xxxskalpel114 0 Napisano 13 Marca 2011 Leon76 czuć różnice w kręceniu ?? Ja zalałem swoją świeżym olejem do pełna bo prawie nie było, może się poprawi, mam nadzieje, a jak nie to skrócę i ja i będzie spokój:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 13 Marca 2011 Leon76 czuć różnice w kręceniu ?? Ja zalałem swoją świeżym olejem do pełna bo prawie nie było, może się poprawi, mam nadzieje, a jak nie to skrócę i ja i będzie spokój:) No i po co pytasz sie po raz setny czy sie lżej kręci jak juz otrzymywales odpowiedz kilkakrotnie . Ile mozna ciągnąć temat ze skroceniem ramienia . Jak wzystko zostalo podane ., Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyk23 0 Napisano 13 Marca 2011 mam małe może i głupie pytanie ale nie mam inst. obsł. i mnie to stresuje; otóż w korpusie do którego przykręca się pompe hydrauliczną jest taka śruba na stożek wygląda ona jak do spuszczania oleju ale nie ma wlewu, jest tam smarowanie rozbryzgowe tej przekładni zasilającej pompe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leon76 0 Napisano 13 Marca 2011 Witam ponownie nic nie da smarowani płukanie kolumna ma być zalana olejem dopełna czy do połowy ja też nie byłem zdecydowany do skrócenia .Ale jak już pisałem skrócenie naprawde pomaga i dużo lżej się kręci.Do roboty panowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 13 Marca 2011 Bzyk 23. Do wlewania oleju do napędu pompy układu hydraulicznego służy korek umiejscowiony z góry obudowy, za dźwignią włączania. Korek z boku służy do kontroli poziomu oleju w obudowie. Korek spustowy jest pod spodem ciągnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aniajustynka@amorki.pl 0 Napisano 14 Marca 2011 Panowie właśnie dzisiaj skróciłem sobie ramie układu kierowniczego i dużo lżej się kręci w porównaniu co było wcześniej polecam naprawdę super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 14 Marca 2011 Haha teraz wszyscy skracają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 15 Marca 2011 Haha teraz wszyscy skracają W mechanice nic nie ma darmo.Tylko ile wytrzyma ta tandeta przenosząc zwiększone siły, a co z luzami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 15 Marca 2011 a czemu mają być luzy?, paffa już tak długo jeździ i nic się nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 15 Marca 2011 Haha :lol: teraz wszyscy skracają :PW mechanice nic nie ma darmo.Tylko ile wytrzyma ta tandeta przenosząc zwiększone siły, a co z luzami? W moim chodzi już 26 lat ,tylko końcówki wymieniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 15 Marca 2011 Pierdziele zakładam wspomaganie na orbitrolu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 15 Marca 2011 Haha teraz wszyscy skracają W mechanice nic nie ma darmo.Tylko ile wytrzyma ta tandeta przenosząc zwiększone siły, a co z luzami?Pier...sz aż Cię żal czytać. Jakie zwiększone siły...założyłeś przekładnię "cud techniki" z szejdziesiątki i jesteś przekonany, że w środku ma ukryte nowinki techniczne.Rozbierz ją kiedyś, to zobaczysz czym się róznią. Teraz policz sobie ile kosztuje używana przekładnia od 60-tki do tego ona nie pasuje do władka P&P i mocowanie trzeba zrobić. W przypadku skrócenia ramienia, nawet jak to komuś się nie będzie podobać (w co nie wierzę) to kupno nowego ramienia nie będzie kosztować więcej niż kilka dych. Tak samo w przypadku wymiany elementów ślimakowych w przekładni jak ktoś ma luzy na kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1973 0 Napisano 16 Marca 2011 A ja nie będę skracał, 31 lat 6300mtg i lekko chodzi i w orginale jeszcze kolumienka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 16 Marca 2011 Paffa długo już tak jeździsz ? Jak jest mocny spaw to wytrzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 16 Marca 2011 Paffa długo już tak jeździsz ? Jak jest mocny spaw to wytrzymakol paffa!Widziałem wiele przekładni kierowniczych,ale ta ruska z wierzchu wygląda całkiem przyzwoicie.Dopiero jak się ją rozbierze to okazuje się tak jakby robił ją jakiś wiejski kowal . Nie ubliżając temu kowalowi.Porządny jest tylko materiał z którego jest wykonana.Żeby dobrze działała i nie miała luzów trzeba ją wewnątrz dopasowywać .Zresztą kto rozkręcał i zna się na mechanice to wie.Założyłem od 60 bo nie mogłem sobie już z nią poradzić.Lepsza stara od czegoś innego niż nowa od ruska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesio127 0 Napisano 16 Marca 2011 witam panowie mam problem otóż gdy pompuje paliwo papka reczna to slychac syczenie w tlumniku co to może być??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 16 Marca 2011 Paffa długo już tak jeździsz ? Jak jest mocny spaw to wytrzymaJuż nie pamiętam, ale kilka lat już tak jeżdzę, pewnie będzie około pięciu, może nawet dłużej. Czas leci i nie pamiętam dokładnie kiedy skracałem.Nic nie pękło, przez ten czas. Pospawane jest elektrodą, tylko trochę większtm amperarzem, żeby dobrze spaw się wtopił.Ktoś kto trochę spawał, będzie wiedział jak pospawać, żeby było dobrze. Wielkiej filozifii nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 16 Marca 2011 Hej. W życiu bym nie przypuszczał, że tyle można ciągnąć temat zmiany przełożenia ukł. kierowniczego we Władku. Wszystko już napisano i nic nie dodam. No może niedowiarkom powiem, że spawane ramię u mnie kręci kołami o szerokości takiej jak oryginalne na tyle do tego obciążone turem kilka lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 16 Marca 2011 Czyli nie ma się co obawiać mogę skaracać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 17 Marca 2011 Hej. W życiu bym nie przypuszczał, że tyle można ciągnąć temat zmiany przełożenia ukł. kierowniczego we Władku.Daj spokój dokładnie mi się już nawet nie chce czytać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 17 Marca 2011 Nie musisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 17 Marca 2011 Paffa no powiedz ale ostatni raz długo tak jeździsz czy nie? Jak się kręci.....? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyk23 0 Napisano 17 Marca 2011 luki do napędu pompy hydraulicznej wlewa sie olej czy jest jako odśrodkowo smarowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 17 Marca 2011 luki21 przecież opisywał, co jeszcze chcesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 18 Marca 2011 luki21 przecież opisywał, co jeszcze chcesz? Przestań cwaniaka zgrywac . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach