Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkiego oleju z układu nie jesteś w stanie wypuścić, troche zostanie w rurkach, rozdzielaczu, itd, a korek spustowy jest w dole korpusu(zbiornika), z tyłu po prawej stronie, nad dzwigienką od WOM, ochlapiesz troche tyłeczek ruskowi, ale to jest jedyne miejsce, do spuszczenia oleju. A co do oleju, to proponowałbym normalny hipol, albo hydrol, bo jeśli chcesz "firmowy" olej, to musisz liczyć się ze sporym wydatkiem ,wyczyść filtr

 

/edit - Pon Cze 19 15:18:41

Lepiej ciepły olej spuszczać, a do skrzyni hipol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i własnie o to mi chodziło teraz nie widzę problemy podciągamy rekawki i do roboty

Heh wydaje mi sie ze taka wymiana "swiezej krwi" w układzie moze rozwiązać kilka moich problemów

Och gdybym tak jeszcze dostał orginalne ruskie zestawy naprawcze do niektóch podzespołów to byłoby swietnie

Co pomarzyć nie wolno........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te oryginalne (ruskie) ponoć są już gorsze od zamienników polskich.Do skrzyni proponowałbym olej TRANSOL --gęstszy,a do podnośnika typowy olej hydrauliczny--HYDROL--odporniejsze na zmiany temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakiś pomysł na materiał z którego mozna by wykonać szyby do kabiny w ciągniku

 

Orginał odpada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szyby majlepiej zamówić w firmie która tym się trudni, dotną na wymiar i po sprawie, bo możnaby z pleksy, ale po jakimś czasie zrobią się nieprzejrzyste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni własciciele T-25 przesyłajcie zdjęcia swoich pociech na mój email lukaszkaminski19@interia.pl interesują mnie szczególnie jakies nietypowe niefabryczne rozwiązania zaczepy wieszaki hamulce przyczepy i wiele wiele innych

Pozdrawiam i czekam cierpliwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się Kto może ,czy w nowszych wypustach T-25 wyeliminowano pulsującą (tak ją nazwijmy) pracę silnika poniżej 800 obr/min?Bo to chyba wina regulatora obrotów --jego konstrukcji , a nowsze pompy mają zmieniony wygląd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląd to moze jest i zmieniony ale problem pozostał niestety ten sam! Zawsze mozna sie pobawić trosze kontem wtrysku paliwa! Poluzować śruby i na małych obrotach spróbować je bardziej upłynnić! Taka rada juz była na tym forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla "nowego"-

Witam, jeśli chodzi o rozwiązanie problemu z nierównomierną pracą silnika w T-25, pisałem o tym na forum, na 4 stronie bodajże to dziś jest, poszukaj. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tabu

 

Który traktor jest silniejszy C330 czy T-25 w warunkach polowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie w polu C-330 bo dużo łatwiej wykorzystać jego moc . Choć mam oba to się nie da porównać choćby dlatego że przy T-25 mam opony 9,5-32 a C-330 12,4-28 . Na drodze utwardzonej chyba T-25 , tylko że mam go poddany na pompie , więc idzie jak parowóz ( żłopie wtedy jak smok ) , ale idzie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko że mam go poddany na pompie , więc idzie jak parowóz ( żłopie wtedy jak smok ) , ale idzie .

 

Mozesz wyjaśnić co to za rodzaj tunningu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc nie wiem dokładnie bo nie ja to robiłem , coś przy regulatorze obrotów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poddany na pompie?- zwiększona dawka paliwa, w plecach regulatora obrotów jest śruba regulacyjna, wykręcając ją zwiększasz dawke, wkręcając zmniejszasz.

 

/edit - Nie Cze 25 20:14:34

a co do wższości ruska nad 330 w pracy w polu, to zdecydowanie rusek, ponieważ ma więcej biegów do wyboru w zakresie prędkości jazdy w czasie wykonywania pracy z maszynami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wymienić na większy ciągnik będzie taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.....

 

A wiec jak narazie 3:0 dla władka....

 

/edit - Nie Cze 25 22:08:03

Czy ktoś mi moze pomoc w załozeniu hamulcow przyczepy w T-25

Mam butle i spreżarke co mi jeszcze bedzie potrzebne

Moze ktoś zna spis cześci i schemat połączenia tych wszystkich potzrbnych zaworow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też jestem zainteresowany zamontowaniem pneumatyki w moim T25, również mam sprężarkę i zbiornik powietrza - zbiornik o poj. 25 l . Sprężarka chyba od C360-3p smarowana ciśnieniowo, mam zrobić wewnątrz niej małą przeróbkę i powinna działac. Też będę wdzięczny o dalszy opis montażu pozostałych elementów.

Wcześniej był omawiany rozrusznik szybkoobrotowy do T25 - taki rozrusznik jest aktualnie pod adresem www.allegro.pl/item112150821.rozrusznik.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj rozpocząłem prace remontowe mojej maszyny Po wstepnych ogledzinach okazało sie ze nie jest az tak zle

Zacząłem od luzów w układzie kierowniczym i co sie okazało - rozsypało sie łozysko w tylnej czesci korpusu przy śrubie regulacyjnej! Po wymianie luz zniwelowany do zera Niestety nie wiem jak bedzie z jazda bo jeszcze nie robilem jazdy próbnej bo nie mam uszczelniacza nowego

Zeby nie tracic czasu zabralem sie za moment wtrysku paliwa Nic sie nie dało zrobić dalej nie wchodzi na obroty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde boje sie tam zajrzec jest załozona plomba tego zakładu jak zerwe to strace gwarancje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz gwarancję to na co czekasz odwieź ją niech zrobią jak należy a nie kase wezmą a ty się męcz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co on mi powie ze wszystko jest ok i odda po dwóch dniach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam juz nie wiem o co chodzi mam jeszcze jedna pompe po regeneracji kolor srebrny wiem ze jakiegos nowszego typu moze na niej pojdzie i bedzie chodził zobaczymy okaze sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak po regeneracji pompa nadal jest do d..y, to jedż do gościa, wsadż go do auto, przywież na podwórko i pokaż mu jak "pięknie" chodzi silnik na pompie po jego regeneracji!!!. Niech robi do bólu, aż będzie dobrze.

 

/edit - Sob Lip 1 21:19:39

Bo ci durnie co regenerują pompy sprawdzają tylko pompe, a nie regulator, a żeby regulator od pompy do T-25 uregulować, to trzeba być naprawde specem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...