damian1221 0 Napisano 20 Marca 2010 hipol. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 20 Marca 2010 witam koledzy.mam władka ładnych parę lat. wymieniłem w nim tłoki , tuleje, pierścienie , panewki i pompę wtryskową. Wszystko chodzi super oleju nie bierze ale dymi na niebiesko i nie ma siły. Co może być przyczyną? proszę o odpowiedz.[/quoteGdyby brał olej to pierścienie.Jeżeli nie a nic nie było ruszane ,to sprawdż po kolei odstojnik, filtry .Gdy nie pomioże ,to pompkę zasilającą.Sprawdż drożność przewodów paliwowych.Czasem bywają korki z zanieczyszczeń.Miedziane podkładki po odkręceniu założyć nowe ,lub rozgrzać ,włożyć do zimnej wody i dopiero założyć.W ostateczności zapieczony pieścień ale wtedy są problemy z kompresją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 20 Marca 2010 ja jednak bym stawial na to ze kat wtrysku jest przestawiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 20 Marca 2010 witam koledzy.mam władka ładnych parę lat. wymieniłem w nim tłoki , tuleje, pierścienie , panewki i pompę wtryskową. Wszystko chodzi super oleju nie bierze ale dymi na niebiesko i nie ma siły. Co może być przyczyną? proszę o odpowiedz. Jeśli wymieniałeś pompę wtryskową i rozkręciłeś sprzęgiełko na kole zębatym napędu pompy to mogłeś przestawić kąt wtrysku,Jasny dym to za wczesny zapłon,należało by przestawić go o jeden otwór zgodnie z ruchem zegara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 20 Marca 2010 Witam. Kol grzes65 w hydraulice władka zgodnie z książką powinien chodzić olej silnikowy. Lepszy jest moim zdaniem olej hydrauliczny hydrol, szczególnie zimą. Nie wszyscy się ze mną zgodzą, bo też czytali instrukcję i faktycznie na jednym rysunku jest oznaczenie, że hipol, ale dalej pisze w tabelkach, że silnikowy. Hipol polecają również właściciele trzydziestek czy sześćdziesiątek, co po części jest zrozumiałe. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 20 Marca 2010 koledzy gdy zatkałem dysze w filtrze oleju (bąku) to ciśnienie trzyma jakotako poradźcie coś czy będę musiał rozbierać silnik żeby zrobić ciśnienie wielkie dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 20 Marca 2010 Witam.Czy istnieje możliwość straty ciśnienia między pompą olejową a filtrem oleju(pęknięcie przewodu,uszkodzenie uszczelki,poluzowanie połączenia).Czy to się stało bezpośrednio po zmianie oleju,czy dopiero po pewnym czasie?Wskażnik sprawny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 21 Marca 2010 dzięki koledzy za odpowiedzi w poniedziałek śmigam do znajomego mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 21 Marca 2010 Witam! Nie wiem czy pomogę, ale miałem podobny przypadek. Spadało we władku ciśnienie do 1 i poniżej, jedynie po dłuższym postoju było jako takie. Kombinowaem na różne sposoby i nic, zostało remontować silnik. Nagle w trakcie pracy wystrzelił wskaźnik temperatury oleju. Okazało się, że uchodziło ciśnienie z krzywki wskaźnika do obudowy wskaźnika ciśnienia. Obudowa była szczelna, więc wyrównywało się ciśnienie wewnątrz wskaźnika i wskazówka spadała do zera, a silnik był dobry. Ostrzegam, strzał jest na tyle mocny, że może pociąć podsufitkę albo i głowę. Dziwne ale prawdziwe. Pozdrewiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 21 Marca 2010 dzięki koledzy za poradę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 21 Marca 2010 Witam! Nie wiem czy pomogę, ale miałem podobny przypadek. Spadało we władku ciśnienie do 1 i poniżej, jedynie po dłuższym postoju było jako takie. Kombinowaem na różne sposoby i nic, zostało remontować silnik. Nagle w trakcie pracy wystrzelił wskaźnik temperatury oleju. Okazało się, że uchodziło ciśnienie z krzywki wskaźnika do obudowy wskaźnika ciśnienia. Obudowa była szczelna, więc wyrównywało się ciśnienie wewnątrz wskaźnika i wskazówka spadała do zera, a silnik był dobry. Ostrzegam, strzał jest na tyle mocny, że może pociąć podsufitkę albo i głowę. Dziwne ale prawdziwe. Pozdrewiam. Chyba chodziło Ci o wskażnik ciśnienia a nie temperatury bo wskażnik temperatury jest połączony przewodem elektrycznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziaps 0 Napisano 21 Marca 2010 Witam. Czy przy t 25 maja być zabezpieczenia zaklepywane na śrubach(nakrętkach) korbowodów? bo na stopkach głównych są . Oddałem korby do tulejowania i nie wiem czy mi zgubili czy ma nie być . Z góry dziękuję za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 21 Marca 2010 Witam. Czy przy t 25 maja być zabezpieczenia zaklepywane na śrubach(nakrętkach) korbowodów? bo na stopkach głównych są . Oddałem korby do tulejowania i nie wiem czy mi zgubili czy ma nie być . Z góry dziękuję za podpowiedzi na łozyskach głównych są podkładki zaginane a na korbowodach powinneś mieć nakrątki koronowe w które wkłada się zawleczke rozginaną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 21 Marca 2010 Tak kol wojtek76 w jednym miejscu się pomyliłem, oczywiście cały czas miałem na myśli wskaźnik ciśnienia oleju (manometr), Dzięki za reakcję. Pozdrawiaam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziaps 0 Napisano 21 Marca 2010 U mnie w śrubach nie ma możliwości zabezpieczenia zawleczką i mam dylemat czy były blaszki do zaklepywanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 22 Marca 2010 Kol dziaps są egzemplaże, że nie ma zabespieczeń na korbowodach, podkładka, nakrętka i koniec. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 22 Marca 2010 Kol dziaps są egzemplaże, że nie ma zabespieczeń na korbowodach, podkładka, nakrętka i koniec. Powodzenia.[/quotePotwierdzam, u mnie tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 22 Marca 2010 Zapomniałem dodać,ze nie trzeba zaklepywać.Nie odkręcą się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 22 Marca 2010 Tylko trzeba odpowiednim momentem dokręcić: stopy główne 150 Nm, korbowodowe 110 Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daymos7 0 Napisano 24 Marca 2010 Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 24 Marca 2010 Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka. Ja przerabiałem tego lata i super sie sprawdza duzo lepiej i szybciej sie zmienia biegi i co najwazniejsze przestaly mi sie blokowac . Wymiana jest prosta sciagasz podloge o dkrecasz wierzyczke i zakladasz nową . Można przerobic starą ale to duzo roboty i sie nie oplaca. Nowa gotowa wierzyczka do załozenia kosztuje okolo 100-120zl . Ja zaplacilem za swoja 115zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 24 Marca 2010 Witam!Mam problem a mianowicie wczoraj kiedy pojechałem w pole Władkiem uprawiać, wjechałem w pole i uprawiłem a później zgasiłem ciągnik i poszedłem robić co innego, a kiedy wróciłem żeby jeszcze raz przeprawić Władek nie chciał mi zastartować, kręciłem kluczykiem w stacyjce tak jak trzeba żeby odpalić i nic nawet nie drgnął, a na krótko zapalił, czy to wina stacyjki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 24 Marca 2010 Stacyjki albo przekażnika rozrusznika . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 25 Marca 2010 Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka. Ja przerobiłem przód -tył a także polowe -drogowe ,trzy wajchy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 25 Marca 2010 Kol daymos7, oprócz wymiany wieżyczki na 2 wajchy trzeba wymienić wodzik z szerokim rowkiem na wąski rowek (tył-przód) i jeszcze zaspawać blachę z wycięciami do biegów tak żeby główna wajcha nie mogła przejść na wodzik tył-przód. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach