Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ferma 20. Masz po prostu zużytą sekcję wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej. Trzeba ją wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie.

Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam

 

Ja mam to samo odpala normalnie po jakieś chwili gaśnie i cięzko go odpalić, pompuje pompką recznie i dopiero po którymś razie zaskoczy, ale dodam że to tylko na zimnym silniku jak już zaskoczy to chodzi normalnie, więc mówicie że to może być sekcja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie.

Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam

 

Ja mam to samo odpala normalnie po jakieś chwili gaśnie i cięzko go odpalić, pompuje pompką recznie i dopiero po którymś razie zaskoczy, ale dodam że to tylko na zimnym silniku jak już zaskoczy to chodzi normalnie, więc mówicie że to może być sekcja?

Zapowietrzony jest. Musisz poszukać gdzieś nieszczelnosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy może ktoś wymieniał tulejki zaworów w głowicy, jak potrzebny jest duży nacisk prasy ? Wydostaje się olej między głowicą a cylindrem i brudzi obudowę silnika.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat pompy.Być może że jest zużyty zaworek znajdujący się na przelewie z sekcji wysokiego ciśnienia.To śruba z której prowadzi przewód przelewowy z korpusu pompy do pompki zasilającej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam serdecznie.

Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam

 

Ja mam to samo odpala normalnie po jakieś chwili gaśnie i cięzko go odpalić, pompuje pompką recznie i dopiero po którymś razie zaskoczy, ale dodam że to tylko na zimnym silniku jak już zaskoczy to chodzi normalnie, więc mówicie że to może być sekcja?

Zapowietrzony jest. Musisz poszukać gdzieś nieszczelnosci

może na króćcu który wychodzi ze zbiornika, tam lubi się zapychać i objawy mogą być podobne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć koledzy potrzebuje pomocy wyje mi skrzynia rok temu robiłem kapitalny remont skrzyni tylko nie ruszałem mechanizmu różnicowego czy to może byc to

z góry dziękuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cześć koledzy potrzebuje pomocy wyje mi skrzynia rok temu robiłem kapitalny remont skrzyni tylko nie ruszałem mechanizmu różnicowego czy to może byc to

z góry dziękuje za pomoc

Podczas wymiany kół zębatych w razie wymiany trzeba wymienić parę współpracujących kół.Gdy wymienimy jedno z kół to wyje,Jest to jedna z głównych przyczyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomocy koledzy chce zamontować 2 rozdzielacz hydrauliczny nie zależny od oryginalnego jak to zrobić pomocy czyli będzie działał tur na tym rozdzielaczu jakieś rozpiski proszę liczę na wasza pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomocy koledzy chce zamontować 2 rozdzielacz hydrauliczny nie zależny od oryginalnego jak to zrobić pomocy czyli będzie działał tur na tym rozdzielaczu jakieś rozpiski proszę liczę na wasza pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szeregowo musisz podłączyć tylko i wyłącznie przed orginalnym. czyli od pompy do dodatkowego rozdzielacza i z niego na fabryczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego a ciśnienie wydoli? bo ja myślałem o zastosowaniu zaworu dwu drożnego i zamykać jedno albo drugie

proszę o opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po co jeszcze z zaworami sie motać, cisnienie bedzie takie jak na zaworze rozdzielacza zostalo ustawione jedynie do to rozdzielacz musi byc ludzki bo jesli taki sam chcesz zamontowac jaki juz jest w władku to nie zadziała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doszedłem super działa zasilanie na nowy rozdzielacz a przelew z niego fabryczny płynnie podnosi szybki jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak u Ciebie z opuszczaniem tura jak nie ma na nim osprzętu i jest zimny olej? bo u mnie w takiej sytuacji bardzo wolno opada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jechałem z pola 500 m od domu stracił obroty i zgasł ale zapalił i normalnie można było jechać ale za 200 m znowy zgasł i tak jeszcze raz, uszczelka pod filtrem była zużyta jednak po wymianie dalej to samo chodzi pół minuty i gaśnie ...czy ma ktoś pomysł co to może być? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczyścić odstojnik,sprawdzić i wymienić filtry.Sprawdzić przewody paliwowe czy są drożne.Zwrócić uwagę na uszczelki miedziane na połączeniach. Po odpowietrzeniu musi palić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info jednak dalej jest problem ... nierówno chodzi, traci obroty, może pompa do wymiany albo wada w silniku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało informacji.Czy pompa zasilająca podaje paliwo i czy układ się się nie zapowietrza.Dopiero po sprawdzeniu zasilania można myśleć o pompie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

koledzy pomóżcie w czasie prac polowych zginął bieg wsteczny tylko jak wrzucę wsteczny bieg to jest bieg do przodu tylko ze wtedy nakładają się dwa biegi do przodu próbowałem odblokować wałkami z boku skrzyni ale to nic nie dało czy będę zmuszony rozbierać skrzynie ale wszystkie biegi działają normalnie jeżeli nie wrzucam wstecznego biegu z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

zdjąłem pokrywę skrzyni jeżeli wrzucę na rewersie do jazdę do przodu to wszystko jest ok ale jeżeli wrzucę na rewersie jazdę na wstecznym to blokuje cały rewers

i cały wałek co na nim jest rewers też go blokuje nie można go poruszyć a na zapalonym ciągniku to aż silnik prawie że zgaśnie to jest wszystko na wstecznym biegu do przodu jest ok koledzy pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ośka sprzęgła jest połączona dźwignią z wałkiem blokady.Wałek należycie wyregulowany zapobiega wyskakiwaniu biegów w czasie pracy a także uniemożliwia wbicie biegu bez naciśnięcia sprzęgła.Jeżeli sprzęgło nie wraca w górne położenie,bo jest słaba sprężyna wałki mogą się zakleszczać.Zakleszczenie biegów może powodować wybijanie WOM przym wbitym biegu.U Ciebie sprawdz mechanizm wałków blokady gdyż prawdopodobnie żle działają.Wbijają Ci się dwa biegi wraz, co jest niemożliwe jeżeli ona prawidłowo działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla wyjaśnienia .Zakleszczanie przez wybijanie WOM przy wbitym biegu proszę nie mylić z wałkiem blokady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie

Czy korbowód mocować zatrzaskami od strony rozrządu czy z drugiej strony a może to nie ma znaczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...