urbens 0 Napisano 14 Lutego 2012 A co sądzicie o jakości dzisiejszych pompek zasilających? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil7340 0 Napisano 21 Marca 2012 Witam jak zdjąć pokrywę od skrzyni ? jak wyjąć ten drążek od hamulca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 21 Marca 2012 Witam:D Mam problem , leje mi się olej z pod jednej części w pompie paliwowej we Władku, a dokładniej stąd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29f6fada90bcdcf0.html a dokładniej spod tego wałeczka na który na chodzi ta łapka gazu , co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 21 Marca 2012 WitamOstatnio zamontowałem sobie dźwignię do rewersu ale niestety pomimo tego że całość została kupiona i nic sam nie kombinowałem nie działa to poprawnie. Przesuwając dźwignię w skrajne położenia po puszczeniu sprzęgła słychać zgrzyt i trzeba dźwignię lekko cofnąć do środka. Co może być przyczyną i jak to usunąć ? Macie jakiś pomysł bo wiem że nie jestem pierwszy który to zakładał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 21 Marca 2012 Witam jak zdjąć pokrywę od skrzyni ? jak wyjąć ten drążek od hamulca Zdejmujesz podłogę, Odkręcaz pokrywkę lewego hamulca i prawego- te na pochwach. Najpierw hamulec prawego koła-pod pokrywką na wałku zobaczysz taką dźwigienke w którą wkręcona będzie śruba- taki kołek. Jak już go wykręcisz to pedal prawego hamulca powinien już wyjść z małą częścią wałka. Teraz robisz to samo na lewej stronie, jak wykręcisz kołek to rozruszaj drążęk w cięgiełku, Nie pamiętam dobrze ale chyba też trzeba wykręcić kołek w (słowo zostało usunięte) lewego koła i ściągnąć go. I dalej wykręcasz lewarek zmiany biegów i pokrywę Jak coś jeszcze to pisz na GG 41271070 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 21 Marca 2012 Witam:D Mam problem , leje mi się olej z pod jednej części w pompie paliwowej we Władku, a dokładniej stąd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29f6fada90bcdcf0.html a dokładniej spod tego wałeczka na który na chodzi ta łapka gazu , co to może być ? Może już pora na zmianę oleju w pompie, nazbirało się już ropy i jest ponad stan w pompie. Bynajmniej u mnie tak było. Spuściłem z pompy mieszankę ropy z olejem, zalałem nowy olej i już nie ciekło.A też napewno już słabo uszczelnia uszczelka na wału-taki oring. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 21 Marca 2012 WitamOstatnio zamontowałem sobie dźwignię do rewersu ale niestety pomimo tego że całość została kupiona i nic sam nie kombinowałem nie działa to poprawnie. Przesuwając dźwignię w skrajne położenia po puszczeniu sprzęgła słychać zgrzyt i trzeba dźwignię lekko cofnąć do środka. Co może być przyczyną i jak to usunąć ? Macie jakiś pomysł bo wiem że nie jestem pierwszy który to zakładał. Często tak jst z tymi dźwigniami. Po prostu trzeba dorobić ogranicznik, tak żeby wybierak nie przesówał za daleko wodzika. Teraz to przerzuca Ci sprzęgiełko rewersu tak że całe wchodzi na koło zębate i nie zazębia go z tuleją rewersu która przkazuje napęd na wałek pośredni. Widziałem taki sposób że były wkręcone śruby w obudowę dźwigni- z dwuch stron wybieraka żeby na nich się opierał i nie można było za daleko przerzucić wodzika.(wywiercone otwory, nagwintowane i wkręcone w nie śruby) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 22 Marca 2012 a gdzie jest śruba spustowa ? i ile oleju trzeba wlać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 22 Marca 2012 a gdzie jest śruba spustowa ? i ile oleju trzeba wlać ? Zobacz tu: (Opisywałem to na innym forum) http://obrazki.elektroda.pl/4429115200_1331124798.jpg Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 22 Marca 2012 Dziś wyszła jeszcze jedna sprawa. Nie chce mi wejść 6 bieg. Wszystkie pozostałe są ok a przy wbiciu 6 dźwignia się cofa lekko tak jakby nie było blokady słychać tylko zgrzyt jak docisnę i trzymam ją to szarpie ale stara się jechać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 22 Marca 2012 Dziś wyszła jeszcze jedna sprawa. Nie chce mi wejść 6 bieg. Wszystkie pozostałe są ok a przy wbiciu 6 dźwignia się cofa lekko tak jakby nie było blokady słychać tylko zgrzyt jak docisnę i trzymam ją to szarpie ale stara się jechać. Czy przy nie odpalonym ciągniku i przy wrzuceniu 6 biegu sprzęgło do końca odbija?? Jeśli nie to znaczy że wodzik jest nie wystarczająco daleko przesówany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 22 Marca 2012 Muszę sprawdzić nie patrzyłem na to w ten sposób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil7340 0 Napisano 25 Marca 2012 Poszukuje katalogu do T25A1 może ktoś z was posiada taki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Marca 2012 Witam. Szukaj tu http://www.autosoft.ru/online/acat/ a jeżeli problem to zajżyj do mojego chomika http://chomikuj.pl/habza.m/Moje+video/AutoSoft+spos*c3*b3b+podgl*c4*85du+katalogu,438427159.wmv Pomyślności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 25 Marca 2012 U mnie problem się rozszerza i obejmuje już 1,3,5,6 czyli wszystkie biegi na jednym wodziku czy tak? może się odkręcił wodzik i się teraz przesuwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 25 Marca 2012 U mnie problem się rozszerza i obejmuje już 1,3,5,6 czyli wszystkie biegi na jednym wodziku czy tak? może się odkręcił wodzik i się teraz przesuwa? Tak- to są biegi na jednym wodziku. Chodzi Ci czy widełki przesówu kół zębatych się odkkręciły z drążka- wodzika. Odkręć pokrywę na boku skrzyni która zasłania wodziki i zobacz czy się przesówa drugi wodzik od przodu jak biegi zmieniasz. Pisz też na GG 41271070 Żeby widełki się odkręciły to raczj nie możliwe bo kołki są drutem do wodzika zabezpieczone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 26 Marca 2012 Wiem że są a przynajmniej powinny być. U mnie jest takie prawdopodobieństwo bo 2 lata temu robiłem skrzynie (wymiana kół zębatych) tak że może coś się poluzowało??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 26 Marca 2012 Wiem że są a przynajmniej powinny być. U mnie jest takie prawdopodobieństwo bo 2 lata temu robiłem skrzynie (wymiana kół zębatych) tak że może coś się poluzowało??? Może też już się wyrobil wałek blokujący wodziki i nie trzyma. Byś musiał spróbować na cięgiełku podregulować. Może by pomogło na jakiś czas. A później tylko wymiana. Co wedłóg Ciebie co mogło się poluzować?? Wałek raczej nie mógł się przecunąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 26 Marca 2012 Stało się to zbyt nagle żeby przyczyną był wyrobiony wałek. Stawiam na wodzik albo nie trzyma zatrzask może sprężynka pękła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 26 Marca 2012 Stało się to zbyt nagle żeby przyczyną był wyrobiony wałek. Stawiam na wodzik albo nie trzyma zatrzask może sprężynka pękła? Zatrzaski w władziu tak bardzo nie odpowiadają za to żebu biegi nie wyskakiwały. Są bardziej od ustalania pozycji wodzika. Za utrzymanie wodzika na miejscu(żeby bieg nie wyskoczył) odpowiada wałek blokujący. Musisz wkręcić cięgiełko ze 3 obroty i sprawdzić czy ciężko biegi nie wchodzą. Jeżeli jest dobrze to próba na wyskakiwanie- z obciążeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 26 Marca 2012 Kiedyś jak mi wyskakiwały biegi to tak zrobiłem i jest ok. To musi być wina wodzika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 27 Marca 2012 Kiedyś jak mi wyskakiwały biegi to tak zrobiłem i jest ok. To musi być wina wodzika A co wedłóg Ciebie może być przyczyną?? Wygięty wodzik?? Mi się wydaje że to będzie blokada wodzików. Już wytarło gniazdo i wałek nie łapie wodzika. Może już pora na nową blokadę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 27 Marca 2012 Zobaczymy w sobotę rozbieram ale obstawiam na poluzowany na wałku wodzić który się suwa a nie wbija biegu ( coś w tej materii). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 27 Marca 2012 Zobaczymy w sobotę rozbieram ale obstawiam na poluzowany na wałku wodzić który się suwa a nie wbija biegu ( coś w tej materii). A sprawdzaleś jak się przesówa wodzik przy zmianie biegu jak odkręcisz pokrywy na bokach skrzyni. Żebyś sobie na darmo roboty nie narobił. Jak składałeś poprzednio to dałeś druty na kołkach w widełkach?? Ale jak taką decyzję podjąłeś- o rozbieraniu to życzę miłego rozkręcania!! Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 28 Marca 2012 Po oględzinach i zdjęciu pokrywy skrzyni okazało się że jedno z kół zębatych których pozycja na wale ustalona jest za pomocą kulki swobodnie się suwa. Przyczyna - brak owej właśnie kuleczki. Wszystko ok tylko jak ona wyleciała? Tego się już nie dowiemy trzeba założyć nową kulkę i składać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach