Charążka Witold 0 Napisano 30 Sierpnia 2008 wina pompy albo rozdzielacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 30 Sierpnia 2008 zbyt niski stan oleju lub pompa padła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 31 Sierpnia 2008 a kto teraz mi poradzi ciągnik nie chcę w chodzic na obroty ale jak odkręcę rurkę z odstojnika tą co już idzie do pompki zasilającej i wsadzę ją do jakiegoś pojemnika z paliwem to chodzi normalnie jak spuściłem wszystko z odstojnika to tez poszedł dodam ze układ jest drożny wszystko sprawdzone:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 31 Sierpnia 2008 Gdzies jest nieszczelność... Jak nie masz czasu jej szukac zrób dolne zasilanie ze zbiornika i wtedy najwyzej gdzies bedzie ciekło a ciagnik bedzie dobrze jechał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artgon 0 Napisano 1 Września 2008 może przewód elastyczny za zbiornikiem jest pęknięty,miałem to pare lat temu i to on był winny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_rol 0 Napisano 2 Września 2008 nie chce mi chodzić obrotomierz. założyłem linkę ale dalej nie chodzi. czego to może być wina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 2 Września 2008 Może napęd jest uszkodzony. Odkręć linkę od napędu i odpal silnik zobacz czy się kręci kwadracik w który wchodzi linka. Jeśli się nie kręci to możliwe, że obcięło ten kawałek blaszki, znajdujący się w napędzie. Trzy śruby M6 i wsystko masz na wierzchu A może sam zegar uszkodzony?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roman12 0 Napisano 3 Września 2008 Witam. Proszę o pomoc nie wiem co się dzieje z moim władimircem, po odpaleniu go dodaję gaz ładnie mi wchodzi na obroty i wszystko jest ok. a gdy ruszę i trochę już jadę wciskam gaz i zero reakcji, dopiero po jakiejś chwili załapie i jedzie ale potem znowu to samo. Dodam że wymieniłem wszystkie uszczelki oraz pompę zasilajacą ale to nic nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 3 Września 2008 wymień filtry paliwowe bo nie dostaje paliwa masz dokładnie ten sam problem co ja kilka dni temu... jak to nie pomoże to pisz będziemy dalej myśleć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roman12 0 Napisano 4 Września 2008 Już działa. Ominąłem odstojnik i wszystko działa jak należy. Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 4 Września 2008 Już działa. Ominąłem odstojnik i wszystko działa jak należy. Dzięki za pomoc.Co to znaczy że ominąłeś odstojnik nie możesz od tak tego zrobić bo zatrzesz pompę jak pójdzie woda nie zapominaj że olejem jest smarowany tylko wał krzywkowy a cała sekcja jest smarowana paliwem jak pójdzie woda tak po pompie... spuść wode z odstojnika a powinno zadziałać a jak nie tzn że masz nieszczelny i gdzieś łapie powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roman12 0 Napisano 4 Września 2008 Układ jest teraz podłączony gumową rurką od zbiornika paliwa do pompy zasilającej. Odstojnik jest ominięty tylko na razie żeby sprawdzić w czym tkwi problem. Teraz już wiem że problem leży w odstojniku prawdopodobnie gdzieś ciągnie powietrze gdyż wymieniłem w nim wszystkie uszczelki i spuściłem paliwo ale mimo to ciągnik nie działał jak należy. W tej chwili wszystko wróciło do normy. Prawdopodobnie wymienię go na nowy bo nie mam pojęcia co z nim jest nie tak, nic z niego nie cieknie, nic się nie sączy. Jeśli wiesz co może być z nim nie tak to doradź mi gdzie szukać w nim problemu, bo dla mnie on wygląda na sprawny a mimo to jak go podłączę to władimirec odmawia chęci współpracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roman12 0 Napisano 5 Września 2008 Już prawdopodobnie wiem co jest z tym odstojnikiem, otóż zamontowane w środku sitko prawdopodobnie napęczniało i uniemożliwiało dopływ paliwa do środka odstojnika. Dodam że to już trzecia wymiana tego sitka w tym roku, pierwsze rozpuściło mi sie całkowicie w ropie, drugie jak wyciągnąłem to przypominało plastelinę tak był miękkie i teraz to trzecie zatkało dopływ paliwa, co z tymi plastikami jest nie tak, w sklepie mnie zapewniają że to wina paliwa ale brałem je w różnych stacjach i nadal to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 5 Września 2008 ja ze swoim odstojnikiem walczyłem przez cały ostatni tydzień wymieniłam uszczelkę pod pokrywą i nic dopiero jak założyłem nową a dodatkowo wysmarowałm ją sylikonem to przestało ciągnąć powietrze a też byłem pewien że wszystko jest ok ale na nic się to nie zdawało...co do sitka to nie wiem sam mam plastik i działa już kilka ładnych lat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roman12 0 Napisano 6 Września 2008 Wczoraj wymieniłem sitko na nowe i wszystko wróciło do normy. Dzięki luki21 za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Września 2008 nie ma za co! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitero33 0 Napisano 9 Września 2008 Witam i prosze o rade .Podczas jazdy załącza mi sie rozrusznik ale chyba nie kręci tylko wybija elektromagnes zębatke . Gdzie szukać przyczyne . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 9 Września 2008 szukaj przyczyny na drodze takiego cienkiego przewodu prowadzonego do automatu a stacyjka to on jest odpowiedzialny za załączenie magnesu może gdzieś dostaje napięcie nie wiem kombinuj... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 11 Września 2008 a ja zalozyłem do mojego "władka" rozrusznik z przekładnią -NO REWELACJA kreci jak szalony a nie jak tez ruski złom. Poleca wszystkim jesli mają problemy z odpalaniem 310 zl ale jaki "komfort" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 12 Września 2008 a ja zalozyłem do mojego "władka" rozrusznik z przekładnią -NO REWELACJA kreci jak szalony a nie jak tez ruski złom. Poleca wszystkim jesli mają problemy z odpalaniem 310 zl ale jaki "komfort"Może i rewelacja, ale mój oryginalny tez kręci bez problemu. Nawet przy -20 silnik odpala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev14 0 Napisano 12 Września 2008 Mam pytanie Mój włodek po wymianie pąpy wtryskowej jest słabszy.Czy jest to kwestia zwiększenia dawki paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 12 Września 2008 Jeżeli jest słabszy to dawka raczej uległa zmniejszeniu. Ja myślę, że w starej pompie miałeś zwiększoną dawkę paliwa i przez to mógł być mocniejszy a teraz jak założyłeś inną pompę to może mieć ona ustawioną mniejszą dawkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_rol 0 Napisano 13 Września 2008 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem w moim władku z podnośnikiem. Strasznie słabo dźwigał. Trzeba było dawać dużo gazu żeby coś podniósł. Zostały wymienione uszczelki w siłowniku, przełożyłem odwrotnie węże przy siłowniku, dolałem oleju. Ostatnio założyłem nowe uszczelki w pompie hydr. i nic nawet sie pogorszyło. Czego to może być wina i jak sie tego pozbyć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 13 Września 2008 pomużcie! wie ktoś jak zniwelować luz na kierownicy w rusku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszko1986 0 Napisano 13 Września 2008 witam.mam problem z Władimircem a dokładnie ze sprzęgłem. wszystko było ok dopóki było oryginalne ale pewnego dnia zaczął ślizgać wiec wymieniłem tarcze łożysko dociskowe i łapki w docisku i od tego czasu nie wiem czemu bardzo szybko wycierają. i mam problem z ustawieniem luzu miedzy łożyskiem a łapkami bo ja ustawie to nie wysprzęgla i biegi wchodzą ze zgrzytem czym to może być spowodowane?? proszę o pomoc pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach