leszko1986 0 Napisano 13 Września 2008 pomużcie! wie ktoś jak zniwelować luz na kierownicy w rusku?witam a gdzie masz ten luz na gałkach czy na kolumnie kierowniczej??bo jeśli na kolumnie to jak dobrze pamiętam to od prawej strony jest ma śruba na imbus do redukcji luzu ale marny skutek przynosi a jeśli na gałkach to na każdej gałce mona podciągnąć z góry odbezpieczając i dokręcając nakrętkę taka wpustowa radze tez ja wykręcić i nasmarować. jeśli nie chodziło o to to przepraszam ale staram się pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_rol 0 Napisano 14 Września 2008 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem w moim władku z podnośnikiem. Strasznie słabo dźwigał. Trzeba było dawać dużo gazu żeby coś podniósł. Zostały wymienione uszczelki w siłowniku, przełożyłem odwrotnie węże przy siłowniku, dolałem oleju. Ostatnio założyłem nowe uszczelki w pompie hydr. i nic nawet sie pogorszyło. Czego to może być wina i jak sie tego pozbyć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 14 Września 2008 prawdopodobnie padła pompa wymiana uszczelnienia nic nie da a tym bardziej na siłowniku tam uszczelki są tylko po to aby nie lał na zewnątrz, zamiana weży też nic nie da nie potrzebnie kombinujesz przy siłowniku...możesz mu spróbować podkręcić trochę ciśnienie na zaworze...ale moim zdaniem to pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_rol 0 Napisano 14 Września 2008 no dobra ale co może paść w pompie jak tam prawie nic takiego nie ma?? a ile kosztuje nowa pompa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 14 Września 2008 Pompa do T25 jest strasznie droga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charążka Witold 0 Napisano 14 Września 2008 Na moje oko to wina rozdzielacza, a swoją drogą to jak założyłeś nowe uszczelki w pompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_rol 0 Napisano 14 Września 2008 no normalnie. po wykręceniu pompy trzeba było odkręcić tam kilka takich śrubek od takiego dekla i dostajesz sie do środka pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 14 Września 2008 Pompa się zużywa i olej zpindala pomiędzy trybkami oraz trybkami i korpusem można próbować podłożyć cienką tekturę pod wkładkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 14 Września 2008 Odnośnie podnoszenia to proponuje wymienic zawor w rozdzielaczu ok 20zl u mnie to pomogło a wczesniej wymianialem pompe i silownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 15 Września 2008 ja odnośnie kierownicy. luz mam na kolumnie kierowniczej. A ta śruba to gdzie dokładnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev14 0 Napisano 15 Września 2008 Z prawej strony przy przekładni jest śruba tyko nie pamietam czy na klucz 30 czy większy odkręcasz i pod spodem jest ta do regulacji na imbus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 15 Września 2008 Ok dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 17 Września 2008 co może byc przyczyną słabego ( wolnego) wchodzenia na obroty pod obciążeniem nie wejdzie tylko jak stoi ale siłe ma dziś orałem to na trójce na pół gazu bez problemu tylko jak mocniej przycisnę to zaczyna pyrkać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev14 0 Napisano 20 Września 2008 A filtry paliwa kiedy wymieniałeś?może mało paliwa dostaje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 21 Września 2008 Czy mógłby mi ktoś powiedziec co mam jak i gdize dokłądnie po podlaczac zeby swiatla zadzialaly tlyko prosił bym o szczegołowa odpowiedz ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppp16 0 Napisano 22 Września 2008 Mozaden bez przesady Swiatła połaczyc to dziciak 13-letni pewnie by potrafił bierzesz byle jaka kontrolke i lecisz kabelki gdzie jest prad i masa i lecisz po obwodzie i przegladasz co jest nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 22 Września 2008 Tak kolego Mozaden nikt Tobie tego nie wytłumaczy tylko trzeba szukac... A Kolego Luki21 wez sprawdz jeszcze ustawienie zapłonu moze to jest cały szkopuł... przestaw troche pompe i napisz jakie są obserwacje... Pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppp16 0 Napisano 23 Września 2008 Ewentualnie powiedz Mozaden w czym dokładnie tkwi problem to mzoe pomoge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 25 Września 2008 mam problem z podłączeniem jednej lampy oryginalnej nie wiem co gdzie popodłaczac zeby niczego nie spalic prosiłbym tlyko gdzie mam popodłaczac i to wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Terror 0 Napisano 25 Września 2008 Najlepiej odkręć se drugą i obejż jak tam masz i podłącz se tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 27 Września 2008 Czy Wie ktos moze jak trzeba przełączac kable przy żarówce zeby właczyc Długie swiatła w oryginalnej lampie i zarówce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 27 Września 2008 Czy Wie ktos moze jak trzeba przełączac kable przy żarówce zeby właczyc Długie swiatła w oryginalnej lampie i zarówce?Chłopie dwa kable i masa i Ty się pytasz jak to podłączyć Nie rób se jaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leser 0 Napisano 29 Września 2008 WitamPrzed chwilą się zarejestrowałem na tym forum i mam do was takie pytanie: od jakiegoś czasu pompa paliwa gubi mi ropkę, uwidacznia się to przy wyższych obrotach, pompa robi się mokra z góry, przy pracy na wysokich obrotach ostatnio zauważyłem, że ropa była nawet na błotniku i tej drabince do wchodzenia. A więc całkiem sporo tego gubię i niechce tak jeździć, wszystko jest dokręcone. Pragnę podkreślić, że się zbytnio nie znam i proszę się nie śmiać z moich problemów. Proszę o jakieś sugestie. Chodzi oczywiście o T25Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 29 Września 2008 A wiec kolego masz to samo co ja... Sekcjie puszczają paliwo i wez spusc paliwo odkrecajac srubę która słuzy do kontroli poziomu oleju w pompie wtryskowej i bedziesz miał spokój jak chcesz to moge zrobic fote i Tobie pokazac gdzie dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leser 0 Napisano 29 Września 2008 Dzięki za szybką odpowiedź. Jak z tym zdjęciem by nie było problemu to poproszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach