ferma20 0 Napisano 30 Września 2013 Witam serdecznie.Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 3 Października 2013 ferma 20. Masz po prostu zużytą sekcję wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej. Trzeba ją wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 4 Października 2013 Witam serdecznie.Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam Ja mam to samo odpala normalnie po jakieś chwili gaśnie i cięzko go odpalić, pompuje pompką recznie i dopiero po którymś razie zaskoczy, ale dodam że to tylko na zimnym silniku jak już zaskoczy to chodzi normalnie, więc mówicie że to może być sekcja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 5 Października 2013 Witam serdecznie.Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam Ja mam to samo odpala normalnie po jakieś chwili gaśnie i cięzko go odpalić, pompuje pompką recznie i dopiero po którymś razie zaskoczy, ale dodam że to tylko na zimnym silniku jak już zaskoczy to chodzi normalnie, więc mówicie że to może być sekcja?Zapowietrzony jest. Musisz poszukać gdzieś nieszczelnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwacholski 0 Napisano 5 Października 2013 WitamCzy może ktoś wymieniał tulejki zaworów w głowicy, jak potrzebny jest duży nacisk prasy ? Wydostaje się olej między głowicą a cylindrem i brudzi obudowę silnika.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 6 Października 2013 Temat pompy.Być może że jest zużyty zaworek znajdujący się na przelewie z sekcji wysokiego ciśnienia.To śruba z której prowadzi przewód przelewowy z korpusu pompy do pompki zasilającej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 12 Października 2013 Witam serdecznie.Jestem tu nowy i pilnie potrzebuję waszej pomocy , mianowicie chodzi mi o to ze w moj wladek ostatnio zapalił normalnie jak zwykle po czym 3-5 sek. i mi zgasł.Po chwili chciałem go ponownie odpalić ale się nie udało. Szukałem przyczyny i doszedłem do tego że pompa nie daje paliwa na wtryski. Na recznej pompce jest duzy opór i słychac jak paliwo wraca do zbiornika. Proszę o pomoc i dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Dodam tylko że nie znam sie na tym sprzecie. Pozdrawiam Ja mam to samo odpala normalnie po jakieś chwili gaśnie i cięzko go odpalić, pompuje pompką recznie i dopiero po którymś razie zaskoczy, ale dodam że to tylko na zimnym silniku jak już zaskoczy to chodzi normalnie, więc mówicie że to może być sekcja?Zapowietrzony jest. Musisz poszukać gdzieś nieszczelnoscimoże na króćcu który wychodzi ze zbiornika, tam lubi się zapychać i objawy mogą być podobne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 1 Lutego 2014 cześć koledzy potrzebuje pomocy wyje mi skrzynia rok temu robiłem kapitalny remont skrzyni tylko nie ruszałem mechanizmu różnicowego czy to może byc toz góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 2 Lutego 2014 cześć koledzy potrzebuje pomocy wyje mi skrzynia rok temu robiłem kapitalny remont skrzyni tylko nie ruszałem mechanizmu różnicowego czy to może byc toz góry dziękuje za pomocPodczas wymiany kół zębatych w razie wymiany trzeba wymienić parę współpracujących kół.Gdy wymienimy jedno z kół to wyje,Jest to jedna z głównych przyczyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janus 0 Napisano 9 Marca 2014 pomocy koledzy chce zamontować 2 rozdzielacz hydrauliczny nie zależny od oryginalnego jak to zrobić pomocy czyli będzie działał tur na tym rozdzielaczu jakieś rozpiski proszę liczę na wasza pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janus 0 Napisano 9 Marca 2014 pomocy koledzy chce zamontować 2 rozdzielacz hydrauliczny nie zależny od oryginalnego jak to zrobić pomocy czyli będzie działał tur na tym rozdzielaczu jakieś rozpiski proszę liczę na wasza pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 9 Marca 2014 szeregowo musisz podłączyć tylko i wyłącznie przed orginalnym. czyli od pompy do dodatkowego rozdzielacza i z niego na fabryczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janus 0 Napisano 9 Marca 2014 kolego a ciśnienie wydoli? bo ja myślałem o zastosowaniu zaworu dwu drożnego i zamykać jedno albo drugie proszę o opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 10 Marca 2014 a po co jeszcze z zaworami sie motać, cisnienie bedzie takie jak na zaworze rozdzielacza zostalo ustawione jedynie do to rozdzielacz musi byc ludzki bo jesli taki sam chcesz zamontowac jaki juz jest w władku to nie zadziała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janus 0 Napisano 11 Marca 2014 doszedłem super działa zasilanie na nowy rozdzielacz a przelew z niego fabryczny płynnie podnosi szybki jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziksg 0 Napisano 16 Marca 2014 A jak u Ciebie z opuszczaniem tura jak nie ma na nim osprzętu i jest zimny olej? bo u mnie w takiej sytuacji bardzo wolno opada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirello 0 Napisano 23 Marca 2014 jechałem z pola 500 m od domu stracił obroty i zgasł ale zapalił i normalnie można było jechać ale za 200 m znowy zgasł i tak jeszcze raz, uszczelka pod filtrem była zużyta jednak po wymianie dalej to samo chodzi pół minuty i gaśnie ...czy ma ktoś pomysł co to może być? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 23 Marca 2014 Wyczyścić odstojnik,sprawdzić i wymienić filtry.Sprawdzić przewody paliwowe czy są drożne.Zwrócić uwagę na uszczelki miedziane na połączeniach. Po odpowietrzeniu musi palić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirello 0 Napisano 26 Marca 2014 dzięki za info jednak dalej jest problem ... nierówno chodzi, traci obroty, może pompa do wymiany albo wada w silniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 27 Marca 2014 Mało informacji.Czy pompa zasilająca podaje paliwo i czy układ się się nie zapowietrza.Dopiero po sprawdzeniu zasilania można myśleć o pompie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 30 Marca 2014 Witamkoledzy pomóżcie w czasie prac polowych zginął bieg wsteczny tylko jak wrzucę wsteczny bieg to jest bieg do przodu tylko ze wtedy nakładają się dwa biegi do przodu próbowałem odblokować wałkami z boku skrzyni ale to nic nie dało czy będę zmuszony rozbierać skrzynie ale wszystkie biegi działają normalnie jeżeli nie wrzucam wstecznego biegu z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postul 0 Napisano 4 Kwietnia 2014 witam zdjąłem pokrywę skrzyni jeżeli wrzucę na rewersie do jazdę do przodu to wszystko jest ok ale jeżeli wrzucę na rewersie jazdę na wstecznym to blokuje cały rewersi cały wałek co na nim jest rewers też go blokuje nie można go poruszyć a na zapalonym ciągniku to aż silnik prawie że zgaśnie to jest wszystko na wstecznym biegu do przodu jest ok koledzy pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 5 Kwietnia 2014 Ośka sprzęgła jest połączona dźwignią z wałkiem blokady.Wałek należycie wyregulowany zapobiega wyskakiwaniu biegów w czasie pracy a także uniemożliwia wbicie biegu bez naciśnięcia sprzęgła.Jeżeli sprzęgło nie wraca w górne położenie,bo jest słaba sprężyna wałki mogą się zakleszczać.Zakleszczenie biegów może powodować wybijanie WOM przym wbitym biegu.U Ciebie sprawdz mechanizm wałków blokady gdyż prawdopodobnie żle działają.Wbijają Ci się dwa biegi wraz, co jest niemożliwe jeżeli ona prawidłowo działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 5 Kwietnia 2014 Dla wyjaśnienia .Zakleszczanie przez wybijanie WOM przy wbitym biegu proszę nie mylić z wałkiem blokady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artgon 0 Napisano 9 Kwietnia 2014 Szybkie pytanieCzy korbowód mocować zatrzaskami od strony rozrządu czy z drugiej strony a może to nie ma znaczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach