Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie w pompie paliwa jest ole który powinien być wymieniany w sumie przy wymianie oleju w silniku ale zamiast oleju jest tam ropa czy to znaczy ze sekcje puszczają zaznaczam że pompa była po regeneracji i drugie pytanie jak ustawić zapłon bo trochę mi kopci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też w pompie wtryskowej zamiast oleju było paliwo, a nawet paliwo przedostawało się do oleju w silniku. Na forum również otrzymałem rady aby spuszczać ropę z pompy ale to nie likwidowało przyczyny. Zasięgnąłem rady u jednego z pompiarzy i on też wskazał jako jedną z przyczyn wypracowanie sekcji wysokiego ciśnienia, ale na fakt pompowania ropy do oleju w bloku to wskazał na wypracowanie pompki zasilającej i uszczelniacz pompy. Za jego radą w agromie nabyłem oryginalną pompkę zasilająca ok. 100 zl i uszczelniacz 3 zł i te elementy wymieniłem i obecnie pompa wtryskowa jest sucha z zewnątrz, oleju w silniku ubywa a nie przybywa, i silnik zrobił się jakby bardziej żwawy. W minimalnych ilościach ropa nadal dostaje się do oleju w pompie z sekcji wysokiego ciśnienia ale już jest to mało zauważalne. Sekcji na razie nie wymieniam gdyż myślę o regeneracji pompy gdyż ponadto słychać wypracowanie łożysk lub zakup nowej.

Cz ktoś z forumowiczów samodzielnie regenerowł pompę - oczywiście bez jej regulacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko widziałem, bo woziłem od swego władka do uszczelninia (bo też ciekło z niej paliwo). Gość w zakładzie zrobił mi na poczekaniu, więc widziałem jak wyjmuje sekcję , wymienił mi oringi i poskładał z powrotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co działa elegancko? Jaki koszt wymiany oringów jest? I czy można gdzieś kupić takie oringi, aby sobie samemu je wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oringi kupić na pewno można z tym, że samemu nie polecam wymieniać bo raczej po wyjęciu sekcji sam jej nie włozysz.

Co do kosztów to (mieszkam przy gronicy polsko-litewskiej więc pompę woziłem na Litwę) gość bierze 90 litów za robotę (niezależnie co robi) plus części. Oringi kosztowały 4 lity ( 1lit ok 1 zł).

Cała nowa sekcja kosztuje 140 litów + 90 za robotę więc regeneracja kosztuje tam ok 230 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oringi kupić na pewno można z tym, że samemu nie polecam wymieniać bo raczej po wyjęciu sekcji sam jej nie włozysz.

Co do kosztów to (mieszkam przy gronicy polsko-litewskiej więc pompę woziłem na Litwę) gość bierze 90 litów za robotę (niezależnie co robi) plus części. Oringi kosztowały 4 lity ( 1lit ok 1 zł).

Cała nowa sekcja kosztuje 140 litów + 90 za robotę więc regeneracja kosztuje tam ok 230 zł.

PANOWIE JEśLI MOGę COś DORADZIć TO PYTAJCIE O POLSKIE POMPY DO T-25 NAPEWNO WARTO WYłOżYć PIENIąDZE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Właśnie, jak to jest z tymi polskimi pompami, są czy ich nie ma ? Kilka tygodni temu było foto na allegro T25 z pompą jak z C330. Czy ktoś z forumowiczów wie więcej na temat tych pomp. Przy najbliższej okazji zapytam w agromie w Koszalinie, ale na moje pytanie o nową pompę wtryskową to zaoferowano mi tylko oryginalną za kwotę ok. 850 zł. Natomiast cenę sekcji wysokiego ciśnienia podano mi na 180 zł, Pompiarz natomiast skwitował mnie krótko - grubego remontu pompy nie będzie sie opłacać robić gdyż całkowity koszt przekroczy cenę nowej. Dlatego zapytałem czy przy tej pompie można coś zrobić samodzielnie np. wymianę sekcji tłoczącej, gdyż jest sprzedawana jako podzespół już w stanie złożonym ..

Wczoraj sprawdzily się nowo zamontowane lampy robocze, zamontowałem je na dachu kabiny, są na żarówki H3 - rewelka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są skoro pisze.ZETO a jak widziałeś fotke to napewno fotomontyaż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem Gines (grzesiek), to jest mój pierwszy post na tym forum. Witam wszystkich. Myślę że mi pomożecie.

Z racji, że dostałem w spadku po dziadku gospodarstwo 8ha i dwa ciągniki T25 z wszystkimi maszynami. Jeden ciągnik T25 to staruszek z 1978 roku ale ciągle sprawny ale moc trochę już nie ta co kiedyś, drugi zaś jest z 1992 roku z kabiną i ma tylko 1000 motogodzin elegancja francja ale ........ No właśnie to ale. Ciągle mi się w nim coś psuje teraz właśnie jestem na etapie regeneracji rozrusznika.

Ale tak do sprawy. Mam dwa problemy jedno to ciągłe zapowietrzanie układu paliwowego czy zaleje go do pełna czy nie jest mało ON to po postaniu z 3 dni nie mogę go odpalić to muszę go pompować i odpowietrzać - co ma sprawdzić żeby to zniwelować.

Drugi problem to strasznie huczące skrzynia biegów. Biegi wchodzą w OK bez zgrzytów, ale jak jadę na 6 całą para naprzykład pod drodze na skup to jest tak jakbym jechał w czołgiem. Co to może być - olej jest w skrzyni biegów

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee haha dobry jestes!! zwolnice sa zazwyczaj miedzy skrzynia a kolami takie wielkie odlewy do krorych sa przykrecone kola tylne. Od wew.strony jest sruba-korek do ktorej dolnej krawedzi powinien byc olej. szukaj a znajdzesz powodzenia. Napisz jak ci poszlo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj se kupiłem do mpjego Władka pług obrotowy 2 skibowy i idzie całkiem nieźle.

witam zamierzam kupi pług dwuskibowy obracany hydraulicznie do t-25 i poprosze kilka uwag ze swojego doswidczenia w pracy z tym pługiem. na przód zamierzam dołoży dwa obciążniki i pełen bak paliwa żeby nie rzucało pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj se kupiłem do mpjego Władka pług obrotowy 2 skibowy i idzie całkiem nieźle.

witam zamierzam kupi pług dwuskibowy obracany hydraulicznie do t-25 i poprosze kilka uwag ze swojego doswidczenia w pracy z tym pługiem. na przód zamierzam dołoży dwa obciążniki i pełen bak paliwa żeby nie rzucało pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracuje sie tak samo jak ze zwykłym, tylko troche trudniej się ustawia. Nie wiem czy hydrauliczny nie będzie za ciężki, bo one sa masywniejsze. Proponowałbym raczej jakiś starszy model obracny ręcznie, ponieważ one mają delikatniejszą konstrukcję i są węższe. Warto zwrócić uwagę także na szerokość orki, dobrze jak jest możliwość regulacji na pługu, bo obracanego na cięgnach się nie da poregulować, no i na długość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam dwa problemy jedno to ciągłe zapowietrzanie układu paliwowego czy zaleje go do pełna czy nie jest mało ON to po postaniu z 3 dni nie mogę go odpalić to muszę go pompować i odpowietrzać - co ma sprawdzić żeby to zniwelować.

 

Pozdrawiam

 

pompka zasilająca nie trzyma ci paliwa które cofa się do baku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do wwacholski: tez kupiłem dwuskibowy obrotowy do władka ale szukałem długo odpowiedniego bo ciężkiego nie zapniesz [próbowałem] musisz się zastanowić jakie masz tereny i ziemię .Dużego obrotowego takiego 2x40 i jeszcze z obrotem chydraulicznym to daj se spokój ani dwa obciążniki więcej [ja miałem 6}ani bak paliwa nie pomoże kupiłem takiego na ramie płaskownikowej [niemiecki] lemiesze szerokość regulowana ok 2x 30 cm i idzie w ziemie pięknie a i przy orce z obornikiem były problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj rano chciałem uruchomić swego władimirca ale niestety nie udało mi się to. Czy może mi ktoś powiedzieć jaka może być przyczyna, dodam że rozrusznik kręci, paliwo jest w całym układzie, z rury wydobywa się czarny dym. Do tej pory zawsze palił od razu, czy to może być przyczyna świec żarowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie ma do Was jedno pytanie a więc zakupiłem władka dwa dni tem był bez hamulca z prawej strony więc ściągnąłem całą zwolnice czyli odkręciłem to wszystko aż do skrzyni i po wyjęciu zobaczyłem w skrzyni że jest między simeringiem a łożyskiem takie "nie wiem jak to dokładnie nazwać" kółko które jak będe to wszystko składał do kupy to ma wejść na półoś co to jest za kółko ? ono tam ma być czy ktoś tam to wsadził czy może jest to odrzutnik oleju a i mam jeszcze jedną prośbę jak ma ktoś jakąś książkę w formie pdf bardzo proszę o przesłanie na mój adres prezesmikrut@vp.pl dzięki z góry pozdrawiam wszystkich posiadaczy władków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie co do pytania poniżej już się wyjaśniło pękła obudowa mechanizmu różnicowego ciekaw jestem ile to będzie kosztowało może ktoś z Was się orientuje jaka cena tego jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie miłośnicy T-25. Ostatnio sam stałem się posiadaczem tej ruskiej michiny... Jestem na etapie remontu skrzyni i potrzebuje informacji na temat "zatrzasków"-"grzybków", blokujących biegi po puszczeniu sprzęgła. Wyjąłem wszystkie cztery w celu oczyszczenia i przesmarowania, a co się póżniej okazało, że są dwa rodzaje tych grzybków i nie można ich zamieniać miejscami. Chcę kupić nowe, tylko nie wiem jakie i po ile sztuk. A co najważniejsze, to gdzie, i który powinien być. Dodam, że mój ciągnik jest z 74r. Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...