galimor 0 Napisano 28 Sierpnia 2014 Witam.Mam mały problem z pompą wtryskową.Ostatnio wymieniałem pompę wtryskową bo się rozszczelniła i brała olej.ciągnik chodził normalnie tylko był troszkę słabszy.Po wymianie pompy przy odpalaniu dostaje zapłonu wstecznego, tak jak by dostawał zbyt dużą dawkę paliwa na wtryski.Objawy- dymi pod na czarno przy odpalaniu- dużo mocniej niż zwykle,-słychać trzask w cylindrach przy odpalaniu -pod delikatnym obciążeniem też dymi i nie ma siły- bardzo szybko się grzeje. Moje pytanie brzmi czy można jakoś ustawić pompę?przestawić zapłon na niej?Czy też może być to przyczyna wtrysków?(zużycie)Czy też zainwestować w nową pompę bo ta była po regeneracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 27 Października 2014 Witam Potrzebuje informacji jaka powinna być odległość tarczy dociskowej sprzęgła od blachy docisku sprzęgło . W starej nie było śrub i docisk wysunięty był na sprężynach na max 32 mm a w nowej jest to 25 mm i wydaje mi się że sprzęgło będzie ślizgać do dokręciłem nowy kompletny docisk praktycznie rękami bez użycia klucza do koła zamachowego . Może ma ktoś kąkretny opis regulacji nie tylko samych łapek ale całości sprzęgła. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 3 Listopada 2014 Witam Do czego służą te śruby . W starym zdemontowany sprzęgle ich nie ma a w kupionym nowym są http://obrazki.elektroda.pl/2820710100_1415044575.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrabbit 0 Napisano 31 Marca 2015 Witam, jestem w trakcie operacji zmiany rozstawu kół w moim t-25 ze standardowych 1200 mm na drugą pozycję czyli 1310 mm tył już został zrobiony i czas na przód, zastanawia mnie tylko jak taka zmiana wpłynie na pracę ciągnika przy ziemniakach, czyli sadzeniu, redleniu i samych wykopkach... czy ktoś z forumowiczów przeprowadzał taką operację i może coś na ten temat powiedzieć ??? Pozdrawiam wrabbit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 14 Maja 2015 Witam.Mam mały problem z pompą wtryskową.Ostatnio wymieniałem pompę wtryskową bo się rozszczelniła i brała olej.ciągnik chodził normalnie tylko był troszkę słabszy.Po wymianie pompy przy odpalaniu dostaje zapłonu wstecznego, tak jak by dostawał zbyt dużą dawkę paliwa na wtryski.Objawy- dymi pod na czarno przy odpalaniu- dużo mocniej niż zwykle,-słychać trzask w cylindrach przy odpalaniu -pod delikatnym obciążeniem też dymi i nie ma siły- bardzo szybko się grzeje. Moje pytanie brzmi czy można jakoś ustawić pompę?przestawić zapłon na niej?Czy też może być to przyczyna wtrysków?(zużycie)Czy też zainwestować w nową pompę bo ta była po regeneracji? A dobrze włożyłeś pompę, bo te objawy co piszesz to może być przestawiona o jeden ząb - koło zębate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwacholski 0 Napisano 16 Lipca 2015 WitamZapłon w tym przypadku jest za późny lub za wczesny i należy przestawić tarczę pompy tj na dwóch śrubach M-8. W aucie benzynowym jest tylko za wczesny zapłon i wtedy dzwoni silnikPozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
januszdany 0 Napisano 16 Września 2015 Mam taki problem z władimircem. Od jakiegoś czasu przy obciążeniu brakuje mu mocy i gaśnie. Wymieniłem filtry i czyściłem odstojnik, pompa wtryskowa była robiona. Zauważyłem że gdy pompuję pompką ręczną robi się takie ciśnienie że nie mogę nią ruszyć. Tzn nie idze na przelew do baku. Może mi ktoś pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
januszdany 0 Napisano 16 Września 2015 witamMam problem z iwanem. Jak pompuję pompką reczna paliwową to po chwili się robi takie ciśnienie że nie mogę nia ryszyć. Nie przelewa się na zbiornik. Wię ktoś gdzie przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidEX 0 Napisano 17 Września 2015 http://allegro.pl/show_item.php?item=5674564138 sprzedam opony do t 25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 24 Września 2015 januszdany Przypuszczam że masz źle założony zaworek przelewowy z sekcji wysokiego ciśnienia.Działa odwrotnie. Znajduje się na korpusie pompy od strony kadłuba silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek96633@wp.pl 0 Napisano 14 Grudnia 2015 witam .mam problem z właymircem po stoji kilka dni i musze mu papka reczna nabic cicnienia bo paliwa nie trzyma i kreci długo zanim załapie co to moze byc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mrmortal28 0 Napisano 12 Stycznia 2016 Sprawdz sobie zaworki zwrotne w pompce ręcznej bo mogą byc walniete i paliwo wraca do baku . ewentualnie sprawdz sobie gumowe połączenia przewodów paliwowych bo mogą byc nieszczelne i łapie powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mrmortal28 0 Napisano 16 Stycznia 2016 Witam! prosze o porade bo założyłem ostatnio do mojego władka nowe zestawy naprawcze silnika po odpaleniu sinik zaczął rytmicznie stukac. zawory zostały poprawnie ustawione ciśnienie oleju miał ponad 3 wszystkie panewki zostały wymienione tulejki w korbowodach również . ja stwierdziłem ze to moze byc ze sworzni tłokowych ponieważ weszły w tłoka luzno a nigdy sie z tym nie spotkałem zawsze trzeba było grzać tłoka zeby wbic sworznia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 16 Stycznia 2016 ..... wymienione tulejki w korbowodach również .....I tu też może być problem.Nie wiem jak były "robione" , ale załóżmy że po wciśnięciu w korbowód były rozwiercane a nie był "złapany" prawidłowy wymiar(średnica/odległość wał-sworzeń) to teoretyczni korbowód mógł się wydłużyć....weszły w tłoka luzno...Nie wiem jak lużno ,ale chyba tłok się nie kołysał?Z "Władkiem" nie miałem do czynienia to nie wiem jak to dokładnie jest rozwiązane.Może podniesienie cylindra czy też głowicy zniweluje brak luzu między tłokiem a głowicą (jeżeli to brak luzu jest powodem stukania). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mrmortal28 0 Napisano 17 Stycznia 2016 wymiar tulejki jest dopasowany idealnie do sworznia, a luz miedzy głowica a tłokiem jest bo sprawdzałem w GMP I jest prawie 1mm od górnej powierzchni cylindra do denka tłoka, a w tłoka sworzeń wszedł suwliwie bez żadnych oporów i nie był czuć zadnego luzu po zamontowaniu. chyba żę jest lekko za wczesny zapłon i sworznie stukaja bo jak wiadomo otwór sworzniowy sie powieksza po rozgrzaniu tłoka sprawdziłem również pojemnosc komory spalania w tłoku i okazał sie że w nowym jest większa o 10 ml a sprawdziłem to wlewając rope strzykawką , ale chyba to nie jest przyczyna ze stuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 17 Stycznia 2016 Kiedyś czytałem w jakimś poradniku o diagnozowaniu silnika , żeby osłuchać silnik stetoskopem.Wtedy można zlokalizować miejsce problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil7340 0 Napisano 21 Lutego 2016 Jak wymienić pompę hydrauliczną w t 25 proszę o wskazówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 16 Września 2017 Witam.Mam pytanko???Czy ktoś zastosował we Władku turbo??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Papay 0 Napisano 10 Listopada 2017 Witam wszystkich forumowiczów.Jako że kilka dni temu zakupiłem Wladimirca T25A(według papierów) i jestem trochę zielony w temacie sprzętów radzieckich a bardzo chciałbym doprowadzić go do stanu w którym troszkę mi posłuży, postanowiłem dołączyć do Was no bo jak nie do Was to gdzie Mam pytanie odnośnie świecy żarowej. W moim Władku jest umiejscowiona w kolektorze. Niestety świeca jest lecz nie dochodzi do niej żaden przewód i ni cholerę nie wiem gdzie miałbym takowy podłączyć. Kontrolka od świecy jest na desce. Gdzie poprowadzić przewód świecy żarowej i gdzie go podłączyć by grzała. Z góry dzięki za pomoc. Pewnie będę miał w najbliższym czasie pytania do Was, na razie wertuję forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drupii 0 Napisano 23 Lutego 2018 witam wszystkich. jestem posiadaczem "putina" z 96r składanego niby już w Polsce ale jeszcze z oryginalną kabiną.silnik nowy typ ze świecami żarowymi w głowicach.mój problem jest taki że od zawsze w tym ciągniku nie było takiego "jadu" i takiego "twardego" dźwięku (zorientowani wiedzą o co chodzi) i zawsze trochę kopci na siwo.tej zimy wymieniłem komplety (tuleje, tłoki, pierścienie, i tulejki korbowodowe) pompa regenerowana (tzn, od nowości zrobiła 500 mth a potem pękła sprężyna w regulatorze i założyło się zapasową pompę a ta przeleżała w garażu.wtryski nowe i ustawione, wymienione filtry i oleje.po remoncie, odpał i nadal nie ma tego "czegoś" (oczywiście pompę ustawiałem na wiele sposobów. teraz zdjąłem jeszcze pokrywę rozrządu bo może tam coś przestawione, ale wszystko wygląda ok. w starym Putinie z 84 którego miałem wcześniej było więcej werwy i lepsza reakcja na gaz bez deka siwego dymu. czy te nowsze t25 tak mają czy ten mój jakiś felerny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
w.h 0 Napisano 2 Listopada 2018 jak wymienić lapki sprzegła we władku czy trzeba go rozpolawiac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol143 0 Napisano 10 Lutego 2019 Witam. Mam t25A1 z 1979r z jedną wajchą od zmiany biegów.Gdy przekręcę lekko kluczyk to ten zapala a słyszałem że w t25 da się podgrzać świece. prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Lutego 2019 Witam.Cytat z instrukcji obsługi T25A1 opublikowanej w 1977 r."Przystępując do uruchomienia silnika należy przede wszystkimwłączyć na 40-5-60 sek. świecę żarową (do podgrzewania powietrzaw cylindrach silnika), przekręcając kluczyk w stacyjce o 45° zgod-nie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W tym czasie spiralaświecy żarowej rozżarzy się do barwy jasnoczerwonej (lampka natablicy rozdzielczej), a wówczas należy przekręcić kluczyk w stacyjce w tym samym kierunku o dalsze 45°".Jeżeli to nie działa to pewnie już stacyjka "wysłużona". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szwagier1986 0 Napisano 7 Marca 2019 Witam jestem nowy zaczynam dopiero z rolnictwem ciągnik mam od ojca ale gratów brak i w związku z tym mam takie pytanie jakie graty rusek uciągnie wiem że dużo wytrzyma ale pytanie o kultywator jakiej szerokości pług bo u mnie klasa ziemi 6 i 7 w wiekszosci górzysty teren iły i skała piaskowiec i nie wiem co można mu zawiesić z czym sobie poradzi w takim terenie, całości jest nie dużo 3ha trochę łąki reszta ornego wszystko w jednym kawałku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morawka 0 Napisano 29 Marca 2019 oooo mega ciekawy temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach