urbens 0 Napisano 10 Stycznia 2010 piotrek1990: ten zegar, który znajduje się obok obrotomierza/prędkościomierza to jest wskaźnik poziomu paliwa. Jutro bedę palił swojego ruska i przy okazji cykne parę fotek to wrzucę w internet Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 10 Stycznia 2010 piotrek1990: ten zegar, który znajduje się obok obrotomierza/prędkościomierza to jest wskaźnik poziomu paliwa. Tak to jest wskaźnik poziomu paliwa ale i tak nie działa ponieważ nawet w baku nie mam otworu na niego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 10 Stycznia 2010 Kolego urbens gąbek i tego koszyczka pod nim nie musisz wymieniać.Wystarczy wyciągnąć i wyprać w gorącej wodzie z dodatkiem proszku do prania.Ale olej w misce filtra trzeba wymieniać,przy okazji wyczyścić miskę.Oleju wchodzi 0.8 litra. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 11 Stycznia 2010 witam, w moim władku jest najprawdopodobniej spalony regulator napięcia, pod tablicą zegarów mam dwa regulatory, jeden duży drugi mniejszy. Który może być spalony? Wina spalenia( odwrotnie podłączone bieguny akumulatorów, alternator już naprawiony). Dwa że nie mogę odkręcić śrub mocowania regulatorów, kręcę i nic, jak popuściło to nie można nawet dokręcić... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Stycznia 2010 Dzisiaj pyknąłem trochę wyrazniejsze T25 i kilka mich zwierzaków http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4205dccaec6cb351.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/557c2e93aebb9cf1.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/42f179b68570c285.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e220276e6d1b4574.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cde91c1be5698f6c.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee8665921f5bddd5.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fa386a3573e3bde.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54e5e2a118badef4.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8b41cf9a624c4fe.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b09d79827f2e83ff.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Stycznia 2010 dalszy ciąg fotek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4788fa72aa507a53.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14d58726e8c9b873.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/666dd2052a775ab1.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4205dccaec6cb351.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/557c2e93aebb9cf1.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 11 Stycznia 2010 U mnie dzisiaj nici z fotek, bo mam ciasny garaż a poza tym władek nie odpalił, akumy naładowane, grzałem olej i świece, i kręciłem rozrusznikiem i nagle przestał on działać prąd do automatu dochodzi kręciłem go dwa razy tak po ok 7 sek. na szczęście rozrusznik jest jeszcze na gwarancji. szkoda bo już szedł taki ładny biały dymek jeszcze trochę i by odpalił. piotrek 1990: skoro masz kunia to nie powinieneś mieś problemów z zimowym paleniem Władka. Mój dziadek jak miał szkapę, w prl jeszcze a we były rozładowane akumulatory to zaprzęgał "Baśkę" do władka i na zaciąg go odpalał, a jak wiadomo w tamtych czasach akumy nie były jeszcze takiej dobrej jakości jak teraz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziksg 0 Napisano 11 Stycznia 2010 witam, w moim władku jest najprawdopodobniej spalony regulator napięcia, pod tablicą zegarów mam dwa regulatory, jeden duży drugi mniejszy. Który może być spalony? Wina spalenia( odwrotnie podłączone bieguny akumulatorów, alternator już naprawiony). Dwa że nie mogę odkręcić śrub mocowania regulatorów, kręcę i nic, jak popuściło to nie można nawet dokręcić... Regulator napięcia,to ta większa puszka[pierwsza od lewej] Nowy ok.50zł jednak są 2 rodzaje; ze śrubką "lato-zima" jeśli nie ma jej przy alternatorze[stary typ] i bez śrubki jeżeli jest w alternatorze[nowy typ].Aby regulator odkręcić trzeba wyjąć akumulatory i tam są nakrętki,które trzeba złapać kluczem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 11 Stycznia 2010 U mnie dzisiaj nici z fotek, bo mam ciasny garaż a poza tym władek nie odpalił, akumy naładowane, grzałem olej i świece, i kręciłem rozrusznikiem i nagle przestał on działać prąd do automatu dochodzi kręciłem go dwa razy tak po ok 7 sek. na szczęście rozrusznik jest jeszcze na gwarancji. szkoda bo już szedł taki ładny biały dymek jeszcze trochę i by odpalił. ja kupiłem nowy rozrusznik ten szybki,prawdopodobnierz słowacki???ale Panowie rewelacja???Akumulator 70Ah 680 A i za drugim rozruchem z odprężnikiem bez żadnego grzania świec czy jakiś tam mis czy oleju?Władek stoi pod chmurką cały zasypany śniegiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Stycznia 2010 piotrek 1990: skoro masz kunia to nie powinieneś mieś problemów z zimowym paleniem Władka. Mój dziadek jak miał szkapę, w prl jeszcze a we były rozładowane akumulatory to zaprzęgał "Baśkę" do władka i na zaciąg go odpalał, a jak wiadomo w tamtych czasach akumy nie były jeszcze takiej dobrej jakości jak teraz Kilka razy juz tak właśnie zapalałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Stycznia 2010 Nie chwaląc się tych koni jest 6 sztuk to mam czym ciągnąć władka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 12 Stycznia 2010 mam troche dziwne pyanie czym czyścicie stare uszczelki podczas remontów bo ja właśnie jestem na etapie remontu głównego silnika we władku i najgożej wnerwia mnie czyszczenie resztek uszczelek na obudowach co nie uskrobie nożem to nie zejdzie jak macie jakieś swoje sposoby to napiszcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 12 Stycznia 2010 Ja mam skalpel taki silniejszy i nim sciagam wszystko do gołego metalu a jak jest cos twardego to mam tak jakby dłuto bardzo ostre Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 12 Stycznia 2010 dzięki "radziksg" za info o regulatorze, udało mi się go odkręcić, myślę że to on jest uszkodzony........ mam takie pytanie z innej beczki: czy ma ktoś dane na temat władka T30?jaka moc? ile cylindrowy silnik? itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 12 Stycznia 2010 Znalazłem taki filmik http://www.youtube.com/watch?v=cdzKDpZCyHQ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
claas26 0 Napisano 12 Stycznia 2010 http://www.wladymirec.yoyo.pl/viewpage.php?page_id=7 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz33 0 Napisano 12 Stycznia 2010 WitamNa początku chciałbym się pochwalić ze tez jestem szczęśliwym posiadaczem Władymira Lecz z tym posiadaniem wiąże się naprawa elektryki,a wiec jeśli ktoś z was posiada książkę z schematem instalacji to czy by mógł zrobić zdjęcie dobrej rozdzielczości,posiadam już schemat lecz po przybliżeniu jest on nieczytelny.gdy by ktoś chciał pomoc to był bym bardzo wdzięczny mu za to. i jeszcze jedno pytanie.muszę wymienić taśmy hamulcowe,z tego co się dowiedziałem najprościej jest gdy się zdejmie zwolnice lecz jest to trochę pracochłonne.i teraz moje pytania:- czy znacie jakiś prosciejszy sposób na ich wymianę tych taśm- i gdy zdejmę te zwolnice to nic mi tam w środku"nie pospada" tzn jakieś koła czy coś innego. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Mateusz33 daj maila to podeśle ci schemat elektryki do Władka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Kolego mateusz33,innej możliwości niema by zrobić hamulce musisz zdjąć zwolnice,pamiętając gdy będziesz robił lewą stronę by wbić blokadę,bo tak to nic nie spadnie w środku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz33 0 Napisano 13 Stycznia 2010 marcin.go na PM masz wysłany mail koko dzięki na informacje,na pewno się przydadza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Taśmy nożna wymienić bez demontażu zwolnic ,sam to robiłem .Jeżeli zwolnice są dobrze przykręcone to lepiej ich nie ruszać bo morze być problem samoistnego odkręcania się śrub podczas eksploatacji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Co to jest PM i jak to sprawdzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Kolego kopik możesz opisać jak je wymieniłeś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Taśmy nożna wymienić bez demontażu zwolnic ,sam to robiłem .Jeżeli zwolnice są dobrze przykręcone to lepiej ich nie ruszać bo morze być problem samoistnego odkręcania się śrub podczas eksploatacjikolego kipikrobię wymianę taśm średnio co dwa lata i zawsze zdejmuje zwolnice sporo roboty ale łatwiej wszystko zmontować a to nie trzydziestka gdzie zwolnice popuszczają,przy okazji jest możliwość ocenienia bębnów hamulcowych czy są jeszcze możliwe do użytku??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz33 0 Napisano 13 Stycznia 2010 PM inaczej Prywatna wiadomość lecz forum chyba nie obsługuje tego kontatku. dawid3340@gmail.com Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach