Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka tych wynalazków widziałem, ale to w lecie w agromie we Wrocławiu. Nie wiem jakie to były typy lecz podobne do VTZ-2027

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do pompy hydraulicznej to chce powiedziec szczególnie luki21 i tatamarty.323a Ze pompe to ja wyłaczam w zimie kiedy wożę drzewo oraz w lecie na żniwach!

 

P.S. mam pytanie czy ktoś usprawnia silniki w naszych Władkach? Bo ja troche wybebeszyłem filtr powietrza i przyznaje że silnik jest bardziej rześki!, oraz dolewam mu dodatkowych wzmacniaczy do oleju silnikowego! Czy ktoś eksperymentuje w ten sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konstruktor własnie po to zaprojektował ten wyłacznik do pompy zeby go czasami uzywac po co ma mi darmowo olej przerabiac jak nic nie robie nie rozumiem szkoda sprzętu!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pompa jest zawsze wyłączona gdy nie jest używana a włączam i wyłączam ją z kabiny bo przyspawałem do tego włącznika przy pompie kawałek pręta który wychodzi w kabinie przy rozdzielaczu, na końcu kawałek rączki i nikomu nie przeszkadza a bardzo ułatwia pracę bo nie raz kiedy podczepiłem jakiś narzędz i wlazłem do ciągnika okazywało się że pompa nie włączona i trzeba było wyłazić żeby włączyć. Dodam jeszcze że nie mam przy pompie tej kulki z zatrzaskiem za którą łapie się przy włączaniu ale jeszcze nigdy się sama nie wylączyła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słyszałem ze teraz mozna dostac rozrusznik ze rusak pali przy wduszonym odpręzniku:D czy to prawda i ile mogą kosztowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak mozna jezdzic :D:D ale czy jest dobry i czy opłaca sie kupno takiego cudka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykły rozrusznik kosztuje 470 zł i musisz mieć porządny aku., żeby odpalił i to na odprężniku, a na tym "cudku" odpalasz bez odprężnika, akumulatorkiem 90Ah- bynajmniej mój Władek tak odpala, już pół roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam orginalny i nie pamietam kiedy ostatni raz uzywałem odpreznika Tylko szczotki wymieniam i tuleje podejrzewam ze tak juz bedzie do konca....!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam rozrusznik oryginalny jak i pompa wtryskowa od 1974r i pali na odprężniku akumulator 12V/90Ah lato-zima bez problemu w przeciwieństwie do MTZ akumulator 2x6V/210Ah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do rozruszników i akumulatorów to powiem wam że ważne jest kto ile używa!!!!!!!!!!!! Ja mam w swoim Władku oryginalny rozrusznik od 1987r ani razu nikt nie zaglądał do niego! a akumulator ma dużo do powiedzenia bo w nim liczy się Ah i A!!! Ah są ważne jak ktoś używa dużo swiateł!! i długo!!! a A są ważne z jaką siłą działa na raz!!! ja miałem oryginalne akumulatory i działał bez odprężnika!!! wymieniłem na akumulator ze stara200 który ma 120Ah i 390 A (nowy)!!! i na nim nie zawsze uda się zapalić bez użycia odpreżnika!!! a na akumulatorze 90Ah i 550A pali na dotyk bez użycia odprężnika!!! ale przy orce na światłach siada szybciej niż 120Ah( patrze na ładowanie akumulatora przez alternator)!!!! dlatego zamiast wydać 400zł lepiej kupić sobie nowy akumulator z dużym amperomierzem, bo wcześniej czy póżniej też trzeba kupić akumulator, a cena miedzy wysoko A a nisko jest w granicach ( to znaczy nie wiecej)niż 80zł!!! (ale to jest moje zdanie)

 

Co wy o tym myślicie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a akumulator ma dużo do powiedzenia bo w nim liczy się Ah i A!!! Ah są ważne jak ktoś używa dużo swiateł!! i długo!!!

Bzdura poczytaj jeszcze!!! Alternator jest prądnicą obcowzbudną akumulator jest dla niego potrzebny do wzbudzenie potem mozesz je sobie wyciągnac! w alternatorach nowszych typów jest zamontowany wewnątrz regulator napiecia za pomoca ktorego akumulatory zostaja naładowane do napięcia pierwotnego czyli do momentu w którym w obwodzie akumulator----alternator przestaje płynąc prąd elektryczny!!! Wówczas ładowanie alternatora zostaje skierowane na obwód oporów który znajduje sie w alternatorze!! wiec jak rzekomo twierdzisz właczajac te swoje światła wcale nie pobierasz prądu z akumulatora bo za daleko kolego byś nie ujechał chyba ze ci alternator nie ładuje i dlatego ci padają! władkowe amperomierze powinny sie wychylać w strone 0- podczas odpalanie jak odpalisz to na max 0+ i powili do 0! na zerze ma stanąc i mozesz właczac ile chcesz ma stać twardo zero! wiec te Ah to max prąd jaki mozna wyciągnąc w jednostce czasu!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

że sie wtrące; Ah to pojemność elektrolityczna aku, ta wartość mówi przez ile godzin można ciągnąć prąd o natężeniu 1A do zupełnego wyczerpania aku, lub odwrotnie przez ile h trzeba go ładować określonym prądem do napełnienia.

Wartość podana w A to prąd jaki jest w stanie dostarczyć aku przy rozruchu, a że napięcie jest stałe (12V) to natężenie decyduje o mocy jaką dostaje rozrusznik do kręcenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak masz światła z przodu i z tyłu luki21 to alternator nie wykreci potrzebnego prądu i braki są pobierane z akumulatora więc jak masz niskie Ah to po paru godzinach wszystko siądzie!!! dlatego trzeba dobierać akumulator do własnej potrzeby! I twierdze że nie ma potrzeby sobie wydawać pieniędzy na nowy rozrusznik gdy stary hula! bo wystarczy aku o dużej A i kreci bez odprężnika!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam przy wladku mnie wkurzal ten dolny zaczep umieszczony na dole a jak chcialem cos podniesc to zaczep sciagac wtedy podniesc i znowu zaczep zakladac i ta skrzyni caly czas mi sie blokowala myslalem ze go normalnie pogryze luzow nie mial tylko przez miesiac potem na czworce od rowu do rowu he no ale jak dostal akus od kombajnu to krecil bez zarzutów odpalanie mi sie widzialo i nie musialem myslec o chlodnicy hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy macie w swoich władkach jakieś skuteczne ogrzewanie kabiny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi w zupełności wystarczy oryginalne ogrzewanie, tj. grzała spiralna za siedzeniem i wentylatory. I co chcieć więcej.

 

/edit - Sob Lis 4 9:53:48

witam przy wladku mnie wkurzal ten dolny zaczep umieszczony na dole a jak chcialem cos podniesc to zaczep sciagac wtedy podniesc i znowu zaczep zakladac

po prostu zmień mocowanie belek (ramion podnośnika), wysuń je bardziej do przodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wentylatory ciągną z cylindrów czy nagrzewnicy na hydraulice ( ja mam właśnie takie, a raczej miałem bo wymontowałem, kiedyś włączyłem, to szybko pozbyłem się oleju w hydraulice - wystrzeliło uszczelkę przy pompie ) sama grzałka też do d...y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak do tej pory używam wentyla z nagrzewnicy z hydrauliki, jeżdżę już tak kilka ładnych lat i oleju wcale nie ubywa, a ni nic się nie dzieje

a uszczelkę to raczej ci wywaliło z innego powodu... a jak uszczelka "uciekła" i olej wyciekł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie czy macie w swoich władkach jakieś skuteczne ogrzewanie kabiny ?

najlepiej pociągnąć rure od chłodzenia cylindrów, jak w maluchu, praktycznie od razu dmucha tam ciepłe powietrze, nie potrzeba żadnego wentylatora ani grzałki, jedynie jakaś zastawka na tej rurze, bo po paru minutach z kabiny robi sie mikrofala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do miras!!

 

Ja jak robie coś nocą to mam włączone przednie lampy na żarówkach H-4 + cztery lampy od pozycyjnych żarówki 4*15W + 4 halogeny na kabinie na zerówkach H-3 55W!!!!

 

Ty na pewno nie masz większego obciążenia alternatora niż ja a u mnie wyrabia bez problemu może nie masz dobrego ładowania! Masz jeszcze oryginalny alternator + regulator napięcia umieszczony pod deska z zegarami???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej doaj gdzie do serwisu aby ci sprawdzili. mi ostatnio przy pronarze 1025a siadła cała elektronika zawiozłem w ciagu dnia zrobili i wzieli 200 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...