trilowiec 0 Napisano 3 Lutego 2010 Nic sie nie stanie jak odkrecisz go. Sprawdz czy przewody przelewowe ca całe nie zatkane. Orginalnie dostałem w skrzynce do władka takie szpilki do czyszczenia wtryskiwaczy, ale dobrze by było by fachowiec rzucił okiem to ci sprawdzi czy dobry jest wtryskiwacz. Trilowiec po co chcesz pompe dawac do regeneracji ? Ja mam orginalną od nowosci leje sie ropa do niej i spuszczam nadmiar i tak jezdzi od 1987 roku na poczatku ojciec to robił od 6 lat ja tak robie i silnik chodzi jak zyleta chodz miałem sprawdzac skad ta ropa tam sie pojawia ale nie widze sensu bo przejezdzi i mnie ten ciagnik w moim gospodarstwie. A tez od kogos słyszałem ze podobno w instrukcji pisza by po ilus tam motogodzinach spuszczac rope z pompy ale czy to prawda nie sprawdzałem Właśnie Miras tam w pompie powinien być olej a nie ropa i to jest cały zonk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 3 Lutego 2010 Ta sciagnij podłoge Piotrek i zobacz czy układ dzwigienki jest cały i to trzeba dobrze wczysci dzwigienke bo ona lekko ma chodzic. krecenie srubki u góry nic nie daje. Trilowiec własnie nie wiem czy wiesz ale Luki (jak dobrze pamietam) jak i paru innych wczesniej włascicieli władków mówiło ze przed daniem pompy do regeneracji z tych samych powodów co ja mam i jak rozumie Ty narzekało na pompe gorzej po regeneracji niz przed. Ktos mówił mi ze to jest winna pompki zasilajacej. ze to ona przecieka. Wiec radził bym Ci pompke zasilajaca sprawdzic i jezdzic z ta pompa taka jaka jest jesli tylko to sie dzieje ze ropa cieknie do niej. Bo ja sam miałem dawac do regeneracji, ale po paru radach zrezygnowałem a czasu na sprawdzenie pompki zasilajacej nie miałem. Jak sie zajedzie pompa to najwyzej nowa dam niz regeneracjie zrobie i jezdzic bede pozniej do pompiarzy tak jak Luki. Ale Twoja dezycja bedzie jak postapisz. U mnie ciagniczek dostaje po garach bo rolnitwo jest dodatkiem i robi sie zeby zrobic i szybko wiec czasem nawet mi go szkoda, ale dziad daje sobie rade mimo ze wiekszy osprzet do niego zaczepiam niz piwinienem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 4 Lutego 2010 Ropa w układzie smarowania pompy wtryskowej to nie jest broń boże wina pompki zasilającej. Nawet nie macie co wymieniać. To jest tylko i wyłącznie nieszczelna sekcja wysokiego ciśnienia. O to się wszystko rozchodzi...! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 4 Lutego 2010 panowie jak wstawić fotki na to forum???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 4 Lutego 2010 już wiem jak to zrobić,A może na walniętą orginalną pompę jest takie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4608635d328de1c7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/327a3dea526c59de.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 4 Lutego 2010 Ta sciagnij podłoge Piotrek i zobacz czy układ dzwigienki jest cały i to trzeba dobrze wczysci dzwigienke bo ona lekko ma chodzic. krecenie srubki u góry nic nie daje. Trilowiec własnie nie wiem czy wiesz ale Luki (jak dobrze pamietam) jak i paru innych wczesniej włascicieli władków mówiło ze przed daniem pompy do regeneracji z tych samych powodów co ja mam i jak rozumie Ty narzekało na pompe gorzej po regeneracji niz przed. Ktos mówił mi ze to jest winna pompki zasilajacej. ze to ona przecieka. Wiec radził bym Ci pompke zasilajaca sprawdzic i jezdzic z ta pompa taka jaka jest jesli tylko to sie dzieje ze ropa cieknie do niej. Bo ja sam miałem dawac do regeneracji, ale po paru radach zrezygnowałem a czasu na sprawdzenie pompki zasilajacej nie miałem. Jak sie zajedzie pompa to najwyzej nowa dam niz regeneracjie zrobie i jezdzic bede pozniej do pompiarzy tak jak Luki. Ale Twoja dezycja bedzie jak postapisz. U mnie ciagniczek dostaje po garach bo rolnitwo jest dodatkiem i robi sie zeby zrobic i szybko wiec czasem nawet mi go szkoda, ale dziad daje sobie rade mimo ze wiekszy osprzet do niego zaczepiam niz piwinienem. Byłem dzisaj w rogowie i zostawiłem tam trochę siana, ale co do czego nie kupiłem tej pompy bo chieli za nią 700zł, kupiłem za to pompke zasilającą a swoją pompe wyczyszczę i ustrzelnię, naleje oleju i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlamaj1 0 Napisano 4 Lutego 2010 Ładnych parę lat temu zdaliśmy starą pompę i wzięliśmy drugą po regeneracji. Chodzi do tej pory i trzyma równiutkie 500 obr/min., ciągnik pali tak do -15 może -20 stopni na oryginalnym rozruszniku i akumulatorze 170 Ah.(jak było -25 stopni nie zapalił - stoi w drewnianej szopie). Także z regeneracją nie zawsze bywa tak źle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 4 Lutego 2010 No ja kupiłem głowice uzbrojone i muszę powiedziec po prostu rzemiosło, niewiadomo czy to oryginał czy nie a znowu jak brałem komplet cylinder tłok pierścienie to koleś powiedział mi w sklepie że to jest mieszane częsć oryginalna część nie. Nie wie czy nie lepeij sobie zamówić z internetu jakieś części tym bardziej że są tam przystępne ceny> Sami zobaczcie http://www.rolniczeczesci.bazarek.pl/category/35302/t-25-wladimirec.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 4 Lutego 2010 miraspisał" A tez od kogos słyszałem ze podobno w instrukcji pisza by po ilus tam motogodzinach spuszczac rope z pompy ale czy to prawda nie sprawdzałem Wink" W starej instrukcji zalecano co 10 mth wymieniać olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 4 Lutego 2010 Głowic lepiej nie kupować byle gdzie. Mi się trafiła z dziurą między gniazdem zaworowym a swoją budową. W zakładzie docierali i "sprawdzali?" szczelność. Montowałem silnik sam. Po odpaleniu, brak mocy, kopcenie i dziwne spalanie przy niskich i średnich obrotach. Potem wyjazd i sprawdzenie pompy wtryskowej, sprawdzanie przewodów paliwowych i innych rzeczy. Trochę mi się zeszło z dojściem do tej dziury. Także lepiej starą zregenerować niż kupować nową.Teraz dziadek władek chodzi i robi za dwóch. Czeka mnie remont zwolnic więc pewnie się odezwę jakby co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 4 Lutego 2010 Czemu Luki uwazasz ze przez pompke zasilajaca nie moze leciec paliwo Oczywiscie ze sa przystepniejsze ceny bo widac to nawet po pompie wtryskowej za 550. No prosze wiec po regeneracji moze pompa dobrze chodzic. To wiec bede musiał sie jeszcze zastanowic bo sekcje nowe mam tylko jak cos zmiana, ale najpierw sprawdze tą swoja pompke zasilajacą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 5 Lutego 2010 Ta sciagnij podłoge Piotrek i zobacz czy układ dzwigienki jest cały i to trzeba dobrze wczysci dzwigienke bo ona lekko ma chodzic. krecenie srubki u góry nic nie daje to zeby sciagnąć podłoge to musze odkręcać przewody I jak odkrece wierzyczke i póżniej pokrywe to musze tez odkręcić tą dzwigienke I czy przy ściaganiu pokrywy nic mi nie powypada a nie sie nie poprzestawia Prosze o szyba odpowiedz jutro zabieram sie do roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 5 Lutego 2010 Zadnych przewodow ani wierzyczki, gume wyciagasz i podłoge z dwoch czesci rozbierasz i jeszcze trzecia czesc ta co jest pionowa od podłogi do siedzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 5 Lutego 2010 Co to za śruba i co z nia zrobić http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da17fa9ba3af38ba.html I jak wyciągnąc ten wałek od hamulców żeby zdjąć pokrywe ?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9656b73bdcd41ed.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c34a9728ea5f4189.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 5 Lutego 2010 Do tej sruby http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06430f0355d2bea1.html I jak z tą dzwigienką od blokady trzeba ją odręcać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 5 Lutego 2010 tą "śrubę " zostaw w spokoju:)....dzwigienkę od blokady odkręć od pokrywy skrzyni i wtedy ją wysuniesz bez problemu...natomiast z wałkiem od hamulców tp trochę gorsza sprawa...jak odkręcisz pokrywki(te, które przykrywają regulację hamulców) to zobaczysz,że ten wałek jest zablokowany śrubkami.po ich wykręceniu wałek będzie mógł swobodnie się obracać( jeśli nie jest przyrdzewiały...a przewaznie jest:)...).ja wyjmuję ten wałek w ten sposób, że luzuję podstawy regulacji hamulców..następnie wykręcam w/w wałwk trochę w jedną stronę...aż wyjdzie z prawej strony...następnie wyjmuję pedały...i następnie cofam, aż wyjdzie z lewej obudowy....postaraj się najpierw bardzo dokładnie oczyści ć wałek...to ułatwi sprawę....mój kolega natomiast wyjmuje wałek na przestrzał...na lewą stronę..ale to wymaga zdjęcia koła...powodzenia.......po jakiś 5 zdjęciach tego wałka da się tą robotę polubić.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 5 Lutego 2010 dodam,że pedały hamulcowe też są zabezbieczone śrubkami..takimi samymi jak te po bokach.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 5 Lutego 2010 ale poco chcesz wyciągać wałek od hamulców???spróbuj teraz rozruszać blokade???podlej ją naftą lub jakimś lepszym penetratorem??? a jak już chcesz to wyciągnąć to rozdekluj hamulec 4śruby klucz 12 i tam w środku wykręć kołek też klucz 12 i na dzwigni tak samo,w obudowie są jeszcze kołki dokładnie oglądaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 5 Lutego 2010 ale poco chcesz wyciągać wałek od hamulców???spróbuj teraz rozruszać blokade???podlej ją naftą lub jakimś lepszym penetratorem??? a jak już chcesz to wyciągnąć to rozdekluj hamulec 4śruby klucz 12 i tam w środku wykręć kołek też klucz 12 i na dzwigni tak samo,w obudowie są jeszcze kołki dokładnie oglądaj. Wałek chcę wyciągnąc bo chcę zdjąć pokrywe skrzyni .A Dzwignia tak w miarę lekko chodzi i chce zobaczć co jest w środku zrobione / Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 5 Lutego 2010 to zrób tak jak to opisał mój poprzednik,ale pamiętaj w obudowie hamulca są takie kołki ok 2,5 mm patrz dokładnie wyjmiesz go kleszczami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 5 Lutego 2010 a jak masz to szczelne i beż wycieków to bym tego nie ruszał??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 5 Lutego 2010 A jak zdejme pokrywe to tam sie nic nie rozleci ? I na co mam zwrócić uwage jak rozbiore w związku z tą blokadą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 5 Lutego 2010 Chciałbym zaczerpnąć waszej opinii. Chcem wymienić olej w skrzyni przekładniowej, lecz jak odkręciłem korek spustowy to nic z niej nie leciało, zamieszałem śrubokrętem to zaczoł kit wylatywać i zamarznięta woda. Mam taki patent żeby nalać tam ropy przejechać z kilometr i wylac to i wtedy nalać oleju. Jak myślicie czy to dobry pomysł?> A i jeszcze jeden wątek ktoś już kiedyś na forum poruszał taki temat że superol nie zabardzo jest dobry dla władka do smarowania silnika dlaczego?> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 5 Lutego 2010 a dlaczego superol jest zły???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 5 Lutego 2010 właśnie nie wiem ktoś kiedyś coś tu pisał żę na superolu mu silnik źle chodził, tak się pytam bo już kupiłem 10 l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach