piotrek1990 0 Napisano 25 Marca 2010 Kol daymos7, oprócz wymiany wieżyczki na 2 wajchy trzeba wymienić wodzik z szerokim rowkiem na wąski rowek (tył-przód) i jeszcze zaspawać blachę z wycięciami do biegów tak żeby główna wajcha nie mogła przejść na wodzik tył-przód. Powodzenia. Ja wymienilem tylko wierzyczke nic nie spawalem ani żadnych wodzików nie wymieniałem i dziala elegancko . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 25 Marca 2010 Witam Panowie.Może któryś z Was robił ostatnio hamulce i kupował bębny???Interesuje mnie jak dużo mogą kosztować bębny bo okładzine(taśmy) nowe mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 25 Marca 2010 Ale pali na krótko, to na rozruszniku jest prąd, chyba będzie stacyjka:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 25 Marca 2010 Ale pali na krótko, to na rozruszniku jest prąd, chyba będzie stacyjka:)Pomiędzy stacyjką,a rozrusznikiem w oryginalnej instalacji powinien być przekażnik. można go ominąć ale cierpi stacyka.Sprawdz działanie elektromagnesu przy rozruszniku.Sprawdz blokadę. Nie powinien zapalić na biegu-jeżeli nie jest rozgrzebany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 25 Marca 2010 Witam Panowie.Może któryś z Was robił ostatnio hamulce i kupował bębny???Interesuje mnie jak dużo mogą kosztować bębny bo okładzine(taśmy) nowe mam.[/quoteNie pamiętam dokladnie ale bardzo tanio. sprawdż cenę w internecie.Przy zakładaniu sprawdż jakość taśm.Powinny być z mosiężnymi nitami .Jeżeli masz stare oryginalne porównaj z twoimi .Nie zakładaj byle czego bo taśmy są też bardzo tanie .Dopasuj taśmy do bębnów przed złożeniem.Jeżeli bębny nie są zjechane nie trzeba wymieniać.Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 26 Marca 2010 Witam. Czy ktoś mi powie jak połączyć alternator, reg. napięcia i akumulator tak aby było ładowanie? Ciągle mam z tym problem, brak ładowania, chciałbym zrobić obejście aby było ładowania i zostawić na razie instalacje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 27 Marca 2010 Witam . Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak się dostać do skrzyni biegów po zdjęciu tych blach i odkręceniu wieżyczki . Z góry dzięki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 27 Marca 2010 Witam . Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak się dostać do skrzyni biegów po zdjęciu tych blach i odkręceniu wieżyczki . Z góry dzięki . Należy zdemontować wszystkie przewody hydrauliczne,wałek lewego hamulca i śruby dekla skrzyni.Jutro zrobię parę fotek to opisze więcej. Kol.wiarus!!! Kupiłem bębny po 38 zeta/szt,DZIĘKI ZA PORADĘ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 27 Marca 2010 A gdzie się kończy ten dekiel skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 27 Marca 2010 kol.Mozaden już pisałem że jutro zrobię kilka fotek i wyjaśnię co i jak,akurat mam zdjętą podłogę!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 27 Marca 2010 Witam Panowie!Wymieniłem stacyjkę w moim Władku i dalej to samo, przekręcam kluczyk i nic sie nie dzieje, nawet nie drgnie, a na krótko pali, co może być jak nie stacyjka?Pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 27 Marca 2010 Witam! Kol xxxskalpel114 pomiędzy stacyjką a rozrusznikiem jest przekaźnik, jak ktoś wcześniej zauważył, którego celem jest nie dopuścić do włączenia rozrusznika w trakcie pracy silnika. Jest pod deską po prawej stronie. Można go odkręcić i ominąć a przy stacyjce zamontować przycisk i przepiąć kable od stacyjki pod przycisk np. od zapłonu ciągnika C-360. Pod sam przycisk podkładamy nakrętkę od butelki po napoju, która chroni przed przypadkowym włączeniem guzika w trakcie pracy. Pozdrawiam i powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 28 Marca 2010 A gdzie się kończy ten dekiel skrzyni? Zdemontuj ścianę pionową za blokadą(tu na fotach zdemontowana)a zobaczysz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61a598e9a91aefaProponuję demontaż lewego koła i podpory kabiny fot.3 poz B i wysunięćie wałka hamulca Ahttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a5e23c636c9592 orazhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c6c9bd332c0e0a9a.htmlzdemontuj przewody A,dzwignie blokady B wałek lewego hamulca C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 28 Marca 2010 NIe działa pierwsza fotka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mozaden 0 Napisano 28 Marca 2010 NIe działa pierwsza fotka i druga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 28 Marca 2010 A gdzie się kończy ten dekiel skrzyni? Ile Ty masz Lat ? ,podejrzewam że jak staniesz przy ciągniku z boku to pokrywa skrzyni będzie na wysokości twoich oczu. Inicjatywy , inicjatywy trochę! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 28 Marca 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c6c9bd332c0e0a9a.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61a598e9a91aefa1.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61a598e9a91aefa1.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1310a6bb02abd4f7.html kol Mozaden jeszcze raz komplet fotek !!!! A KOL" kopik " POPIERAM !!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 28 Marca 2010 Witam Panowie!Wymieniłem stacyjkę w moim Władku i dalej to samo, przekręcam kluczyk i nic sie nie dzieje, nawet nie drgnie, a na krótko pali, co może być jak nie stacyjka?Pomóżcie[/quoteOpiszę szczegółowo.Są możliwości.1,Przekażnik.Ominąć przekażnik.Przeciągnąć przewód odpowiedniej grubości od stacyjki do wyłącznika elektromagnetycznego rozrusznika.2.Elektromagnes.Jezeli są podejrzenia Odkręcić i założyć nowy. Jeżeli jest rozbieralny rozkręcić przeczyścić styk papierem sciernym.Można miedziane styki obócić na drugą stronę.3.Blokada. Przy lewarku biegów jest wyłączik uniemożliwiający odpalenie przypadkowe na biegu. Sprawdzić działanie.Powtarzam się gdyż prawdopodobnie zostałem żle zrozumiany.Przeważnie staram się pisać krótko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 28 Marca 2010 Mam pytanie. Czy jeśli wyrzucę odstojnik paliwa (wstępny filtr paliwa) i zamiast niego wsadzę taki przepływowy (http://moto.allegro.pl/item964443386_filtr_paliwa_fiat_126p_126_p_nowy_warszawa.html) to nic sie złego nie stanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dareckirug 0 Napisano 28 Marca 2010 tak nic się nie stanie ale będziesz musiał czesto czyścic filtry paliwa bo tam będzie się zbierać woda bo ten filterek niezatrzyma tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daymos7 0 Napisano 28 Marca 2010 Wielkie dzięki koledz za rady dotyczące lewarków zmiany biegów:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 30 Marca 2010 Wymienialem juz wszystkie przewody podkladki sruby i rurke tą co do baku idzie i dalej mi sie zapowietrza co moze byc przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 30 Marca 2010 Sprawdź odstojnik. Panowie ma ktoś doświadczenie z takimi zestawami naprawczymi z allegro?http://allegro.pl/item950398006_zestaw_naprawczy_t_25_t25_oryginal_ukraina.html Mam wyciek pod tuleją zasuwa olej i poza tym zaczął mi chlipać oliwę i myślę żeby wymienić już całość ze starego typu na nowy bo ja mam jeszcze tłoki na 4 pierścienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 30 Marca 2010 Sprawdź odstojnik. Panowie ma ktoś doświadczenie z takimi zestawami naprawczymi z allegro?http://allegro.pl/item950398006_zestaw_naprawczy_t_25_t25_oryginal_ukraina.html Mam wyciek pod tuleją zasuwa olej i poza tym zaczął mi chlipać oliwę i myślę żeby wymienić już całość ze starego typu na nowy bo ja mam jeszcze tłoki na 4 pierścienie. A jak go najlepiej sprawdzic ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 30 Marca 2010 Wymień uszczelkę lub daj sylikon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach