tekmie 0 Napisano 13 Lutego 2010 Witam.Przy załączonej blokadzie jest problem z skręceniem w bok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 13 Lutego 2010 Kolego piotrek 1990 najlepiej wjedź władkiem w jakąś zaspę,ciągnik zacznie się kopać,bez włączonej blokady będzie się kopać jedno koło.Śniegu chyba nie brak na sprawdzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 13 Lutego 2010 Blokada zrobiona to w poniedzialek trzeba zabrac sie za hamulec czyli za wymiane taśmy . Czy trzeba odkrecac zwolnice od pochwy i od skrzyni czy wyjmnie sie jak bedzie przykrecona zwolnica do pochwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niosek 0 Napisano 14 Lutego 2010 witam wszystkich i od razu proszę o wyrozumiałość bo jestem tu nowy (konto założyłem z powodu mojego problemu) mianowicie nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji jak przyspieszyć ruska... chodzi mi o obroty... nie chce niczego sam się czepiać bez upewnienia się... stąd tez prosiłbym o wytłumaczenie tego. jeśli nie w tym miejscu proszę o przeniesienie. jeśli już było proszę o link i usunięcie. z góry dziękuję... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 14 Lutego 2010 Blokada zrobiona to w poniedzialek trzeba zabrac sie za hamulec czyli za wymiane taśmy . Czy trzeba odkrecac zwolnice od pochwy i od skrzyni czy wyjmnie sie jak bedzie przykrecona zwolnica do pochwy wiadomo ze od skrzyni tak jak w każdym ciągniku wyjdzie ci cała pochwa z półosią od środka zobaczysz bęben i taśme nic trudnego pewnie sobie poradzisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 14 Lutego 2010 Blokada zrobiona to w poniedzialek trzeba zabrac sie za hamulec czyli za wymiane taśmy . Czy trzeba odkrecac zwolnice od pochwy i od skrzyni czy wyjmnie sie jak bedzie przykrecona zwolnica do pochwy wiadomo ze od skrzyni tak jak w każdym ciągniku wyjdzie ci cała pochwa z półosią od środka zobaczysz bęben i taśme nic trudnego pewnie sobie poradzisz[/quote zapomniałem dopisać abyś przy okazji podłubał głębiej i odkręcił pochwe od zwolnicy i wymienił uszczelniacz w zwolnicy i w moście bo może się okazać że za troche któryś ci puści i pujdzie olej na hamulce i będziesz musiał od nowa rozkręcać a ich koszt to groszowe sprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 14 Lutego 2010 Blokada zrobiona to w poniedzialek trzeba zabrac sie za hamulec czyli za wymiane taśmy . Czy trzeba odkrecac zwolnice od pochwy i od skrzyni czy wyjmnie sie jak bedzie przykrecona zwolnica do pochwy wiadomo ze od skrzyni tak jak w każdym ciągniku wyjdzie ci cała pochwa z półosią od środka zobaczysz bęben i taśme nic trudnego pewnie sobie poradzisz[/quote zapomniałem dopisać abyś przy okazji podłubał głębiej i odkręcił pochwe od zwolnicy i wymienił uszczelniacz w zwolnicy i w moście bo może się okazać że za troche któryś ci puści i pujdzie olej na hamulce i będziesz musiał od nowa rozkręcać a ich koszt to groszowe sprawy Uszczelniacze były wymieniane pół roku temu więc myślę że nie ma potrzeby ich wymieniać . To jak wyjmę taśmę bez problemu bez odkręcania zwolnicy? I czy jak wyjmę pół os to nic mi się nie rozledci tam od blokady na co mam zwracać uwagę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 14 Lutego 2010 Ja już swojego poskładałem, ale nie mogę go odpalić rozrusznik za słabo kręci, ładowałem akumlatory i nic nie pomogło. Podłączyłem nawet takie urządzenie zasilające akumlatory na siłę to kopci się aż z rozrusznika a dziad wolno obraca, grzałem olej i też nic. Ktoś ma jakiś pomysł na odpalenie pomijając na pycha bo mie śniegiem zasypało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 14 Lutego 2010 Gdzieś słyszałem o takim patencie na wałek odbioru mocy. zakłada sie przegub z korbą i jazda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 14 Lutego 2010 Witam.Trilowiec-czy jak złożyłeś wał i tłoki to ten układ obracał się bez oporu?Czy może był wyczuwalny opór(czuć było hamowanie)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 15 Lutego 2010 Dlaczego nie chce odejść mi zwolnića od pochwy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 15 Lutego 2010 Nie wiem już co robić zdiołem przednie koło i podeszłem tam z silnikiem elektrycznym dużej mocy na siłe, zaczołem go palić z rozrusznika i wspomagałem silnikiem i (słowo zostało usunięte) blada dalej wolno obraca silnikiem. Nie wiem dlaczego normalnie jak założyłem pasek klinowy to rękami przez pasek obracałem całym wałem. Wszystko jest ok paliwo podaje z komina lekko kopci , wał się obraca stozunkowo lekko, smarowanie jest (podaje na klawiature), ciśnienie oleju na samym kręceniu dochodzi do 3. Czy to że tłoki pierścienie i tuleje są nowe to by tak słabo kręcił?> Może rozrusznik jest do kitu coś się z niego kopci cały czas. Widziałem na allegro nowe rozruszniki z przekładnią takie szybkoobrotowe może trzeba mu taki sam nie wiem jak ktoś coś wie to niech pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 15 Lutego 2010 Witam.Trilowiec-czy jak złożyłeś wał i tłoki to ten układ obracał się bez oporu?Czy może był wyczuwalny opór(czuć było hamowanie)? Nie no opór był ale jak się dobrze zaparłem to rękami za koło pasowe obracałem wałem w końcu wszystko nowe tłoki ,pierścienie, tuleje i głowice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 15 Lutego 2010 prawdopodobnie masz nadpalony rozrusznik skoro dym z niego idzie...sprawdz jeszcze dokładnie "masę"....a rozrusznik daj najlepiej komus do zakładu el.do sprawdzenia.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Lutego 2010 Witam.Też uważam że masz uszkodzony rozrusznik.Pytałem się o ten opór bo zakładałeś nowe podzespoły a z tym pasowaniem części to może być różnie.Jeżeli przy montażu nie żałowałeś oleju,to wał powinien się lekko kręcić.Opór trochę wzrasta po założeniu tłoków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 15 Lutego 2010 A palisz na odrezniku ? czy nawet bez niego niechce krecic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 16 Lutego 2010 Muszę kupić rozrusznik ale nie wiem jaki na czeskiego magnetona mie niestać są za drogie. Nie wiem czy litewskie Jubana są to dobre rozruszniki, są jeszcze niemieckiej firmy Granit. Jak byłem w sklepie to gość mówił że ma pełno reklamacji na chińskie podróby magnetona te najtańsze. Jaki tu kupić?> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 16 Lutego 2010 Mam pytanie:chcę do t-25 założyć obciążniki na tył.Koledzyporadźcie jakie byłyby najlepsze,jaka masa i jak zamontować? Kolego trilowiec ja mam magnetony we władku i w c360.Odpukać na razie są zajebiste.Znajomy ma jubane we władku i też sobie chwali.Chinole omiń dalekim łukiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 16 Lutego 2010 Kolego hdsfh12 świetnie do władka pasują obciązniki z czterdziestki,ja np zamontowałem z pralki automata polara starej jeszcze z czasów PRLu.teraz wyrzuciłem bo mi jest niepotrzebne i kumpel zamontował, Kolego trilowiec co do rozrusznika to jakiś miesiąc temu kupiłem słowacki za 270zeta z przesyłką z czarnej białostockiej i jestem zadowolony.znajomy kupił w sklepie Ukraiński i zapłacił 360zeta,więc poszukaj i zdecyduj sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 16 Lutego 2010 Ile można maksymalnie założyć takich obciążników?A co z montażem?Jak to zamontować by zbytniego bicia nie miało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 16 Lutego 2010 Ale czy te litewskie jubana to prawda że zakręci nawet z akumlatora od malucha, czy to popelina?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 16 Lutego 2010 Latem może by i palił U siebie mam akumulator coś ok. 100 Ah i zeszłej zimy nie było problemów, ale miałem lepszy olej. Teraz mam superol a ten akumulator ma już chyba 4 lata , wiec na zimnym to już nie pali. Jesienią miałem ten rozrusznik wstawiony do koparko-spycharki białoruś i na jednym akumulatorze 120 Ah paliła , a ny oryginalnym rozruszniku nie chciała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 16 Lutego 2010 W lecie zakreci ale w zime potrzebuje napewno lepszego kopa i te 72 Ah to dobrze było by miec. Co do obciazniczków polecam z 40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 16 Lutego 2010 Ładny traktorek kolego miras.Jak zamontowałeś środek od tych obciążników?Proszę byś mi to opisał dokładnie.Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 16 Lutego 2010 Wiec jest mocowany srodek na trzech srubach na lewej feldze przy piascie widac dwie z nich. Przed nakretkami sa rurki uciete pod katem by dopasowac sie do felgi i prosto do nakretki. A do srodka juz normalnie sa talerze przykrecone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach