Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

piotrek1990: ten zegar, który znajduje się obok obrotomierza/prędkościomierza to jest wskaźnik poziomu paliwa.

 

Jutro bedę palił swojego ruska i przy okazji cykne parę fotek to wrzucę w internet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
piotrek1990: ten zegar, który znajduje się obok obrotomierza/prędkościomierza to jest wskaźnik poziomu paliwa.
Tak to jest wskaźnik poziomu paliwa ale i tak nie działa ponieważ nawet w baku nie mam otworu na niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego urbens gąbek i tego koszyczka pod nim nie musisz wymieniać.

Wystarczy wyciągnąć i wyprać w gorącej wodzie z dodatkiem proszku do prania.Ale olej w misce filtra trzeba wymieniać,przy okazji wyczyścić miskę.

Oleju wchodzi 0.8 litra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, w moim władku jest najprawdopodobniej spalony regulator napięcia, pod tablicą zegarów mam dwa regulatory, jeden duży drugi mniejszy. Który może być spalony? Wina spalenia( odwrotnie podłączone bieguny akumulatorów, alternator już naprawiony). Dwa że nie mogę odkręcić śrub mocowania regulatorów, kręcę i nic, jak popuściło to nie można nawet dokręcić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj nici z fotek, bo mam ciasny garaż a poza tym władek nie odpalił, akumy naładowane, grzałem olej i świece, i kręciłem rozrusznikiem i nagle przestał on działać prąd do automatu dochodzi kręciłem go dwa razy tak po ok 7 sek. na szczęście rozrusznik jest jeszcze na gwarancji. szkoda bo już szedł taki ładny biały dymek jeszcze trochę i by odpalił.

 

 

piotrek 1990: skoro masz kunia to nie powinieneś mieś problemów z zimowym paleniem Władka. Mój dziadek jak miał szkapę, w prl jeszcze a we były rozładowane akumulatory to zaprzęgał "Baśkę" do władka i na zaciąg go odpalał, a jak wiadomo w tamtych czasach akumy nie były jeszcze takiej dobrej jakości jak teraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, w moim władku jest najprawdopodobniej spalony regulator napięcia, pod tablicą zegarów mam dwa regulatory, jeden duży drugi mniejszy. Który może być spalony? Wina spalenia( odwrotnie podłączone bieguny akumulatorów, alternator już naprawiony). Dwa że nie mogę odkręcić śrub mocowania regulatorów, kręcę i nic, jak popuściło to nie można nawet dokręcić...
Regulator napięcia,to ta większa puszka[pierwsza od lewej] Nowy ok.50zł jednak są 2 rodzaje; ze śrubką "lato-zima" jeśli nie ma jej przy alternatorze[stary typ] i bez śrubki jeżeli jest w alternatorze[nowy typ].Aby regulator odkręcić trzeba wyjąć akumulatory i tam są nakrętki,które trzeba złapać kluczem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie dzisiaj nici z fotek, bo mam ciasny garaż a poza tym władek nie odpalił, akumy naładowane, grzałem olej i świece, i kręciłem rozrusznikiem i nagle przestał on działać prąd do automatu dochodzi kręciłem go dwa razy tak po ok 7 sek. na szczęście rozrusznik jest jeszcze na gwarancji. szkoda bo już szedł taki ładny biały dymek jeszcze trochę i by odpalił.

 

ja kupiłem nowy rozrusznik ten szybki,prawdopodobnierz słowacki???ale Panowie rewelacja???Akumulator 70Ah 680 A i za drugim rozruchem z odprężnikiem bez żadnego grzania świec czy jakiś tam mis czy oleju?Władek stoi pod chmurką cały zasypany śniegiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piotrek 1990: skoro masz kunia to nie powinieneś mieś problemów z zimowym paleniem Władka. Mój dziadek jak miał szkapę, w prl jeszcze a we były rozładowane akumulatory to zaprzęgał "Baśkę" do władka i na zaciąg go odpalał, a jak wiadomo w tamtych czasach akumy nie były jeszcze takiej dobrej jakości jak teraz

 

 

Kilka razy juz tak właśnie zapalałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam troche dziwne pyanie czym czyścicie stare uszczelki podczas remontów bo ja właśnie jestem na etapie remontu głównego silnika we władku i najgożej wnerwia mnie czyszczenie resztek uszczelek na obudowach co nie uskrobie nożem to nie zejdzie jak macie jakieś swoje sposoby to napiszcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam skalpel taki silniejszy i nim sciagam wszystko do gołego metalu a jak jest cos twardego to mam tak jakby dłuto bardzo ostre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki "radziksg" za info o regulatorze, udało mi się go odkręcić, myślę że to on jest uszkodzony........

 

mam takie pytanie z innej beczki: czy ma ktoś dane na temat władka T30?

jaka moc? ile cylindrowy silnik? itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Na początku chciałbym się pochwalić ze tez jestem szczęśliwym posiadaczem Władymira

Lecz z tym posiadaniem wiąże się naprawa elektryki,a wiec jeśli ktoś z was posiada książkę z schematem instalacji to czy by mógł zrobić zdjęcie dobrej rozdzielczości,posiadam już schemat lecz po przybliżeniu jest on nieczytelny.gdy by ktoś chciał pomoc to był bym bardzo wdzięczny mu za to.

 

i jeszcze jedno pytanie.

muszę wymienić taśmy hamulcowe,z tego co się dowiedziałem najprościej jest gdy się zdejmie zwolnice lecz jest to trochę pracochłonne.i teraz moje pytania:

- czy znacie jakiś prosciejszy sposób na ich wymianę tych taśm

- i gdy zdejmę te zwolnice to nic mi tam w środku"nie pospada" tzn jakieś koła czy coś innego.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego mateusz33,innej możliwości niema by zrobić hamulce musisz zdjąć zwolnice,pamiętając gdy będziesz robił lewą stronę by wbić blokadę,bo tak to nic nie spadnie w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taśmy nożna wymienić bez demontażu zwolnic ,sam to robiłem .Jeżeli zwolnice są dobrze przykręcone to lepiej ich nie ruszać bo morze być problem samoistnego odkręcania się śrub podczas eksploatacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taśmy nożna wymienić bez demontażu zwolnic ,sam to robiłem .Jeżeli zwolnice są dobrze przykręcone to lepiej ich nie ruszać bo morze być problem samoistnego odkręcania się śrub podczas eksploatacji
kolego kipikrobię wymianę taśm średnio co dwa lata i zawsze zdejmuje zwolnice sporo roboty ale łatwiej wszystko zmontować a to nie trzydziestka gdzie zwolnice popuszczają,przy okazji jest możliwość ocenienia bębnów hamulcowych czy są jeszcze możliwe do użytku???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...