Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem w mianowicie kiedy wczoraj jechałem w pole nagle brakło mi gazu pod nogą i ciągnik zgasł, myślałem ze może mało paliwa albo coś i dolałem ale kiedy popuściłem przewody wysokiego ciśnienia i zacząłem palić bez odprężnika nie było pod nimi paliwa. Co to może być, zapowietrzony?(dosyć długo tak kręciłem aż baterie padły o nic paliwa ani śladu) Proszę o Pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może poprostu masz jakiś syf w baku i zatkało kranik i paliwo nie leci. Też tak miałem i wystarczyło wyczyścić bak i paliwo wszędzie dochodziło:))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co jest ciągnik nie wchodz na pełne obroty normalnie reaguje na gaz cały układ zasilania jest czysty ani też sie nie zapowietrza. Prosze o pomoc ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kapie mi paliwo z pompy wtryskowej z pod sciegna gdzie sie dodaje gazu z góry tam jest uszczelka i czy jak odkrece sciegno to nic sie nie stanie???prosze o szybka odpowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem co jest ciągnik nie wchodz na pełne obroty normalnie reaguje na gaz cały układ zasilania jest czysty ani też sie nie zapowietrza. Prosze o pomoc ??

Przyczyna leży w niedostatecznym podawaniu paliwa do pompy wtryskowej.Trzeba wiedzieć co było ruszane wcześniej . Nieraz ktoś zaczyna naprawę od pompy wtryskowej i rozregulujeTrzeba najpierw sprawdzić ,bo będzie jak z tym otworkiem w śrubie przelewowej,ewe wczesniejszych postach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam kapie mi paliwo z pompy wtryskowej z pod sciegna gdzie sie dodaje gazu z góry tam jest uszczelka i czy jak odkrece sciegno to nic sie nie stanie???prosze o szybka odpowiec

Jak nic nigdy nie robiłeś przy pompie to lepiej oddać pompę do pompiarza,który Ci uszczelni,chyba ze czujesz się na siłach.Pompa powinna być zaplombowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam niedługo zamierzam wymienić olej we władku, do tej pory miałem zalany superol, w sklepie facet zaproponował mi Turdus 15w40 i powiedział, że jest lepszy od superolu ale za to nieco droższy. Nie wiem co mam wybrać, czy jak zaleję silnik Turdusem to nie będzie się lało z każdej szceliny. Przy okazji w tym sklepie dowiedziałem się, że superol odzyskują z oleju przepracowanego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam niedługo zamierzam wymienić olej we władku, do tej pory miałem zalany superol, w sklepie facet zaproponował mi Turdus 15w40 i powiedział, że jest lepszy od superolu ale za to nieco droższy. Nie wiem co mam wybrać, czy jak zaleję silnik Turdusem to nie będzie się lało z każdej szceliny. Przy okazji w tym sklepie dowiedziałem się, że superol odzyskują z oleju przepracowanego

 

Kupuj turdus jest duzo lepszy od superolu !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem po zalaniu silnika - 25 olejem Turdus pierwszy raz, upłynęło 16 mtg i okazuje się że jest lepszy od superolu. W wojnę jeździły na nim czołgi, widzę mniej sadzy i jest jaśniejszy po tylu mtg, w upały jeżdżąc w transporcie temp.dochodziła do 80 * Dla wymycia silnika będzie pracował krócej niż zalecane 60 mtg, potem już co 60 mtg .Góra w silniku jest wymieniona. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jesli chodzi o temp .oleju na Turdusie. Na superolu to łapie bardzo szybko temperaturę?. Ostatnio woziłem rusztowania (12szt.) władkiem z dwukółką wie miał bardzo lekko i też go nie butowałem, tylko jechałem normalnie jak sie patrzy 2 kilometry w jedną stronę i z powrotem, czyli razem 4 km i na zegarze juz było 60 stopni, ciśnienie oleju ok. Jak już przy tak lekkiej pracy łapie w 15 minut łapie 60 to juz wolę nie myśleć co będzie jak po żniwach pójdzie na podkładkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Posiadam władimirca t25 a2. Interesuje mnię jak zmienić tarcze chamulcowe.

Dojście jest dosyć trudne, i niewiem czy trzeba zdiąć kabine lub wystarczy zdiąć koło...

Czy moze ktoś mi powiedzieć jak to się robi?

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Posiadam władimirca t25 a2. Interesuje mnię jak zmienić tarcze chamulcowe.

Dojście jest dosyć trudne, i niewiem czy trzeba zdiąć kabine lub wystarczy zdiąć koło...

Czy moze ktoś mi powiedzieć jak to się robi?

 

pozdr

 

 

Po pierwsze nie ma tarcz tylko są bebny na których zaciskają sie taśmy hamulcowe zazwyczaj wymienia sie same taśmy ale czasem jak sie zużyły bebny .

Zeby je wymienić trzeba zdjąć kolo niektorzy odkrecają zwolnice od pochwy i pochwe od skrzyni ale ja wszystko odkręcam od skrzyni .TRzeba pamietać tez przywyjmowaniu pochwy aby odkercic wałek od hamulców ktory jest przykręcony na dwie srubki ktore znajduja sie pod pokrywakami hamulców

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jesli chodzi o temp .oleju na Turdusie. Na superolu to łapie bardzo szybko temperaturę?. Ostatnio woziłem rusztowania (12szt.) władkiem z dwukółką wie miał bardzo lekko i też go nie butowałem, tylko jechałem normalnie jak sie patrzy 2 kilometry w jedną stronę i z powrotem, czyli razem 4 km i na zegarze juz było 60 stopni, ciśnienie oleju ok. Jak już przy tak lekkiej pracy łapie w 15 minut łapie 60 to juz wolę nie myśleć co będzie jak po żniwach pójdzie na podkładkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie oleju zawiera się z zielonym polu na zegarze zarówno na niskich jak i dużych obrotach, chyba trzeba będzie drutem cylindry drutem przepchać, bo już dawno tam było zaglądane. Właśnie dzisiaj zobaczyłem, że na śrubie od regulatora ciśnienia oleju jest jeszcze fabryczna plomba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jest plomba to zostaw regulator cisnienia. mialem nie jeden przypadek ze ktos probowal ustawic cisnienie i nikomu sie nie udalo. a cylindry mozesz wyczyscic spręzarka lub woda pod cisnieniem. cisnienie jest miedzy 3 a 4?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet mi to przez myśl nie przeszło żeby zrywać plombę i majstrować przy ciśnieniu. Ciśnienie jest 3-4 na wyższych obr a 2-3 na niskich. Gdy olej ma ok 80 stopni to ciśn. jest lekko poniżej 2, ale wskazówka jest w zielonym polu, ale to na wolnych obr, na wyższych w temp. 80 ma 3-3,5. Więc wydaje mi się, że ciśnienie mam w porządku, a to łapanie temperatury, ma związek:

1. Stary olej (ma już prawie rok, ale jeszcze nie wypracował mth)

2. Syf na garach

3. wysoka temp. otoczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duza temperatura otoczenia może niema zbyt dużego wpływu na silnik, ale sprawia, że olej sie szybciej nagrzewa, zwłaszcza w silnikach chłodzonych powietrzem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co jesli chodzi o temp .oleju na Turdusie. Na superolu to łapie bardzo szybko temperaturę?. Ostatnio woziłem rusztowania (12szt.) władkiem z dwukółką wie miał bardzo lekko i też go nie butowałem, tylko jechałem normalnie jak sie patrzy 2 kilometry w jedną stronę i z powrotem, czyli razem 4 km i na zegarze juz było 60 stopni, ciśnienie oleju ok. Jak już przy tak lekkiej pracy łapie w 15 minut łapie 60 to juz wolę nie myśleć co będzie jak po żniwach pójdzie na podkładkę

Temperatura 60 stopni jest normalną eksploatacyjną, przy przeciążeniu może wzrosnąć nawet do 80.Superol w zupełności wystarczy dla takiej klasy silnika .Ważniejsze jest używanie stale takiego samego oleju.Częsta zmiana marek jes nawet niezalecana.Liczą się też koszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Posiadam władimirca t25 a2. Interesuje mnię jak zmienić tarcze chamulcowe.

Dojście jest dosyć trudne, i niewiem czy trzeba zdiąć kabine lub wystarczy zdiąć koło...

Czy moze ktoś mi powiedzieć jak to się robi?

 

pozdr

Nie trzeba sciągać kabiny ale trzeba robić każdą stronę pojedynczo.Odkręcić zwolnice i pochwy Na temat wymiany taśm poczytaj w moich postach.Założ porządne taśmy.Uszczelniacze (simeringi) założyć nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy nigdy nie kupujcie superolu bo to jest najgorszy olej. lepiej wydac pare zlotych wiecej i kupic turdus.ja i moj tata ktory jest mechanikiem od 30 lat zawsze odradzamy superol. do mojego władka leje olej na ktorym, jeżdżą ciężarowki. ojciec przywozi go z firmy. to jest chyba shell albo mobil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A turdus jest tylko 15w40, czy są jeszcze inne rodzaje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...