Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

To cięgno dawno już regulowałem i niestety nie ma poprawy.

Tutaj chodzi o dokladnośc regulacji.

1.Pedał sprzegła musi być w górnym położeniu.

2.Bieg można wbić dopiero po wciśnięciu sprzęgła.

3.Nie może być żadnych luzów na cięgłach, jezeli są to trzeba je usunąc.

4 . Ważny jest rownież stan wałkow blokujących, oraz stan skrzyni biegow(bez luzów).

Jeżeli są zachowane te warunki wszystko musi sie udać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągnik poskladany wszystko chodzi dobrze tylko mam problem z instalacją wlacze swiatla to swieca swiatla i kierunkowskaz albo odwrotnie rozne sa kombinacje co jest ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam taki problem, nie działa mi blokada kół w moim T25 wymieniłem sprzęgło blokady(flansza z frezem zakładana po odjęciu lewego kola) teraz wchodzi sztywno na tryb i nic to nie dało dodam że gdy blokada działała rozłaczała się dopiero po wciśnieciu sprzęgła teraz dźwignia wyskakuje gdy zdejmę z niej nogę.

Mam jeszcze takie pytanie czy ta flansza założona na widełki po wciśnięciu dźwigni ma tylko nałożyć się na tryb czy mocno docisnąć cały mechanizm? Pytam ponieważ kręcąc kołem zębatym w skrzyni które odpowiada za lewe kolo kreci się dociśnięta flansza lecz bez problemów mogę ją utrzymać ręką kręcąc nadal kołem chodzi o to że frez na półośkę nie jest sztywno złączony z trybem na który wsuwa się flanszę Koledzy szukam innych przyczyn nie działania blokady kół. Pomóżcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam awarie wałka odbioru mocy to znaczy że nie można włączyć i ta dżwignia z tyłu ta od regulaci obraca się wkoło i się wysuwa .czy po wyjęciu wałka z tyłu da asię to naprawić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Panowie mam taki problem, nie działa mi blokada kół w moim T25 wymieniłem sprzęgło blokady(flansza z frezem zakładana po odjęciu lewego kola) teraz wchodzi sztywno na tryb i nic to nie dało dodam że gdy blokada działała rozłaczała się dopiero po wciśnieciu sprzęgła teraz dźwignia wyskakuje gdy zdejmę z niej nogę.

Mam jeszcze takie pytanie czy ta flansza założona na widełki po wciśnięciu dźwigni ma tylko nałożyć się na tryb czy mocno docisnąć cały mechanizm? Pytam ponieważ kręcąc kołem zębatym w skrzyni które odpowiada za lewe kolo kreci się dociśnięta flansza lecz bez problemów mogę ją utrzymać ręką kręcąc nadal kołem chodzi o to że frez na półośkę nie jest sztywno złączony z trybem na który wsuwa się flanszę Koledzy szukam innych przyczyn nie działania blokady kół. Pomóżcie.

Przede wszystkim z jakiego powodu zmienileś sprzęgło blokady.Przeważnie zmienia się gdy są wyłamane zęby na kole.Jeżeli prawe kolo jest unieruchomione, a sprzęgło wylączone ,to lewa pólośka powinna się kręcić.Po włączeniu sprzęgła zostaje unieruchomiona.Podczas pracy w obciążeniu blokada wyłącza się przeważnie po wciśnięciu sprzęgła,natomiast gdy jest lużne to również po puszczeniu blokady.Może powodem nie bylo sprzęgło. Gdy się rozbiera trzeba sprawdzić wszystkie możliwości.Trudno radzić na odległość .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo mam caly czas takie same nic nie podciagalem ani nie popuszczalem sprzeglo blokady wymienilem poniewaz myslalem ze stare jest zurzyte i dlatego blokada nie dziala a zalezalo mi na czasie bo sklepy sa do 17otwarte, a na 2 dzien ciagnik byl mi potrzebny dlatego zlozylem, dlatego tez sie pytalem jakie moga byc jeszcze przyczyny niesprawnosci blokady kół?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprzeglo mam caly czas takie same nic nie podciagalem ani nie popuszczalem sprzeglo blokady wymienilem poniewaz myslalem ze stare jest zurzyte i dlatego blokada nie dziala a zalezalo mi na czasie bo sklepy sa do 17otwarte, a na 2 dzien ciagnik byl mi potrzebny dlatego zlozylem, dlatego tez sie pytalem jakie moga byc jeszcze przyczyny niesprawnosci blokady kół?
Witam!

Nie ma rady ,trzeba odkręcić pokywę skrzyni i posprawdzać może coś poluzowało lub się odkręciło .Sprawdz czy nie ma czegoś w oleju. Miałem też przypadek całkowitego odkręcenia tuby z kolem zębatym blokady , wszystkie śruby były w oleju a blaszki zabezpieczające zmiksowane. Dobrze,że nie rozerwało skrzyni.Dlatego wszystko jest możliwe ,ale trzeba szukać .Każdy przypadek jest inny. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam awarie wałka odbioru mocy to znaczy że nie można włączyć i ta dżwignia z tyłu ta od regulaci obraca się wkoło i się wysuwa .czy po wyjęciu wałka z tyłu da asię to naprawić .

Wykręć korpus podnośnika i będzie dobry dostęp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze jedno zauważyłem że czasem poleci iskra z komina czy to normalne po tym co wymienilem ??

Z nowego też czasem leci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mojemu koledze w t25 podczas orki ciagnik nagle osłabł i zobaczył ze dmucha mu z pod głowicy i co teraz zrobić wiem że trzeba rozebrać i co dalej i powiedziałem mu zeby tak nie jeżdził bo moze glowice podpalić proszę o odpowiedz ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdjąć głowice , zdiagnozować , naprawić.

 

Ale co się mogło stać ?? Chcę wiedzieć tak mniej więcej ile to bedzie kosztowac Bo kumpel nie ma za bardzo kasy ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie twój kumpel za bardzo przycisnął Władkowi i mogło wydmuchać uszczelkę pod głowicą, albo przegrzał go i mogła pęknąć głowica. Jeśli to tylko upg to wystarczy wymienić uszczelkę i warto by było przy okazji podocierać zawory i splanować głowicę. Jeśli pękła głowica to niestety trzeba dać drugą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawdopodobnie twój kumpel za bardzo przycisnął Władkowi i mogło wydmuchać uszczelkę pod głowicą, albo przegrzał go i mogła pęknąć głowica. Jeśli to tylko upg to wystarczy wymienić uszczelkę i warto by było przy okazji podocierać zawory i splanować głowicę. Jeśli pękła głowica to niestety trzeba dać drugą
A czy władek ma oryginalnie uszczelkę pod głowicą ??????????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawdopodobnie twój kumpel za bardzo przycisnął Władkowi i mogło wydmuchać uszczelkę pod głowicą, albo przegrzał go i mogła pęknąć głowica. Jeśli to tylko upg to wystarczy wymienić uszczelkę i warto by było przy okazji podocierać zawory i splanować głowicę. Jeśli pękła głowica to niestety trzeba dać drugą
A czy władek ma oryginalnie uszczelkę pod głowicą ??????????????????????

Nie nie ma ale niektorzy jak coś robią to zakladaja bo da się dokupic .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sklepie z częściami da się dokupić uszczelkę pod głowicą, ale fabrycznie to chyba były miedziane podkładki, chyba...:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sklepie z częściami da się dokupić uszczelkę pod głowicą, ale fabrycznie to chyba były miedziane podkładki, chyba...:/

 

 

Orginalnie nic nie było żadnej podkładki !!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze po tym moim remącie jitro zrobie 20 mtg i pasowało by zmienić olej teraz mam superol ale chce troche lepszy ale nie zbytnio drogi oprócz turdusu jak jeszcze polecacie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No u mnie właśnie nie ma uszczelki dlatego pytałem .

Oryginalnie nie było uszczelki,ale powielokrotnym odkręcaniu głowicy można założyć uszczelkę-w sprzedaży są miedziane.Pomoże a na pewno nie zaszkodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze po tym moim remącie jitro zrobie 20 mtg i pasowało by zmienić olej teraz mam superol ale chce troche lepszy ale nie zbytnio drogi oprócz turdusu jak jeszcze polecacie ??

Superol jest wystarczający i tani .Wystarczy do takiego prostego silnika. Nie wskazane jest częsta zmiana typu oleju.Olej pomimo tej samej gęstości( zawartej w symbolu ), różni się składnikami fabrycznymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zakładaj żadnych uszczelek pod głowicę i głowicy się nie planuje tyko dociera do cylindra 100%,że będzie ok. Co do zaworów sprawdź ich stan i prowadnic jak trzeba to wymień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...