wiarus 0 Napisano 3 Maja 2010 wymieniałem panewki korbowodowe, sprawdzałem tez dmuchawę i naciąg paska i jest ok. Słyszałem że jak łapie temp. to może być przestawiony zapłon, co o tym sądzisz?Wg mnie prawidłowo ustawiony zapłon nie ma wpływu na temperaturę, zresztą nie miałem z takim silnikiem na dłuższą skalę do czynienia. Silnik t25 z prawidłowo ustawionym zapłonem wydaje charakterystyczny dzwięk.Nie zastanawiałwem się nad tym , nie miałem takiego przypadku.Być może jak ktoś męczy silnik żle ustawiony na siłę.Sprawdż czunik temperatury i wskażnik. Zresztą nie wiem co ty uważasz za podwyższoną temperaturę.Może również być podkręcona dawka na pompie wtryskowej.To wszystko również może na to wpływać.Zasady termodynamiki się kłaniają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XM555 0 Napisano 3 Maja 2010 Pod warunkiem, że jest optymalnie ustawiony ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 4 Maja 2010 Wiarus dzięki za pomoc, jest już ok chodzi b.dobrze przyczyną była miarka od oleju na pompie tam jest taka klapka od gazu, i na śrubie od miary jest taki bolec i ograniczało gaz ale teraz już chodzi. Dzięki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 4 Maja 2010 Jesli jest słabe cisnienie moze byc przyczyna zuzyty wałek rozrzadu. A jesli chodzi o temperature to wazna sprawa przy silnikach chłodzonych powietrzem jest zastosowany olej. Tu ma on wieksza role niz w 30 lub 60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 5 Maja 2010 Jak to zrobic aby od dolu baku ciagnal paliwo bo ta sroba na dole spustowa to jest wieksza i nie wiem wlasnie jak to zrobic bez spawania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 5 Maja 2010 Jak to zrobic aby od dolu baku ciagnal paliwo bo ta sroba na dole spustowa to jest wieksza i nie wiem wlasnie jak to zrobic bez spawania Po co to robić,choć zalozyć redukcję to żaden problem.Zbiornik spełnia rolę pierwszego odstojnika.Jak to zmienisz wszystkie syfy a do tego woda pójdą na filtry.Wystarczy tylko pilnować szczelnosci połączeń.Jak będziesz miał niesprawną pompę zasilaącą, przełożenie nic Ci nie pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 5 Maja 2010 Co się wszyscy uparli na to dolne zasilanie. Jak ktoś to zrobił od góry to chyba ma to jakieś zadanie. Nigdy nie miałem problemów z zasysaniem i jak słyszę jakieś brednie że " jak mam poniżej połowy baku to gaśnie" to mi żal czytać. mi kończy ssać jak mam poniżej 3l w baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 6 Maja 2010 Wiadomo przecież ze zasilanie dolne jest lepsze, np jak masz mało paliwa poniżej połowy i gdzieś się przechyli to już nie chce ciągnąc a tak to wiesz, ze jest lepiej, tylko jest tak ze jak masz syf w baku to pozatyka ci wszystkie przewody jak będzie ciągło od dołu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 6 Maja 2010 BOLO11 mam sprawę, bo wyczytałem ze służysz pomocą z instalacją elektryczna, może wiesz jak podłączyć przerywacz kierunkowskazowy żeby kierunki przerywały??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 8 Maja 2010 Wiadomo przecież ze zasilanie dolne jest lepsze, np jak masz mało paliwa poniżej połowy i gdzieś się przechyli to już nie chce ciągnąc a tak to wiesz, ze jest lepiej, tylko jest tak ze jak masz syf w baku to pozatyka ci wszystkie przewody jak będzie ciągło od dołu:) Nie może przerywać poniżej połowy bo rurka ssąca kończy się na wysokości ok 3cm przed dnem zbiornika co odpowiada 3 litrom paliwa w baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekmarian 0 Napisano 9 Maja 2010 Wiadomo przecież ze zasilanie dolne jest lepsze, np jak masz mało paliwa poniżej połowy i gdzieś się przechyli to już nie chce ciągnąc a tak to wiesz, ze jest lepiej, tylko jest tak ze jak masz syf w baku to pozatyka ci wszystkie przewody jak będzie ciągło od dołu:) Nie może przerywać poniżej połowy bo rurka ssąca kończy się na wysokości ok 3cm przed dnem zbiornika co odpowiada 3 litrom paliwa w baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekmarian 0 Napisano 9 Maja 2010 Ile macie najwięcej mtg w swoich do remontu ,ja mam 5000 tyś 79 rok kupiony i pierscionki same zakładałem na tłoki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekmarian 0 Napisano 9 Maja 2010 Ile macie najwięcej mtg w swoich do remontu ,ja mam 5000 tyś 79 rok kupiony i pierscionki same zakładałem na tłoki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaco20 0 Napisano 9 Maja 2010 Ile macie najwięcej mtg w swoich do remontu ,ja mam 5000 tyś 79 rok kupiony i pierscionki same zakładałem na tłoki Witam Ja mam okolo 6000 mtg .Silnik od nowosci nie ruszany ale po zmianie oleju z cc na turdus zaczol gubic olej .Mysle ze czas zmienic pierscienie. Cisnienie okolo 3 atm. ,chyba szlif nie potrzebny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 10 Maja 2010 Jak myslicie czy jak mam w podnosniku olej superol a mam na zapasie turdus i go doleję do tego superolu to mi się nie zważy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 10 Maja 2010 Nie szkoda Ci turdusu do podnośnika ? U mnie we władku to jest mieszanina superolu milvusu i jakiegoś przekładniowego i nie mam problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 10 Maja 2010 Nie szkoda Ci turdusu do podnośnika ? U mnie we władku to jest mieszanina superolu milvusu i jakiegoś przekładniowego i nie mam problemu. Bo brakuje w podnosniku 2-3 litry a mam na zbyciu turdus Kiedyś zmieszalem superol z hipolem i mi sie zważył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekmarian 0 Napisano 10 Maja 2010 twarde maszyny nie to co dzisiaj żaden sąsiad nie wywróci tobie przyczepy boi się a władymirek leje do hydrauliki co mam pod ręką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaco20 0 Napisano 10 Maja 2010 Jak myslicie czy jak mam w podnosniku olej superol a mam na zapasie turdus i go doleję do tego superolu to mi się nie zważy ?? Turdus i superol to oleje silnikowe wiec sie nie zwazy , ale przy tej ilosci to chyba lepiej wymienic na hipol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 10 Maja 2010 Witam!Mam pytanie, a mianowicie czy można by przerobić bezpieczniki na takie jak są w c-360 ? Jak tak to jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 10 Maja 2010 Ja zrobiłem lepiej. Pojechałem do motoryzacyjnego i poprosiłem o oprawki do bezpieczników samochodowych które można zamontować na dowolnym przewodzie. Koleś mi dał do tego wziąłem kilka bezpieczników i całość powpinałem w miejsce oryginałów. Działa bez zarzutu a wszystko ładnie hermetycznie zamknięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 11 Maja 2010 A jak to podłączyłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 11 Maja 2010 Każda z tych oprawek ma wyprowadzone przewody. Podłączasz je do śrub mocujących konkretne przewody do starych bezpieczników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 11 Maja 2010 BOLO11 mam sprawę, bo wyczytałem ze służysz pomocą z instalacją elektryczna, może wiesz jak podłączyć przerywacz kierunkowskazowy żeby kierunki przerywały???Na początek przepraszam że dopiero teraz piszę Do przerywacza z jednej strony podłączony powinien być przewód koloru fioletowego który jest wyprowadzony z zacisku nr 9 licząc od lewej strony siedząc na siedzeniu kierowcy ( listwa zaciskowa pod tablicą wskaźników).Natomiast na zacisk 9 musi być podany "+" ( też kabel koloru fioletowego ) z trzeciego bezpiecznika licząc od lewej strony siedząc na siedzeniu kierowcy.Do drugiego zacisku przerywacza kierunkowskazu powinien być podłączony przewód koloru brązowego który biegnie do przełącznika pod kierownicą (zmiana kierunku migania) i jest przykręcony do środkowego zacisku. Do bocznych zacisków przełącznika kierunkowskazów są podłączone przewody które biegną na błotniki i do żarówek kierunkowskazów.Całość zamyka się przez podanie "-" na oprawkę żarówki (masa ciągnika). Jeżeli coś jest nie bardzo jasne to napisz to narysuję ci odręczny schemat zeskanuję i wyślę .Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grand0011 0 Napisano 12 Maja 2010 Mam taki problem z moim Władziem...a mianowicie jak postoi koło dnia lub dłużej to jak go nie przepompuje to mi na obroty nie wchodzi. jak postoi dłużej koło 4 - 5 dni to już trzeba odpowietrzać bo pompowanie to za mało. Wcześniej ciągnik użytkował ojciec i dla niego to było normalne przez 5 lat ale mnie to już wkurza. On twierdzi że nic nie jest i ,,tylko'' się zapowietrza Krew mnie zalewa jak musze go zawsze pompować po zapaleniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach