BOLO11 0 Napisano 28 Lutego 2010 Kolego BOLO oczywiście że z odprężnikiem i świecą żarową. Mam stary olej w silniku (do wymiany), szkoda było zrywać rozrusznik bez odprężnika.Chwycił od pierwszego razu czy musiałeś dłużej przytrzymać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 28 Lutego 2010 Kilka obrotów musi wał zrobić żeby rozbić olej na odprężniku, potem kilka taktów biały dym i normalnie pracuje. Gdy stoi dłużej i mam trochę czasu, to pomagam sobie grzałką (-25-30stopni).Tej zimy były takie noce. Na grzałkę mam patent. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 28 Lutego 2010 Czy możesz się podzielić patentem na grzałkę , chętnie bym skorzystał i chyba nie tylko ja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 28 Lutego 2010 Cały ''patent'' tkwi w sposobie zamontowania tej grzałki. Mianowicie, trzeba ją zamontować jak najniżej i pod filtrem ssawnym oleju. Ja mam grzałkę emkę rozciągniętą na szerokość tak, by końce wystawić przez wywiercone otwory po bokach dekielka od filtra po prawej stronie miski olejowej. Grzałkę trzeba jeszcze przegiąć do dołu, tak aby przynajmiej środkowa część M leżała na dnie miski olejowej pod wlotem do filtra olejowego. Delikatnie da się to zrobić. W ten sposób grzeje nie tylko grzałka, ale i część miski. Ciepło jest lepiej odprowadzane od grzałki. Olej nie przypala się przy grzałce, nie skwierczy. Włączyć na 5-15min i odczekać aż się ciepło rozejdzie(olej to nie woda) ze 20min i można odpalać. Zrobiłem to przy okazij remontu silnika kilka lat temu i jestem, jak narazie z tego zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 28 Lutego 2010 No grzałka to super patent na zimę przy minus 25 stopniach zimny olej (jeszcze jak jest już zużyty) jest jak klej. U mnie widać to na któryms zamieszczonych zdjęć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Marca 2010 Witam!Mam problem z ustawieniem znaków zapłonu na pompie paliwowej w t25?Proszę o Pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 1 Marca 2010 Jestem posiadaczem t25 rocznik1983 od nowości.Do tej pory ma oryginalny rozrusznik ,wymieniałem tylko elektromagnesy.To jest rozrusznik nie do zdarcia ,jak i wiele innych części.Oryginalne ruskie akumulatory z tego okresu,to 2x6V150Ah.Te akumulatory nie radziły sobie i trzeba było używać odprężnika.Dopiero drugie akumulatory2x6V190Ah pozwolily na zrezygnowanie z odprężnika.Ciągnik pali lato ,zima bez odprężnika.Gdy jest bardzo duży mróz a chce zapalić ciągnik, to akumulatory wcześniej wymontowuję i daję do ciepłego pomieszczenia i nie mam problemu Sprawny rusek powinien zapalić w każdych warunkach.Pamiętać należy w razie mrozu o odpowiednim paliwie dostosowanym do temperatury.Na temat póżniejszych wersji t25 się nie wypowiadam. Wiem tylko że sągorszej jakości.W razie problemów służę pomocą-znam go na wylot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 1 Marca 2010 Dymienie sprawdza się przy rozgrzanym silniku.Biały dym-złe spalanie paliwa,wtryski,sprężanie.Czarny przeciążenie, duża dawka paliwa Niebieski przy schodzeniu z obrotów,zjazdu z góry-silnik bierze olej.Są to ogólne zasady,są wyjątki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 1 Marca 2010 Jak nie grzebałeś w kołach rozrządu,to ustaw GMP na pierwszym i wrysk na pierwszym na pompie.Zębatka powinna wejść na swoje miejsce.Inaczej nie wejdzie bo na obwodzie jest przerwa.Jak grzebałeś w kołach to też nie problem .Trzeba zgrać znaki na kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Marca 2010 A jeśli na kole zębatym jest 3 znaki to jak trzeba ustawić ten zapłon? Jak to sie odnosi do całości??Proszę o odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 2 Marca 2010 Trzy znaki są na kole największym. Do niego trzeba dostosować pozostałe,zeby się zgadzały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 2 Marca 2010 Witam.Według instrukcji na kole pośrednim jest cztery znaki http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Ustawienia+k*c3*b3*c5*82+rozrz*c4*85du+W*c5*82adymirca+T-21A.jpg Jeżeli poprzestawiałeś znaki to według mnie najłatwiej będzie ci ustawić zdejmując koło pośrednie(z 4 znakami).Następnie poustawiać pozostałe zębatki znakami tak żeby się zgrywały z kołem pośrednim i zamontować to koło zgodnie z znakami.Jeśli chodzi o ustawienie kąta wtrysku,to żeby nie przepisywać dołączam scren z instrukcji obsługi http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Ustawienie+k*c4*85ta+wtrysku+w+W*c5*82adymircu+T-25A,1.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 2 Marca 2010 A który to będzie pierwszy cylinder bo ja sobie tak spróbuje ustawić i zobaczę co z tego będzie. Tylko muszę zdjąć głowicę żeby widzieć w jakim położeniu jest pierwszy tłok bo koło pasowe na wale mam zmieniane i nie ma na nim znaku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 2 Marca 2010 pierwszy od przodu???wszystkie dane są w instrukcji obsługi.i wymontuj tylko wtryska by stwierdzić położenie tłoka.głowice jak sciągniesz to potem więcej roboty,regulacja zaworów itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziaps 0 Napisano 2 Marca 2010 Witam, jestem w trakcie remontu silnika T25, dysponuje ktoś może jakąś dokumentacją techniczną?? Nie wiem czy jest to możliwe, ale nie pokrywają mi się znaki od rozrządu, tak jakby było przestawione o jednego zęba na wszystkich znakach. Na co zwracać uwagę przy remoncie tego silnika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubuś1597156799 0 Napisano 2 Marca 2010 że sie tak wtrące...zamierzam kupić tylne opony do władka, oryginalne mam 10,czy mozna założyć szersze, np. 11 ?poradźcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 2 Marca 2010 Kolego kubuś możesz 11,choć proponował bym ci 12.4,oczywiście radialne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubuś1597156799 0 Napisano 2 Marca 2010 tylko boje sie, że na 12 może troche w d... dostawać za dużo myśle, że 11 mi stykną, tylko nie wiem które lepsze, radial czy zwykłe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 2 Marca 2010 Hej! Ja też bym założył 12,4/28, a nawet 13,6/28.Jeśli za ciężko, to redukcja 1 bieg w dół i dobra. Chyba że do upraw międzyrzędowych lub oprysków, to mogą być 10 11/28. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 3 Marca 2010 Jeszcze raz kolego kubuś-ja mam 12.4 od wielu lat we władku i są zajebiste,zwłaszcza na mokrym i miękkim terenie się sprawdzają,ciągnik nie zapada się tak jak na 11.2.Oczywiście radialne.Wg mnie porządne opony to podstawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 3 Marca 2010 Witam, jestem w trakcie remontu silnika T25, dysponuje ktoś może jakąś dokumentacją techniczną?? Nie wiem czy jest to możliwe, ale nie pokrywają mi się znaki od rozrządu, tak jakby było przestawione o jednego zęba na wszystkich znakach. Na co zwracać uwagę przy remoncie tego silnika?? :?: Mój sąsiad przy naprawach ciągników i maszyn robi dokumentacje demontażu w postaci fotek i następnie montaż ma bez problemowy .Radził bym postępować podobnie tym ,którzy nie mają doświadczenia (lub pamięci)w tej materii . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubuś1597156799 0 Napisano 3 Marca 2010 Jeszcze raz kolego kubuś-ja mam 12.4 od wielu lat we władku i są zajebiste,zwłaszcza na mokrym i miękkim terenie się sprawdzają,ciągnik nie zapada się tak jak na 11.2.Oczywiście radialne.Wg mnie porządne opony to podstawa. ok. dzięki kolego,skoro mówisz że sie sprawdzają to raczej sie na nie skusze,pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 3 Marca 2010 Dlaczego mi sie stąd leje ropa caly czas jest tam mokre http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6370c5d765ff9d91.html[/img] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 3 Marca 2010 Kol Piotrek 1990 tam jest wysokie ciśnienie, a uszczelnienie metal na metal. Trzeba dobrze oblukać końcówkę, mogą być rysy lub inne ślady i na nic dokręcanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 3 Marca 2010 Kol Piotrek 1990 tam jest wysokie ciśnienie, a uszczelnienie metal na metal. Trzeba dobrze oblukać końcówkę, mogą być rysy lub inne ślady i na nic dokręcanie. Kolo. piotrek1990 LUB JEST PĘKNIĘTY PRZEWÓD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach