róznice w cenie są szlif a nowe... Jak masz dobry zakład to szlif sie opłaca a jak nie to lepiej nie duzo dołozyc i kupic wszystko nowe najlepiej jeszcze ZSRR.. A jak masz czas to w dzale tuuning zamiesciłem jak gosc nie daleko mnie turbine do c330 wsadził on jezdzi juz ponad pół roku a jego sasiad od którego zgapił turbine jezdzi dwa lata i nic sie nie psuje a ta c330 pracuje caly czas jako ciagnik na polu i w transporcie. Wiec jak masz smykałek i chcesz cos wyjatkowego mozesz sie pobawic... Ja ze swoim projektem jeszcze nie ruszam bo bede robił do tego jeszcze chlodnice powietrza i oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 17 Sierpnia 2008 dzięki za odpowiedz kupię wszystko nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 18 Sierpnia 2008 Czy mógłby mi ktos opisac jak mam podłaczyc radio do T25 gdzie i jak co podpiac ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SLawe 0 Napisano 18 Sierpnia 2008 Radio to może można podłączyć ale słuchać w czasie jazdy do się go nieda, chyba że przy wyłączonym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mazurekm 0 Napisano 19 Sierpnia 2008 damian1221Nie opłaca się szlifować, zwłaszcza wału korbowego. Po szlifie wał najczęściej urywa się w krótkim czasie. podobno ze względu na to że jest to dwu cylindrowy silnik. Jeszcze jedna istotna sprawa: korpus silnika należy dać do DOBREGO mechanika do osiowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 19 Sierpnia 2008 jak dobrze odpowietrzyc układ paliwowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 22 Sierpnia 2008 Czy wie ktos moze co moze byc nie tak ze mój T25 nie chce podnosic zadnych maszyn a bez maszyny podnosi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOOBU 0 Napisano 22 Sierpnia 2008 Czy wie ktos moze co moze byc nie tak ze mój T25 nie chce podnosic zadnych maszyn a bez maszyny podnosi?Należy wyczyścić zawór przepływowy w rozdzielaczu.To jest taka pokrywka przykręcona na dwie śruby na klucz 14 z góry rozdzielacza z prawej strony. Odkręcić pokrywkę wyjąć tłoczek potem sprężynę i jeszcze jeden tłoczek powycierać i zmontować-- ZACHOWAĆ CZYSTOŚĆ w czasie tej operacji.Dobrze jest też wyczyścić filtr oleju który jest z tyłu z lewej strony za ramieniem podnośnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 22 Sierpnia 2008 jak dobrze odpowietrzyc układ paliwowy?Nalać paliwa najlepiej do pełna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 22 Sierpnia 2008 to nie miało nic wspólnego z zapowietrzeniem pompa nie daje paliwa na jeden gar wcale pojechała dziś na zakład a natenczas założyłem zapasową i hula Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 22 Sierpnia 2008 to nie miało nic wspólnego z zapowietrzeniem pompa nie daje paliwa na jeden gar wcale pojechała dziś na zakład a natenczas założyłem zapasową i hula Kolega założył nową prosto ze sklepu i władek nie zapalił z aku ..... pomimo kilkunastu prób odpowietrzenia ............ ciagle paliwo było podawane tylko na jeden wtrysk ..... ale na zaciąg zagadał po 300 metrach i w czym tkwi szkopuł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 22 Sierpnia 2008 jak dobrze odpowietrzyc układ paliwowy?Nalać paliwa najlepiej do pełna Oliwy do główki tez sobie dolej i też najlepiej do pełna ............ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 27 Sierpnia 2008 Pany jak sie pieprzy do sie pieprzy w jednym ładowanie a w rusku rozrusznik.szlak go trafil od razu(oryginał ruski) z dnia na dzien zaczą krecic wolno i nie ma sily obrócić jak wcisne odprężnik. Co tam pada w tych rozrusznikach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 27 Sierpnia 2008 co pada? hmm...tulejki i szczotki no ale jeśli tak z dnia na dzień to podejrzana sprawa a jesteś pewien że to rozrusznik? może akumulatory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 28 Sierpnia 2008 "luki21" akumulatory nówki.a dzisiaj walczyłem talerzówką na ugorze aż t25 sie zagrzał a przodek hopki robił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_rol 0 Napisano 29 Sierpnia 2008 "luki21" akumulatory nówki.a dzisiaj walczyłem talerzówką na ugorze aż t25 sie zagrzał a przodek hopki robiłpomóżcie. przy wkładaniu biegów w moim rusku strasznie zgrzyta. czsem aż trudno bieg włożyć. nie wiem co to może być . może sprzęgło?? napiszczie czego to może być wina i jak to naprawić!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 29 Sierpnia 2008 musisz podciągnąć sprzęgło lub wyregulować dzwignie sprzegła czyli luz pomiedzy łozyskiem oporowym a tymi dzwigienkami jak jest zbyt duży to nie wysprzegla dobrze i wtedy właśnie jest zgrzyt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_rol 0 Napisano 30 Sierpnia 2008 dzięki luki21 pomogło. ale mam jeszcze jeden problem tym razem z podnośnikiem.nie wiem czy to wina pompy czy siłownika ale strasznie mi sałabo podnośnik podnosi. dopiero trzeba mu dać dużo gazu żeby podnosił. czego to może być wina?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach