Darek1505111 0 Napisano 16 Marca 2010 dzięki Piotrek, jak rozumiem górna śruba to jest wlew dolna spustowa na klucz 22 ale z przodu tez jest 3 śruba na klucz 22 i tez wygląda na spustową. Jak spuszczałem olej stary to odkręciłem obie i zleciał olej z obydwu.Boczna śruba na klucz 14 to jest poziom jak rozumiem. Jak możesz to ustosunkuj się do tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 16 Marca 2010 dzięki Piotrek, jak rozumiem górna śruba to jest wlew dolna spustowa na klucz 22 ale z przodu tez jest 3 śruba na klucz 22 i tez wygląda na spustową. Jak spuszczałem olej stary to odkręciłem obie i zleciał olej z obydwu.Boczna śruba na klucz 14 to jest poziom jak rozumiem. Jak możesz to ustosunkuj się do tego. Tej na srodku z tylu na klucz 22 nie ruszaj. Ta z boku na klucz 14 to jest poziom u gory wlew a od spodu spust . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 16 Marca 2010 witam jestem od niedawna posiadaczem t25 i mam pytanie ile jest śrub spustowych oleju w zwolnicy.Wydaje mi się że jest to zależne od ustawienia wysokości ciągnika u mnie jest ustawienie średnie to wygląda na to że są to dwie śruby spustowe.Pozdrawiam i proszę o odpowiedzDokładnie jest tak jak piszesz śrub jest tyle ponieważ masz trzy położenia zwolnicy. Do każdego położenia masz zawsze jedną śrubę wlewową jedną spustową i jedną kontrolna od strony traktora z boku zwolnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 16 Marca 2010 Witam, już kiedyś pisałem na ten temat ale jeszcze raz napisze, mam problemy z ładowaniem. Jakiś czas temu mój dziadek źle podłączył bieguny, dałem alternator do naprawy, przy mnie był sprawdzany w zakładzie, gdy założyłem go do władka ładowanie było ale zależne od obrotów silnika (na wolnych nie było na max było 30v), zmieniłem reg napięcia na nowy oryginalny, teraz ładowania brak, jedynie jest 12,8v ale to z akumulatora prąd bierze alternator i reg napięcia (spr miernikiem) jak odłączyłem masę było brak jakiegokolwiek prądu, co to może być? możliwe że w alternatorze znowu coś się spaliło?? jutro zamontuje stary reg napięcia i zobaczę czy będzie to co wtedy, myślę że dzięki temu sprawdzę czy jest dobry alternator... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 16 Marca 2010 Witam Szanowni koledzy , mam problem . Niedawno kupiłem Władka z rozsypaną instalacją elektryczną ( całkowita demolka ). Instalacje już doprowadziłem do porządku , tylko mam kłopot z przykręceniem włącznika świateł stopu. Nie mam gdzie podejrzeć gdzie on powinien być zamontowany. Bardzo proszę o pomoc a najlepiej fotę z jego lokalizacją . Pozdrawiam Grzegorz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 16 Marca 2010 deny96 Takie kombinacje na niewiele się zdadzą. Jaki regulator napięcia zakładasz? Masz orginalny alternator? W ostateczności jak już nie będziesz mógł sobie poradzić z podłaczeniem tych ruskich klamotów to polecam założyć jakiś alternator od auta który ma już wbudowany reg. napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 16 Marca 2010 A zapomniałem o BOLO11 wyłącznik świateł stop jest w orginale w postaci takiej dzwigienki opartej o blaszkę przyspawaną do boku ramienia pedału hamulca który idzie do taśmy. W momencie wciśnięcia pedału dzwignia się opuszcza wraz z pedałem i zapala światła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 17 Marca 2010 luki21kupiłem regulator elektroniczny bo innych nie było ale oryginalny w sklepie z władkami, alternator jest też orginalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 17 Marca 2010 Mówisz że kupiłeś regulator elektroniczny a wiesz ile diod ma twój alternator? Regulatory elektroniczne najczęściej stosuje się do 9 diodowych a do 6 diodowych zwykłe mechaniczne. Jeśli masz zły to nie będzie działać i ładować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 17 Marca 2010 poszedłem do sklepu ze starym na wzór i taki mi dali, (władek jest z 1981roku, jedno-wajchowa skrzynia biegów) coś mi się kojarzy że to może być 6-diodowy, jak odbierałem go w zakładzie to coś wspominał na ten temat ale nie pamiętam dokładnie..mam jeszcze regularny mechaniczny od żuka i chciałem go zamontować ale jednak zrezygnuje i spróbuje kupić mechaniczny oryginalny..dzięki za pomoc, może się uda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 17 Marca 2010 A zapomniałem o BOLO11 wyłącznik świateł stop jest w orginale w postaci takiej dzwigienki opartej o blaszkę przyspawaną do boku ramienia pedału hamulca który idzie do taśmy. W momencie wciśnięcia pedału dzwignia się opuszcza wraz z pedałem i zapala światła.Czy morzę kolega wrzucić fote U mnie nic niema widocznie ktoś to pourywał .Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 17 Marca 2010 Witam Szanowni koledzy , mam problem . Niedawno kupiłem Władka z rozsypaną instalacją elektryczną ( całkowita demolka ). Instalacje już doprowadziłem do porządku , tylko mam kłopot z przykręceniem włącznika świateł stopu. Nie mam gdzie podejrzeć gdzie on powinien być zamontowany. Bardzo proszę o pomoc a najlepiej fotę z jego lokalizacją . Pozdrawiam GrzegorzKup zwykły mechaniczny ze sprężynką od c330 Przymocuj go go podłogi i pedału hamulca od dołu.To bardzo proste .Pokombinuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 17 Marca 2010 Potrzebuję podpowiedzi od kogoś kto przekładał przekładnię kierowniczą od C 360 a w szczególności rozwiązania długości ośki i zamocowania wąsa. Rozwiązania przegubów kulistych.Proszę o zdjęcie lub rysunek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz33 0 Napisano 18 Marca 2010 MA ktoś z was książkę INSTRUKCJA NAPRAW BIEŻĄCYCH do T25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 18 Marca 2010 MA ktoś z was książkę INSTRUKCJA NAPRAW BIEŻĄCYCH do T25Każdy kto ma władka od nowości to ma można kupić na allegro klo BOLO11 a to foto orginalnego automatu do stopu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2a19c761b9cd3e3.html i miejsce montażu,http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44a17e5cb8d774c3.html cchcesz wiedzieć więcej daj namiary na siebie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 18 Marca 2010 Witam! Kupiłem przerywacz kierunkowskazowy do Władka i nie mam pojęcie jak to podłączyć żeby kierunki przerywały? Proszę o pomoc jak to założyć najlepiej by było by zdjęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 19 Marca 2010 Jeśli jest jakiś elektryk na forum który sie zna na takim czymś to proszę o odpowiedź! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 19 Marca 2010 Witam Wprawdzie to nie jest do tego ciągnika ale zasada działania jest podobna http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic788701.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziaps 0 Napisano 19 Marca 2010 witam.Czy może ktoś by pomógł jakimś linkiem lub skanem , jak maja być prawidłowo pierścienie tłokowe założone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 20 Marca 2010 Witam.Takiego ciągnika nie naprawiałem,ale jeżeli masz chromowy to pierwszy od góry,następnie dwa zwykłe i dwa zgarniające(olejowe).Jeżeli jest oznaczenie (TOP)to tą stroną do góry.Jeżeli potrzebujesz instrukcję obsługi,gdzie jest opisana między innymi regulacja to http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/W*c5*82adimirec+T-25A*2c1*2cInstrukcja+obs*c5*82ugi.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 20 Marca 2010 witam koledzy.mam władka ładnych parę lat. wymieniłem w nim tłoki , tuleje, pierścienie , panewki i pompę wtryskową. Wszystko chodzi super oleju nie bierze ale dymi na niebiesko i nie ma siły. Co może być przyczyną? proszę o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 20 Marca 2010 Witam.Odpowiedz sobie na to:wtryski sprawdzone,kąt wtrysku właściwy,filtr powietrza czysty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 20 Marca 2010 pompa sprawdzona,wtryski sprawdzone.tylko kąt wtrysku nie.pali ładnie ale nie ma tego kopa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 20 Marca 2010 ile można dać za dwa obciążniki na koła z c-330 gościu chce 100zł za obydwa to dużo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzes65 0 Napisano 20 Marca 2010 koledzy jaki olej lejecie do hydrauliki w T25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach