mateusz33 0 Napisano 9 Marca 2010 Czy go wsunę albo wyciągnę to jest włączony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 9 Marca 2010 włączony czyli nie zapana ???z prawej strony są wyjsci wałków przyjręcone jedną srubą sprubój zdemontować i zapalic??ale na krótko bo może lać się olej??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronekRB 0 Napisano 9 Marca 2010 ja w swoim władku miałem tak że zawory źle były wyregulowane i było obojętne czy wyciągnięty czy wciśnięty odprężnik wraz chodził silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 10 Marca 2010 Jakie powinno byc spręzanie we wladku ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 10 Marca 2010 Witam.Ciśnienie sprężania dla silnika ciągnika T-25A1(typ silnika D21 A1) wynosi 2,5-2,8MPa(25-28 kG/cm*) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 11 Marca 2010 witam wszystkich, mam taki problem, brak ładowania we władku, jakiś czas temu dziadek podłączył odwrotnie bieguny, dałem alternator do naprawy, po odpaleniu ładowanie było ale zależne od obrotów silnika, na wolnych nie było na wysokich wskazówka wskazywała 30V, kupiłem nowy regulator napięcia (elektroniczny), założyłem i odpaliłem, brak ładowania, czerwona kontrolka się pali..co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 11 Marca 2010 Ten wskażnik we władku to amperomierz więc jeśli pokazywało Ci 30A to jest normalne przy rozładowanym akumulatorze (w chwilę po odpaleniu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 11 Marca 2010 kolego "wojtek76" akumulatory były naładowane, przed wymianą reg. napięcia ładowanie amper było zależne od obrotów, władek chodził na wolnych obrotach bardzo długo i jak dodałem mu gazu to nadal ampery sie podnosiły do 30 więc kupiłem reg napięcia ale teraz znowu brak ładowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 11 Marca 2010 cześć koledzy mam problem wymieniłem olej w silniku wcześniej miałem milvus15w40 teraz zalałem tordus 15w40 i po wymianie oleju spadło mi ciśnienie w silniku z 3,5 na 1 poradźcie mi coś bo nie wiem co jest czy mam wymienić na taki olej jaki był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 11 Marca 2010 spadek ciśnienia napewno nie jest spowodowany zmianą na Turdus, przyczyna tkwi zapewne gdzie indziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 12 Marca 2010 deny 96 Mój ciągnik 1983r. ma amperomierz.Jeżeli akumulator jest naładowany.to wkazówka powinna wychylić się po zastartowaniu a potem wraca na swoie położenie tj. 0.Jeżeli włączysz np. światła to wkazówka powinna odchylić się w prawo a po chwili wrocić.Jeżeli idzie w lewo to nie ma ładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 12 Marca 2010 Kol. PostulZasadniczo powinno się używać,tego samego gatunku oleju a nie zmieniać co wymiana to inny.Rusek ma prosty silnik i nie wymaga szczególnej klasy oleju.Symbole stosowanych przez Ciebie swiadczą o takiej samej lepkości.Pamiętaj o czyszczeniu filtra odśroskowego.Ciśnienie nie spadło Ci z powodu wymiany.Musiałeś coś sknocić.Sprawdż stan połączeń przewodów olejowych._Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 12 Marca 2010 koledzy mój rusek jest po kapitalnym ma zrobione 350 motogodzin nie możliwe żebym coś sknocił ja tylko odkręcałem filtr oleju i go myłem na regulacji ciśnienia wkręciłem ją do końca a ciśnienie nawet nie drgało ja piszę o wolnych obrotach a gdy dodam gazu do 1800 obrotów to ciśnienie podrośnie do 3 boję się że jak przyjdą prace polowe gdy się zagrzeje to może ciśnienie spaść do 0 i wtedy może się zatrzeć ale jak woziłem obornik gdy wywiozłem 2 rozrzutniki to ciśnienie spadło już poniżej 1 ale jeszcze się dobrze nie zagrzał naprawdę jestem w kropce a jeszcze jedno gdy odpalę go rano to muszę trochę zanim złapie ciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 13 Marca 2010 Witam. Kol postul, jeśli remont był rzeczywiście kapitalny, to spróbuj przedmuchać sprężarką kanał od regulatora ciśnienia i włóż kólkę sprężynkę i dokręć nakrętkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 13 Marca 2010 w kapitalnym było wszystko zrobione co było możliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 13 Marca 2010 Kol postul.Czego ty szukałeś w regulatorze ciśnienia oleju?Tego nie powinno się ruszać. Jest ustawiony fabrycznie.Jakie zanieczyszczenie może uszkodzić regulator?Tam jest zawór przelewowy i jeżeli nie masz ciśnienia w całym układzie nic Ci to nie da.Wg mnie trzeba sciągnąć misę , sprawdzić smok,sprawdzićczy nie ma opiłków w misie , Szukać aż do skutku w całym układzie Wszystko może się zdarzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 14 Marca 2010 Kol postul, a na koniec oględzin wymienić pompkę olejową, wśród nowych też zdarzają się buble. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz33 0 Napisano 14 Marca 2010 Jakie powinny być luzy na zaworach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronekRB 0 Napisano 15 Marca 2010 jak dobrze pamiętam to luz powinien wynosić 0,3mm na zaworze ssącym jak i wydechowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 15 Marca 2010 Jakie to są radialne opony i czym się różnią od zwykłych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 15 Marca 2010 Kolego piotrek 1990 radialki od zwykłych czyli diagonalnych różnią się sposobem ułożenia warstw opasania i osnowy.Radialki są bardziej miękkie i lepiej przylegają do powierzchni gleby a wiec zapewniają lepszą przyczepność i większy uciąg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 15 Marca 2010 tak jak napisał kolega wcześniej radialki sa miękkie i bardziej przyczepne, u siebie mam w jednym ciągniku radialki a w drugim diagonalne, to w ten na radialnych nabijam 1,5 - 2 atm i sie uginają jeszcze od obciązenia, a ten na diagonalnych 0,5 atm i to wystarcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek1505111 0 Napisano 15 Marca 2010 witam jestem od niedawna posiadaczem t25 i mam pytanie ile jest śrub spustowych oleju w zwolnicy.Wydaje mi się że jest to zależne od ustawienia wysokości ciągnika u mnie jest ustawienie średnie to wygląda na to że są to dwie śruby spustowe.Pozdrawiam i proszę o odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 15 Marca 2010 witam jestem od niedawna posiadaczem t25 i mam pytanie ile jest śrub spustowych oleju w zwolnicy.Wydaje mi się że jest to zależne od ustawienia wysokości ciągnika u mnie jest ustawienie średnie to wygląda na to że są to dwie śruby spustowe.Pozdrawiam i proszę o odpowiedz Masz tylko jedną srubę spustową a znajduje sie ona od spodu pod zwolnicą i tam nie ma innej sruby spustowej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 15 Marca 2010 witam jestem od niedawna posiadaczem t25 i mam pytanie ile jest śrub spustowych oleju w zwolnicy.Wydaje mi się że jest to zależne od ustawienia wysokości ciągnika u mnie jest ustawienie średnie to wygląda na to że są to dwie śruby spustowe.Pozdrawiam i proszę o odpowiedz Masz tylko jedną srubę spustową a znajduje sie ona od spodu pod zwolnicą i tam nie ma innej sruby spustowej . zapomnialem dopisac ze od spodu masz spustowa z boku troche wyżej od poziomu oleju i na samej górze od wlewu oleju . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach