Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem z moim Władziem...a mianowicie jak postoi koło dnia lub dłużej to jak go nie przepompuje to mi na obroty nie wchodzi. jak postoi dłużej koło 4 - 5 dni to już trzeba odpowietrzać bo pompowanie to za mało. Wcześniej ciągnik użytkował ojciec i dla niego to było normalne przez 5 lat ale mnie to już wkurza. On twierdzi że nic nie jest i ,,tylko'' się zapowietrza

Krew mnie zalewa jak musze go zawsze pompować po zapaleniu.

Jeżeli by się nie zapowietrzał, to byłby zawór od ssania paliwa pompki zasilającej.Zawory są pod śrubami od dołu pompy zasilania.(Patrz rysunek w poście Tekmie z 1. 05.2010)Jeżeli się zapowietrza. to przewód ssący jest nieszczelny.Sprawdz przewody elastyczne.Podkładki miedziane załóż nowe ,lub stare rozgrzej i włóż do zimnej wody, wtedy odzyskają plastyczność.Sprawdz pod ciśnieniem czy przewód metalowy nie jest pęknięty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robię mały remoncik silnika wymiana tulei, tłoków ,sworzni, pompa wtryskowa i wtryski po regeneracji jak myślicie czy jak mam głowice ściągnięte to czy mogę sprawdzić jakoś czy znak rozrządu na kole pasowym zgrywa się z położeniem pierwszego cylindra w górze żeby potem móc sprawdzić ustawienie zapłonu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam taki problem z moim Władziem...a mianowicie jak postoi koło dnia lub dłużej to jak go nie przepompuje to mi na obroty nie wchodzi. jak postoi dłużej koło 4 - 5 dni to już trzeba odpowietrzać bo pompowanie to za mało. Wcześniej ciągnik użytkował ojciec i dla niego to było normalne przez 5 lat ale mnie to już wkurza. On twierdzi że nic nie jest i ,,tylko'' się zapowietrza

Krew mnie zalewa jak musze go zawsze pompować po zapaleniu.

 

 

Proponuje Ci wymienic zawór zwrotny paliwa - który jest umieszczony w pompie paliwa - tak od strony bloku gdzie ida dwa przewody paliwowe ..

 

Miałem tak samo i po ich wymianie było jak ta lala

 

Koszt ok 12 zł plus nowe podkladki miedziane ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robię mały remoncik silnika wymiana tulei, tłoków ,sworzni, pompa wtryskowa i wtryski po regeneracji jak myślicie czy jak mam głowice ściągnięte to czy mogę sprawdzić jakoś czy znak rozrządu na kole pasowym zgrywa się z położeniem pierwszego cylindra w górze żeby potem móc sprawdzić ustawienie zapłonu?

Ustaw GMP na pierwszym.Znak na kole pasowym powinien zgadzać się ze znakiem,który jest na pokrywie rozrządu,Jeżeli z jakiegoś powodu ich nie ma możesz sobie zaznaczyć. ZA K Ł A D A N I E P O M P Y .Pompę ustawiam aby wtrysk był na pierwszym i zakładam,żeby zębatka weszła na swoje miejsce.Zakręcam wtryskiwacz na pierwszym do prrzewodu wc . Pokręcając wałem obserwuę moment wtrysku.Wyprzedzenie zapłonu wynosi ~25stopni.Jeżeli mi się zgadza skręcam i palę.Gdy nie odkręcam pokrywę i ustawiam kąt właściwy.Dobrze ustawiony silnik ma charakterystyczny dżwięk.Jak jakąś część wykręcam zaznaczam sobie poprzednie ustawienie swoimi znakami i mam łatwiej złożyć, co i tobie polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Koledzy w jaki sposób obniża się Władka na zwojnicach?

Ciągnik mam bardzo krótko.

Proszę o pomoc, i z góry dziękuje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sciągasz koło odkrecasz zwolnice od pochwy i wysuwasz zwolnice od pochwy tylko troszczke aby moc przestawić na inne otwory bo jak wysuniesz duzo to pol moze zeskoczyc i zle ja troche pozniej wlozyc .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie mam ruska z 74 roku to jest pierwszy egzemplarz, ten z pierwszych egzemplarzy z dwoma lewarkami biegów i czy można by zamontować blokadę, jak go kupiłem to nie ma nic od blokady można by dokupić części i zamontować jest tam coś w podłodze do zamontowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie mam ruska z 74 roku to jest pierwszy egzemplarz, ten z pierwszych egzemplarzy z dwoma lewarkami biegów i czy można by zamontować blokadę, jak go kupiłem to nie ma nic od blokady można by dokupić części i zamontować jest tam coś w podłodze do zamontowania?

Trzeba dostać się do pokrywy skrzyni biegów.Tam jest wszystko zamontowane.Trzeba odkręcić pokrywę .Popatrz w katalogu . Można sciągnąć z internetu.Jest trochę roboty, ale cóż jest wart ciągnik bez blokady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiarus

Złożyłem traktor wsadziłem pompę wtryskową po regeneracji i mi się nie wkręca na obroty chodzi ładnie na niskich nie dymi piękna praca do pół gazu tak jest a potem wolno się rozpędza i zaczyna przydymiać. Dodam że przed remontem na starej pompie miałem problemy z zapłonem teraz nic nie przestawiałem tylko wsadziłem drugą pompę którą wcześniej dałem do regeneracji.

 

f851b6eecea8eb1dm.jpg

3659f5eab3951085m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiarus

Złożyłem traktor wsadziłem pompę wtryskową po regeneracji i mi się nie wkręca na obroty chodzi ładnie na niskich nie dymi piękna praca do pół gazu tak jest a potem wolno się rozpędza i zaczyna przydymiać. Dodam że przed remontem na starej pompie miałem problemy z zapłonem teraz nic nie przestawiałem tylko wsadziłem drugą pompę którą wcześniej dałem do regeneracji.

 

f851b6eecea8eb1dm.jpg

3659f5eab3951085m.jpg[/quote

Wg. mnie masz masz mały kąt wyprzedzenia zapłonu. Musisz zwiększyć . Odkręć wlew oleju pokaże Ci się kołnierz napędzający pompę .Wykręć śruby i przestaw.Kąt wyprzedzenia wynosi ~25 stopni.Dokręć i spróbuj.Jak się nie uda za pierwszym razem to popraw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem że paliwo podawane jest zbyt późno w stosunku do położenia tłoka? Czy takie będą wówczas objawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli rozumiem że paliwo podawane jest zbyt późno w stosunku do położenia tłoka? Czy takie będą wówczas objawy?

Przy większych obrotach zapłon występuje za wcześnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może być tak że koleś spieprzył pompę. Tan zakład uchodzi za dobry. Wiem że wymienił cały regulator na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może być tak że koleś spieprzył pompę. Tan zakład uchodzi za dobry. Wiem że wymienił cały regulator na nowy.

Niemożliwe . Ruska pompa prosta jak cep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślę koleś się zarzekał że musi chodzić dał pisemną gwarancję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie!!!Ja też mam t-25 i mi też nie chce teraz palić ale nie wie czemu.Robiłem pompe wtryskowa i wtryski i nie chce palić,odzywa się i gaśnie.Wymieniłem pompke zasilającą i nic nie dało,filtry też zmieniłem i wszystko powyczyszczałem,ale jak mu dam ognia do kolektora sącego to łapie za pierwszym razem i chodzi wtedy zapowietrzony ale jak go odpowietrze za pompą z tyłu to przez chwile dobrze chodzi ale jak mu po puszcze gazu i za chwile dam prawie na fulla to dalej chodzi zapowietrzony.Panowie bardzo proszę o pomoc jak najszybciej i odpiszcie jaka może być przyczyna że nie pali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręć nakrętki od regulacji konta wtrysku i przestaw pompę górą w kierunku silnika, odpal i zobaczysz czy się poprawi?? Daj znać!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odkręć nakrętki od regulacji konta wtrysku i przestaw pompę górą w kierunku silnika, odpal i zobaczysz czy się poprawi?? Daj znać!!
,

Oczywiście chodzi o kąt wtrysku. Sorry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim władku też nie wiem co się dzieje nie wchodzi na pelne obroty dojdzie tylko do 2tys i tyle czasami troszke dalej a tak poza tym do dobrze pali na wolnych rowno chodzi jest po wymianie filtrow i przewody tez są drozne . Co może byc przyczyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie!!!Ja też mam t-25 i mi też nie chce teraz palić ale nie wie czemu.Robiłem pompe wtryskowa i wtryski i nie chce palić,odzywa się i gaśnie.Wymieniłem pompke zasilającą i nic nie dało,filtry też zmieniłem i wszystko powyczyszczałem,ale jak mu dam ognia do kolektora sącego to łapie za pierwszym razem i chodzi wtedy zapowietrzony ale jak go odpowietrze za pompą z tyłu to przez chwile dobrze chodzi ale jak mu po puszcze gazu i za chwile dam prawie na fulla to dalej chodzi zapowietrzony.Panowie bardzo proszę o pomoc jak najszybciej i odpiszcie jaka może być przyczyna że nie pali.

Jak Ci się zapowietrza to musi gdzieś ciągnąć powietrze na przewodzie ssącym.Wystarczy mała nieszczelność.Jak nie wierzysz to podłącz do pompy zasilającej coś rodzaju lewatywy z lejka i przewodu elastycznego i na tym zapal.

Jak będziesz dawał ognia do rury ssącej bez filtra to ten silnik długo nie pociągnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzałem jeszcze raz wszystko i była przecięta uszczelka od filtra ta gumowa i można powiedzieć że już chodzi normalnie ale dalej nie zle pali odzywa się i gaśnie.A jak bym mu zrobił dolne zasilanie z baku z dołu dało by to coś???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest taka możliwość że się kączy silnik??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest taka możliwość że jest złe rozrząd ustawiony,bo on już mam od nowości trudności z palenie,jest to możliwe????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jest taka możliwość że jest złe rozrząd ustawiony,bo on już mam od nowości trudności z palenie,jest to możliwe????

Zrób sobie na początek porządek z tym zasilaniem. Jeżeli Ci się zapowietrza to najlepszy silnik nie będzie chodził dobrze.Przeczytaj w moich postach,dużo pisałem o odpowietrzaniu uszczelnianiu przewodów i prawidłowym odpowietrzaniu. Jeżeli to wykonasz to na pewno się poprawi Nie radzę zakładać dolnego zasilania.Zresztą o tym też pisałem.Rób spokojnie po kolei,Cierpliwości! Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dziś dziwny przypadek. Toczyłem walkę z tym zapłonem ponad 3h po czy stwierdziłem że i tak nic nie zrobię bo ustawienie było dobre. Co jest chyba nie tak z układem paliwowym. Bo jak stwierdziłem że zapłon nie ok to go skręciłem i zabrałem się za czyszczenia filtra powietrza a potem przeszedłem do filtrów paliwa wymieniłem wkłady zakręciłem napompowałem pompką ręczną aż paliwo poszło do baku po czym odpaliłem chwilę pochodził i zgasł (zapowietrzony) znów podpompowałem odpalił i zaczął nabierać rozpędu po czym wszedł na piękne max obroty na parę sekund i potem znów lipa zaczął przygasać i tak jak wcześniej pyrkać i się dławić. CO TO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...