xxxskalpel114 0 Napisano 20 Października 2012 Problem z ładowaniem rozwiązany, teraz mam problem z lającym się olejem stąd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29f6fada90bcdcf0.html leje się z pod tego wałka, na którym jest zamocowana łapka gazu, jak temu zapobiec ? nie wyciągając pompy ? z tyłu za pompą jest taka zaślepka ? czyżby można było wybić ten wałek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 21 Października 2012 Leje się olej z paliwem.Musisz odkręcić śrubkę do ustalania wysokości stanu oleju i upuścić. Taki wysoki stan oleju z paliwem jest groźny, utrudnia pracę regulatora obrotów.Systematyczna kontrola stanu oleju w pompie należy do czynności obsługowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 21 Października 2012 Jak u mnie tak kiedyś wyciekała ropucha spod tego wałka, to ściągnąłem tą dzwignię z ośki i założyłem mały oring i przycisnąłem go spowrotem dzwignią i już kilka lat jak jest sucho. Oczywiście wcześniej zaznacz sobie położenie osi i dzwigni.Puszcza w pompie sekcja i paliwo przedostaje się do napędu pompy. Oczywiście spuszczenie nadmiaru tego paliwa do odpowiedniego poziomu na jakiś czas załatwi sprawę, a później znów i znów. Nie ma się czym przejmować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 21 Października 2012 Bronek o jakiej śrubce mówisz? Paffa u mnie wycieka sam olej, i z tyłu równolegle za tym wałkiem jest taka zaślepka, można ten wałek wybić? podejrzewam że tam jest jakiś oring Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 21 Października 2012 Załóż oring, dociśnij tą dzwignią, skręć i nie będzie ciekło.Z boku pompy jest śruba na klucz 14 jak ją odkręcisz wyleci rozrzedzony olej.Otwór po śrubie jest poziomem oleju, który powinien być w napędzie pompy.Na dole pompy taka sama śruba od spuszczania oleju.Olej wlewasz przez korek na górze obok sekcji wtryskowej (chyba na klucz 19) do momentu aż zacznie wyciekać otworem po śrubie z boku pomy.Tej ośki nie wyciągniesz od tak sobie i radzę nawet nie próbuj, bo kłopotu możesz tylko narobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 22 Października 2012 a znasz może rozmiar tego oringa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 22 Października 2012 Jest jeszcze jeden problem mianowicie dymi mi się z cylindrów gdzieś, między jednym a drugim cylindrem pod kolektorem jest taki odstęp (u mnie) i stamtąd mi się dymi , wymieniałem już szpilki , oraz uszczelki ale to nic nie dało http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a8f95ba76ea1d07.html dorzucam zdjęcie, co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 22 Października 2012 Dodam że to tylko pod obciążeniem, jak np dzisiejsza orka;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 23 Października 2012 Przepraszam że post pod postem, ale brak opcji "edytuj" dokładne zdjęcie miejsca skąd dymi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/acf90b2a95e54e5f.html ,co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 23 Października 2012 Problem z uszczelnieniem na styku wtryskiwacza i głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 23 Października 2012 Czyli jak to rozwiązać ? na końcu wtryskiwaczy są uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 23 Października 2012 Coś w tym jest gdyż, patrząc od strony rozrusznika lewy wtryskiwacz ten bliżej puszki bezpiecznikowej jest suchy, a drugi ten prawy jest mokry, i w okół niego też, to czemu tak dymi ? tylko pod obciążeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 23 Października 2012 Tam jest podkładka miedziana, jak podjedziesz do sklepu to kupisz bez problemu.Zdejm osłonę za wentylatorem to będzie lepiej widać, bo przedmu(słowo zostało usunięte)e albo pod wtryskiem albo pod głowicą i najgorsza opcja możliwe, że głowica pękła.Wymień podkładkę dokręć mocno wtryskiwacz i obserwuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 24 Października 2012 Dziękuje , teraz Panowie kolejna sprawa leje mi się olej z piasty od strony wewnętrznej tutaj fotka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a33c8818e63579b.htmlm są tam jakieś uszczelniacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 25 Października 2012 Dziękuje , teraz Panowie kolejna sprawa leje mi się olej z piasty od strony wewnętrznej tutaj fotka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a33c8818e63579b.htmlm są tam jakieś uszczelniacze? Nigdy tam nie zaglądałem, bo nie miałem potrzeby Nie mam tu katalogu części pod ręką, bo bym Ci sprawdził co tam dokładnie powinno być. Ale na 99% siedzi tam simmering. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 25 Października 2012 Zgadza się dwa simmeringi, a znasz może rozmiar tego oringa który ma iść na tą ośkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 29 Października 2012 Proszę o odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 8 Listopada 2012 pomoże ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fza 0 Napisano 8 Listopada 2012 Zdjęcie się nie otwiera, prześlij zdjęcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 8 Listopada 2012 ale mnie chodzi o oring;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 9 Listopada 2012 Witam wszystkich po dłuższej przerwie:).Jeśli chodzi o te uszczelniacze w piaście to rzeczywiście są dwa, ich numery katalogowe to :1-38x58-12-38x58-1musisz zapytać w sklepie, najlepiej zdemontować stary i zobaczyć jaki rozmiar (suwmiarką, ruskie oznaczenia nic Ci nie dadzą), założe się, że podpasowałby coś z MZ lub Pronara.Ja mam natomiast nielada dylemat, chciałem kupić kosiarke rotacyjną do władka (jaką?>) przykładowo kosiarka rotacyjna o szerokości roboczej 1,35 m, 2 noże na bęben, 320kg i kosiarka o szerokośći roboczej 1,65m 3 noże na bęben i waga 350kg. Problem tkwi w tym że zdania są podzielone jedni mówią, że kosiarki z 4 nożami będą stawiać większy opór koszenia i będzie dusić władka, drudzy zaś piszą że kosiarka typu większego będzie dusić władka no i jak poradzi sobie pompa z tymi 350 kilogramam, czy ktoś mozę coś doradzić z własnego doświadczenia jaką kosiarke wybrać do władka?>, koszenie jest nie wiele bo zaledwie 3 hektary trawy, teren górzysty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 9 Listopada 2012 Problem z ładowaniem rozwiązany, teraz mam problem z lającym się olejem stąd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29f6fada90bcdcf0.html leje się z pod tego wałka, na którym jest zamocowana łapka gazu, jak temu zapobiec ? nie wyciągając pompy ? z tyłu za pompą jest taka zaślepka ? czyżby można było wybić ten wałek ? odpowiedź paffy: Jak u mnie tak kiedyś wyciekała ropucha spod tego wałka, to ściągnąłem tą dzwignię z ośki i założyłem mały oring i przycisnąłem go spowrotem dzwignią i już kilka lat jak jest sucho. Oczywiście wcześniej zaznacz sobie położenie osi i dzwigni.Puszcza w pompie sekcja i paliwo przedostaje się do napędu pompy. Oczywiście spuszczenie nadmiaru tego paliwa do odpowiedniego poziomu na jakiś czas załatwi sprawę, a później znów i znów. Nie ma się czym przejmować.[/guote] Załóż oring, dociśnij tą dzwignią, skręć i nie będzie ciekło.Z boku pompy jest śruba na klucz 14 jak ją odkręcisz wyleci rozrzedzony olej.Otwór po śrubie jest poziomem oleju, który powinien być w napędzie pompy.Na dole pompy taka sama śruba od spuszczania oleju.Olej wlewasz przez korek na górze obok sekcji wtryskowej (chyba na klucz 19) do momentu aż zacznie wyciekać otworem po śrubie z boku pomy.Tej ośki nie wyciągniesz od tak sobie i radzę nawet nie próbuj, bo kłopotu możesz tylko narobić.[/guote] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 9 Listopada 2012 Problem z ładowaniem rozwiązany, teraz mam problem z lającym się olejem stąd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29f6fada90bcdcf0.html leje się z pod tego wałka, na którym jest zamocowana łapka gazu, jak temu zapobiec ? nie wyciągając pompy ? z tyłu za pompą jest taka zaślepka ? czyżby można było wybić ten wałek ? odpowiedź paffy: Jak u mnie tak kiedyś wyciekała ropucha spod tego wałka, to ściągnąłem tą dzwignię z ośki i założyłem mały oring i przycisnąłem go spowrotem dzwignią i już kilka lat jak jest sucho. Oczywiście wcześniej zaznacz sobie położenie osi i dzwigni.Puszcza w pompie sekcja i paliwo przedostaje się do napędu pompy. Oczywiście spuszczenie nadmiaru tego paliwa do odpowiedniego poziomu na jakiś czas załatwi sprawę, a później znów i znów. Nie ma się czym przejmować.[/guote] Załóż oring, dociśnij tą dzwignią, skręć i nie będzie ciekło.Z boku pompy jest śruba na klucz 14 jak ją odkręcisz wyleci rozrzedzony olej.Otwór po śrubie jest poziomem oleju, który powinien być w napędzie pompy.Na dole pompy taka sama śruba od spuszczania oleju.Olej wlewasz przez korek na górze obok sekcji wtryskowej (chyba na klucz 19) do momentu aż zacznie wyciekać otworem po śrubie z boku pomy.Tej ośki nie wyciągniesz od tak sobie i radzę nawet nie próbuj, bo kłopotu możesz tylko narobić.[/guote] Chodzi mi o rozmiar tego oringa , a nie o uszczelniacze na piaście, uszczelniacze wiem jakie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 10 Listopada 2012 Trilowiec bierz kosiarkę 1,65 na 3 noże, lepsza od małej. Podnośnik da rade i silnik też. Miałem okazje obie opcje wypróbować.Koledzy co do poziomu oleju czy paliwa w pompie wtryskowej radzę pilnować ilości zalecanej przez producenta i nie dopuszczać do zalania komory regulatora. Nadmiar cieczy w pompie utrudnia pracę ciężarków regulatora i może się to źle skończyć dla silnika.Spotkałem się z przypadkiem rozbiegania silnika z tego powodu.Po prostu bokiem kadłuba wyszło kopyto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 11 Listopada 2012 Panowie zamówiłem taki rozrusznik do Władka http://allegro.pl/rozrusznik-mtz-t25-t-25-vladymirec-papaj-gwarancja-i2771401310.html będzie dobry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach