zbych-kub61 0 Napisano 3 Maja 2012 Panowie sukces! skrzynia chodzi bez zarzutu ważne jest kilka rzeczy przy składaniu o których powiedział mi sprzedawca w sklepie a oto one ; luz między kołami rewersu minimalny a właściwie wcale aby tylko podkł.adki dośc ściśle weszły ; od strony tych wypusów tylko 1 gruba podkładka reszta od drugiej strony zaczynając znów od grubej ; teraz trzeba tak ustawić aby środek całego uładu koł rewersu był ideałnie ze środkiem wałka atakującego a dokonuje się tego przez zmianę ilości podkładek pod obudowę łożyska [prawego w kierunku jazdy];nowe bolce co trzymają wodziki po włozeniu do gniazd wodzików ich wystające bolce powinny być na jednym poziomie w razie potrzeby zeszlifować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 7 Maja 2012 Witam:D Nurtuje mnie jedna sprawa, tata spalił już kilka przerywaczy , gdyż włącza kierunkowskaz i zapomina go wyłączyć, co powoduje że przegrzewa się przerywacz a w efekcie pali, ma ktoś na to rozwiązanie ? kontrolka jest, myślałem nad jakimś dźwiękiem ale co by to miało być ? chyba nie klakson ? Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 8 Maja 2012 Może przed przerywaczem wstaw żrówkę z dźwiękiem (bip-bip)Taką od wstecznego od samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 8 Maja 2012 dobry pomysł taka? http://allegro.pl/sygnal-cofania-z-zarowka-12v-renomowanej-firmy-i2327376559.html ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 8 Maja 2012 Tak. Będzie wydawała wkur...jący dźwięk który trzeba wyłączyć. Powinno pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 10 Maja 2012 Blokadę mechanizmu we władku włącza się naciskając sprzęgło i naciskając tą małą dźwignię za wajchą od biegów i żeby ją wyłączyć to też trzeba wduszać sprzęgło, czy nie? W instrukcji piszą, tylko, gdzie się znajduje dźwignia od blokady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 10 Maja 2012 Jeśli masz dobrą sprężynę i tuleję blokady bez żadnych zadzior to sama powinna się wyłączyć kiedy koła mają równomierną przyczepność. Ja jak ciągnik jeszcze mocno się nie grzebie i jeszcze się nie zatrzymał wciskam blokadę bez sprzęgła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 25 Maja 2012 witam. Mam pytanko co moglo się stać że zaczęła mi skrzynia biegów głośno pracować. sprawdzałem olej i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 25 Maja 2012 Na wstecznych jest tak samo głośno jak na biegach do przodu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 25 Maja 2012 Postaraj się opisać ten dźwięk porównując do czegoś co wszyscy znamy. Czy to zgrzyt, czy wycie... Blokadę można włączać bez sprzęgła i tak z reguły się robi bo wyobraź sobie sytuację że orzesz koła zaczynają ci mieszać gaz w podłodze a ty naciskasz sprzęgło. To już w życiu nie ruszysz z miejsca. Ponadto blokada na postoju ci nie wejdzie bo koła zębate się tak mogą ułożyć że się nie zblokują. Wszystko musi być w ruchu wciskasz blokadę podczas jazdy przez jakiś czas dźwignia się nie wciśnie ale jak się wszystko w środku ułoży to noga Ci poleci w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 26 Maja 2012 na wstecznych również to samo. zgrzytów nie ma tylko takie wycie.Odkręcilem dzisiaj pokrywę z góry i z tyły te dwa duże tryby od zwolnic mają duży luz,no i na rewersie też ale tryby w porządku.Byłem u mechanika i powiedział że trzeba odkręcać pochwy bo pewnie łożyska poszły.co o tym sądzicie? mechanika nie bylo na miejscu bo nie miał czasu tylko mu powiedziałem co było jak odkręciłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*SSaPeRR* 0 Napisano 26 Maja 2012 No jak jest luz to trzeba zrzucać pochwy i reszte i wymienić łożyska. A wycie może też być przez wyrobione koronki i satelitki w koszu satelit. Może wystarczy wałek satelitek wymienić i podkładki pod satelitki podłożyć, ale najlepiej by było komplet nowy dać razem z satelitkami i koronkami.Ja dla wujka jesienią robiłem władzia to u niego te tuleje w których są łożyska kosza satelit były wytarte i kosz latał jak chciał we eszystkie strony. Jak masz luz na rewersie to też dołuż podkładki bo za rok znowu będziesz rozbierał. Co i jak ze składaniem i regulacją luzów przy rewersie wcześniej dobrze opisał jeden z kolegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hattor 0 Napisano 30 Maja 2012 mam mały problem ciągnik nie chce wchodzić na obroty czasami się uda lecz jak złapie wolne to trzeba wachlować gazem i może zaskoczy wymieniłem pompkę mechaniczną filtry połączenia szczelne na przewodach olej w pompie wymieniony z sekcji wysokiego ciśnienia tłoczy paliwo końcówki wtryskiwaczy wymienione na nowe i wyregulowane jeszcze jedno wymieniłem śrubę w przelewie filtrów paliwa gdyż orginalna nie miała przecięcia aby paliwo wracało przelewem do zbiornika może ma ktoś jakiś patent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 30 Maja 2012 .........orginalna nie miała przecięcia aby paliwo wracało przelewem do zbiornika może ma ktoś jakiś patent Witam.Patent to już zastosowałeś Może to już nie była oryginalna śrubka,a jeżeli była to szkło powiększające wykorzystać.Ten temat był już przerabiany na tym forum.Jest zastosowana śrubka z bardzo małym otworem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hattor 0 Napisano 30 Maja 2012 to dlaczego nie ma wysokich obrotów brak reakcji na gaz no czasami załapie lecz z trudem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Picus 0 Napisano 30 Maja 2012 Witam. Mam problem wlasnie przeprowadzam remont sprzyni biegow we wladku. I nie moge wyjac jednego walka tego pierwszego od strony sprzeglaTutaj zdjecie slabej jakosci ale zebeby bylo widac oco chodziProsze o pomoc.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Picus 0 Napisano 30 Maja 2012 Witam. Mam problem wlasnie przeprowadzam remont sprzyni biegow we wladku. I nie moge wyjac jednego walka tego pierwszego od strony sprzeglaTutaj zdjecie slabej jakosci ale zebeby bylo widac oco chodziProsze o pomoc.PozdrawiamChyba nie dziala miniaturka naa forum wiec wklejam normalny link przepraszam za post pod postem ale brak opcji edytujhttp://tnij.org/qvkh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 31 Maja 2012 Picus Rozwiązanie twojego problemu. Na tym wałku z lewej strony przy koronce rewersu są podkładki, jedna z tych podkładek spełnia funkcje zabezpieczenia. Przyjrzyj się dobrze. Musisz odgiąć zagięte uszka tego zabezpieczenia, obrócić tak by weszło w rowek wałka i przesunąć w stronę koła zębatego.Wałek wychodzi na prawą stronę skrzyni biegów.Nie próbuj nic metodą młota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 15 Czerwca 2012 cześć, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z darmowymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąś maszynę rolniczą to polecam:http://targ.rolniczy24.pl ogłoszenia rolnicze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 19 Czerwca 2012 Witam:D Mam problem, niedawno sparciała mi uszczelka szyby, mało brakło a szyba by wyleciało, więc wyjąłem ją, a uszczelkę kupiłem nową, jest to Władek z kabiną od c-330 , i mój problem polega na tym, jak założyć tą szybę aby nie pękła? jakieś porady? jest to strona prawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 20 Czerwca 2012 Witam.Nie wiem jak to dokładnie wygląda w Twoim przypadku.Ja jak zakładałem do ciągnika to:uszczelkę na szybę a w ten rowek w który "wchodzi"blacha kabiny(ramki) w koło sznurek od prasy,następnie jedna osoba przystawia(przyciska) szybę do otworu okiennego a druga w kabinie ciągnie za sznurek "odwijając"kołnierz uszczelki na blachę(ramkę)kabiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 22 Czerwca 2012 aha, czyli tak jak myślałem dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil7340 0 Napisano 30 Czerwca 2012 Witam nadszedł czas zmiany opon kół tylnych co polecacie jakie marki w miarę tanie myśle o nowych oponach 12,4-28R Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil7340 0 Napisano 30 Czerwca 2012 Witam nadszedł czas zmiany opon kół tylnych co polecacie jakie marki w miarę tanie myśle o nowych oponach 12,4-28R Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil7340 0 Napisano 30 Czerwca 2012 Witam nadszedł czas zmiany opon kół tylnych co polecacie jakie marki w miarę tanie myśle o nowych oponach 12,4-28R Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach