trilowiec 0 Napisano 8 Kwietnia 2010 Mam takie pytanko czy mogę mieć za dużo oleju w silniku? bo nalałem za dużo i mam 1,5 cm ponad max, i jeszcze jedna sprawa pod dużym obciążęniem np. podczas orki pod wzniesienie wyskakują mi biegi na przełaczniku szosowe terenowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 9 Kwietnia 2010 Mam takie pytanko czy mogę mieć za dużo oleju w silniku? bo nalałem za dużo i mam 1,5 cm ponad max, i jeszcze jedna sprawa pod dużym obciążęniem np. podczas orki pod wzniesienie wyskakują mi biegi na przełaczniku szosowe terenowe.Oleju można upuścić.Powinno być najwyżej maX.Sprawa biegów.Ze sprzęgłem jest połączony mechanizm blokady.Należy go tak wyregulować by biegi można było wbić tylko przy wcisniętym sprzęgle Pedał sprzęgła musi powracać zawsze do górnego położenia, Do regulacji blokady służą dżwigienki zamocowane na ośce pedału sprzęgła, po prawej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 9 Kwietnia 2010 Niekoniecznie regulacja ,w moim niedawno poluzowała się śruba zabezpieczająca jedną z tych dźwigienek i biegi też wyskakiwały . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinO-10 0 Napisano 9 Kwietnia 2010 Panowie. Jak zamontować do władka dodatkowy zbiornik oleju do hydrauliki?Kupiłem wywrotkę i braknie mi oleju do pełnego przechyłu. Wydaje mi się, że jak zespawam zbiornik taki koło 6 litrów to powinno wystarczyć. Upatrzyłem miejsce na niego w kabinie, tam gdzie zamontowane było ogrzewanie olejowe. Tylko jak go podłączyć? Według poziomu to wyjdzie wyżej niż orginalny. Co z odpowietrznikiem w orginalnym zbiorniku? Będzie się z niego lało? Pilnie proszę o radę, może ktoś kombinował z podobną przeróbką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 Panowie. Jak zamontować do władka dodatkowy zbiornik oleju do hydrauliki?Kupiłem wywrotkę i braknie mi oleju do pełnego przechyłu. Wydaje mi się, że jak zespawam zbiornik taki koło 6 litrów to powinno wystarczyć. Upatrzyłem miejsce na niego w kabinie, tam gdzie zamontowane było ogrzewanie olejowe. Tylko jak go podłączyć? Według poziomu to wyjdzie wyżej niż orginalny. Co z odpowietrznikiem w orginalnym zbiorniku? Będzie się z niego lało? Pilnie proszę o radę, może ktoś kombinował z podobną przeróbką?Mam taki zamontowany już z 10lat zamontowany pod podłogą na zasadzie naczyń połączonych.Przystosowałwm jakieś naczynie zbiorcze od co.Nie wiem czy da się zrobić zdjęcie bo tam ciasno trzeba by sciągnąć podłogę.Dałem naczynie takie jakie miałem . Przydało by się większe.Wszystko do zrobienia -pokombinuj.Jak dasz wyżej ,to wyleci olej przez odpowietrznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 Czy jak ominę odstojnik i załozę filtr np. od fiata 126p to czy nic mi sie nie stanie i czy nie bedzie się zapowietrzał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 Czy jak ominę odstojnik i załozę filtr np. od fiata 126p to czy nic mi sie nie stanie i czy nie bedzie się zapowietrzał Odstojnik jak wskazuje nazwa służy oddzielenia od paliwa cięższych zanieczyszczeń i wody.Na to jest załozony i ne powinno się tego zmieniać .Ja oceniam zespół filtrów jako spełniający swoje zadanie i po co kombinować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 piotrek1990: wypróbuj mój sposób z wężykiem i podłącz odstojnik, wyrzuć rurkę z baku i wsadź wężyk. Tylko odpal ciągnik (jak Ci się uda) i nawet się przejedź nim, będziesz widział, czy jest poprawa, czy nie. Jeśli pompujesz ręczną pompką to się tworzy podciśnienie i nadmiar przelewa sie do zbiornika, jak ten nadmiar zleci to dalej możesz lekko pompować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 Jak prawidłowo ustawić kąt wtrysku paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Jak przerobić ssanie ropy z gornego na dolne czy trzeba spawac cos w baku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Proszę was o wielka pomoc co mogła mi sie stac. Nie ciagnie wogole paliwa nawet jak pompką pompuje to nic . A to bylo tak ze traktor nie wchodzil na najwyzsze obroty a nie byl zapowietrzony przewody były wszystkie drożne i pomyslalem ze odkręce pompe zasilająca i ją przeczyszcze pozniej w niej nic nie rozkrecalem tylko spowrotem zakecilem i od tej pory nie zasysa paliwa nie wiem wogóle co to moze być . Pomżcie proszę bo jest mi traktor caly czas potrzebny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Proszę was o wielka pomoc co mogła mi sie stac. Nie ciagnie wogole paliwa nawet jak pompką pompuje to nic . A to bylo tak ze traktor nie wchodzil na najwyzsze obroty a nie byl zapowietrzony przewody były wszystkie drożne i pomyslalem ze odkręce pompe zasilająca i ją przeczyszcze pozniej w niej nic nie rozkrecalem tylko spowrotem zakecilem i od tej pory nie zasysa paliwa nie wiem wogóle co to moze być . Pomżcie proszę bo jest mi traktor caly czas potrzebnyJak nie wchodził na wysokie obroty .To sprawdz napierw filtry paliwa. Jeżeli w porządku to pomka zasilaąca (zawor).Sprawdz czy działają-pompuiąc rolką.Najlepiej pompę wymienić na nową.Nie jest droga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Co z tym moim zapłonem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Jak przerobić ssanie ropy z gornego na dolne czy trzeba spawac cos w baku Nic nie przerabiaj Jak jest wszystko sprawne to powinno ciągnąc .Poza tym zbiornik spelnia zadanie pierwszego odstojnika.Co jakiś czas można spuścic troszkę paliwa i zużyć do innych celów.Zaoszczędzisz na filtrach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Proszę was o wielka pomoc co mogła mi sie stac. Nie ciagnie wogole paliwa nawet jak pompką pompuje to nic . A to bylo tak ze traktor nie wchodzil na najwyzsze obroty a nie byl zapowietrzony przewody były wszystkie drożne i pomyslalem ze odkręce pompe zasilająca i ją przeczyszcze pozniej w niej nic nie rozkrecalem tylko spowrotem zakecilem i od tej pory nie zasysa paliwa nie wiem wogóle co to moze być . Pomżcie proszę bo jest mi traktor caly czas potrzebnyJak nie wchodził na wysokie obroty .To sprawdz napierw filtry paliwa. Jeżeli w porządku to pomka zasilaąca (zawor).Sprawdz czy działają-pompuiąc rolką.Najlepiej pompę wymienić na nową.Nie jest droga. Nie to ze nie wchodzi tylko wogóle nic nie ciągnie . Nie wiem co sie mogło stac ja tylko ją wykrecilem i zalozylem z powrotem ale dlaczego nie chce ciągnąc jak przed od kręceniem ciągneła jak pompuje reczna pompka to nic sie nie dzieje nic nie zasysa ZERO .A jak pompowac tą rolką i gdzie ona jest Co sie mogło stac ze starą jak przed odkreceniem chodziła dobrze a ja nic nie robilem tylko odkręcilem Proszę o szybka pomac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Pompka zasilająca znajduje się poniżej dzwigni gazu. Pomka ręczna jest tylko pomocniczą.Przykręcona jest dwiema nakrętkami.Trzeba ją wyciągnąc i sprawdzić Jak wyciągniesz to zobaczysz rolkę.Nie lekceważ filtra -sprawdz.Sprawa nie jest trudna napewno sobie poradzisz.Moze poszukaj katalogu od t 25 w internecie .Moze ma kol.Tekmie na chomiku.Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Pompka zasilająca znajduje się poniżej dzwigni gazu. Pomka ręczna jest tylko pomocniczą.Przykręcona jest dwiema nakrętkami.Trzeba ją wyciągnąc i sprawdzić Jak wyciągniesz to zobaczysz rolkę.Nie lekceważ filtra -sprawdz.Sprawa nie jest trudna napewno sobie poradzisz.Moze poszukaj katalogu od t 25 w internecie .Moze ma kol.Tekmie na chomiku.Powodzenia. Ja to wszystko wiem bo przeciez pisalem ze ja odkrecalem i po odkreceniu mi sie to zrobilo . Jak ją wykrece to co mam zrobic z tą rolką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 14 Kwietnia 2010 Piotrek musisz zrobic sobie układ zasilajacy... Trzeba miec takze troche wiadomosci, bo to jest forum i mozna radzic pomoca. Ale Twoje pytania sa takie banalne ze naprawde teraz to ja sie załamalem... Musisz tak zrobic by reczna pompka zaciagała paliwo jesli nie moze zaciagnac to kup nowa jak i wtedy sobie nie poradzisz szukaj kolegi w poblizu by sie tym zajał albo daj namiar na siebie to sam wpadne. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesio127 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 witam na jesień kupiłem nową pompę hydrauliczną i całą zimę leżała w sobotę wymieniłem ją ale problem pozostał nie podnosi pojechałem do sklepu to doradzili mi żeby wymienić zawór przelewowy w rozdzielaczu wymieniłem podczepiam uprawkę podnosi ładnie ale co chwilkę muszę podnosić ja do góry bo opada w siłowniku wymieniłem gumki ale nie pomogło proszę o odpowiedzi bo ja już nie mam pomysłu co to może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 Zużycie sekcji rozdzielacza. Podłącz siłownik pod drugą wajchę - wyjścia na kiper przyczepy to zobaczysz jak będzie ładnie trzymał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesio127 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 mam jeszcze jedno pytanie jaki powinien być rozmiar kulki w zaworze bezpieczeństwa w rozdzielaczu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 Ok juz wszystko zrobione > Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 Witam Jesienią kupiłem władka , nie było okazji wypróbować go bo nie miał instalacji i akumulatorów i pogoda nie pozwalała na to .Teraz wyjechałem i okazało się że cofając pod górkę wyrzuca bieg wsteczny. Doradźcie co w tej sprawie robić?Służę pomocą w sprawie instalacji elektrycznej , zrobiłem ją od podstaw wg oryginalnego schematu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 Witam Jesienią kupiłem władka , nie było okazji wypróbować go bo nie miał instalacji i akumulatorów i pogoda nie pozwalała na to .Teraz wyjechałem i okazało się że cofając pod górkę wyrzuca bieg wsteczny. Doradźcie co w tej sprawie robić?Służę pomocą w sprawie instalacji elektrycznej , zrobiłem ją od podstaw wg oryginalnego schematu. PozdrawiamPisałem o tym w piątek.Przód czy tył nie ma różnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 Kolego Wiarus , czy możesz zrobić fotę tych dźwigni i napisz którą należy regulować . Nie chciał bym rozregulować całkiem rewersu. Reszta biegów czyli wszystkie do przodu i tyłu chodzą prawidłowo. Wyrzuca tylko przełożenie wsteczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach