Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam mały problem z pompą wtryskową.

Ostatnio wymieniałem pompę wtryskową bo się rozszczelniła i brała olej.

ciągnik chodził normalnie tylko był troszkę słabszy.

Po wymianie pompy przy odpalaniu dostaje zapłonu wstecznego, tak jak by dostawał zbyt dużą dawkę paliwa na wtryski.

Objawy

- dymi pod na czarno przy odpalaniu- dużo mocniej niż zwykle,

-słychać trzask w cylindrach przy odpalaniu

-pod delikatnym obciążeniem też dymi i nie ma siły

- bardzo szybko się grzeje.

 

Moje pytanie brzmi czy można jakoś ustawić pompę?

przestawić zapłon na niej?

Czy też może być to przyczyna wtrysków?(zużycie)

Czy też zainwestować w nową pompę bo ta była po regeneracji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Potrzebuje informacji jaka powinna być odległość tarczy dociskowej sprzęgła od blachy docisku sprzęgło . W starej nie było śrub i docisk wysunięty był na sprężynach na max 32 mm a w nowej jest to 25 mm i wydaje mi się że sprzęgło będzie ślizgać do dokręciłem nowy kompletny docisk praktycznie rękami bez użycia klucza do koła zamachowego . Może ma ktoś kąkretny opis regulacji nie tylko samych łapek ale całości sprzęgła. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem w trakcie operacji zmiany rozstawu kół w moim t-25 ze standardowych 1200 mm na drugą pozycję czyli 1310 mm tył już został zrobiony i czas na przód, zastanawia mnie tylko jak taka zmiana wpłynie na pracę ciągnika przy ziemniakach, czyli sadzeniu, redleniu i samych wykopkach... czy ktoś z forumowiczów przeprowadzał taką operację i może coś na ten temat powiedzieć ???

 

Pozdrawiam wrabbit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Mam mały problem z pompą wtryskową.

Ostatnio wymieniałem pompę wtryskową bo się rozszczelniła i brała olej.

ciągnik chodził normalnie tylko był troszkę słabszy.

Po wymianie pompy przy odpalaniu dostaje zapłonu wstecznego, tak jak by dostawał zbyt dużą dawkę paliwa na wtryski.

Objawy

- dymi pod na czarno przy odpalaniu- dużo mocniej niż zwykle,

-słychać trzask w cylindrach przy odpalaniu

-pod delikatnym obciążeniem też dymi i nie ma siły

- bardzo szybko się grzeje.

 

Moje pytanie brzmi czy można jakoś ustawić pompę?

przestawić zapłon na niej?

Czy też może być to przyczyna wtrysków?(zużycie)

Czy też zainwestować w nową pompę bo ta była po regeneracji?

 

A dobrze włożyłeś pompę, bo te objawy co piszesz to może być przestawiona o jeden ząb - koło zębate

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zapłon w tym przypadku jest za późny lub za wczesny i należy przestawić tarczę pompy tj na dwóch śrubach M-8. W aucie benzynowym jest tylko za wczesny zapłon i wtedy dzwoni silnik

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem z władimircem. Od jakiegoś czasu przy obciążeniu brakuje mu mocy i gaśnie. Wymieniłem filtry i czyściłem odstojnik, pompa wtryskowa była robiona. Zauważyłem że gdy pompuję pompką ręczną robi się takie ciśnienie że nie mogę nią ruszyć. Tzn nie idze na przelew do baku. Może mi ktoś pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Mam problem z iwanem. Jak pompuję pompką reczna paliwową to po chwili się robi takie ciśnienie że nie mogę nia ryszyć. Nie przelewa się na zbiornik. Wię ktoś gdzie przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

januszdany Przypuszczam że masz źle założony zaworek przelewowy z sekcji wysokiego ciśnienia.Działa odwrotnie. Znajduje się na korpusie pompy od strony kadłuba silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam .mam problem z właymircem po stoji kilka dni i musze mu papka reczna nabic cicnienia bo paliwa nie trzyma i kreci długo zanim załapie co to moze byc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz sobie zaworki zwrotne w pompce ręcznej bo mogą byc walniete i paliwo wraca do baku . ewentualnie sprawdz sobie gumowe połączenia przewodów paliwowych bo mogą byc nieszczelne i łapie powietrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! prosze o porade bo założyłem ostatnio do mojego władka nowe zestawy naprawcze silnika po odpaleniu sinik zaczął rytmicznie stukac. zawory zostały poprawnie ustawione ciśnienie oleju miał ponad 3 wszystkie panewki zostały wymienione tulejki w korbowodach również . ja stwierdziłem ze to moze byc ze sworzni tłokowych ponieważ weszły w tłoka luzno a nigdy sie z tym nie spotkałem zawsze trzeba było grzać tłoka zeby wbic sworznia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
..... wymienione tulejki w korbowodach również .....

I tu też może być problem.Nie wiem jak były "robione" , ale załóżmy że po wciśnięciu w korbowód były rozwiercane a nie był "złapany" prawidłowy wymiar(średnica/odległość wał-sworzeń) to teoretyczni korbowód mógł się wydłużyć.

...weszły w tłoka luzno...
Nie wiem jak lużno ,ale chyba tłok się nie kołysał?Z "Władkiem" nie miałem do czynienia to nie wiem jak to dokładnie jest rozwiązane.Może podniesienie cylindra czy też głowicy zniweluje brak luzu między tłokiem a głowicą (jeżeli to brak luzu jest powodem stukania).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymiar tulejki jest dopasowany idealnie do sworznia, a luz miedzy głowica a tłokiem jest bo sprawdzałem w GMP I jest prawie 1mm od górnej powierzchni cylindra do denka tłoka, a w tłoka sworzeń wszedł suwliwie bez żadnych oporów i nie był czuć zadnego luzu po zamontowaniu. chyba żę jest lekko za wczesny zapłon i sworznie stukaja bo jak wiadomo otwór sworzniowy sie powieksza po rozgrzaniu tłoka sprawdziłem również pojemnosc komory spalania w tłoku i okazał sie że w nowym jest większa o 10 ml a sprawdziłem to wlewając rope strzykawką , ale chyba to nie jest przyczyna ze stuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś czytałem w jakimś poradniku o diagnozowaniu silnika , żeby osłuchać silnik stetoskopem.Wtedy można zlokalizować miejsce problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanko???Czy ktoś zastosował we Władku turbo???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów.

Jako że kilka dni temu zakupiłem Wladimirca T25A

(według papierów) i jestem trochę zielony w temacie sprzętów radzieckich a bardzo chciałbym doprowadzić go do stanu w którym troszkę mi posłuży, postanowiłem dołączyć do Was no bo jak nie do Was to gdzie Mam pytanie odnośnie świecy żarowej. W moim Władku jest umiejscowiona w kolektorze. Niestety świeca jest lecz nie dochodzi do niej żaden przewód i ni cholerę nie wiem gdzie miałbym takowy podłączyć. Kontrolka od świecy jest na desce. Gdzie poprowadzić przewód świecy żarowej i gdzie go podłączyć by grzała. Z góry dzięki za pomoc. Pewnie będę miał w najbliższym czasie pytania do Was, na razie wertuję forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich.

jestem posiadaczem "putina" z 96r składanego niby już w Polsce ale jeszcze z oryginalną kabiną.

silnik nowy typ ze świecami żarowymi w głowicach.

mój problem jest taki że od zawsze w tym ciągniku nie było takiego "jadu" i takiego "twardego" dźwięku (zorientowani wiedzą o co chodzi) i zawsze trochę kopci na siwo.

tej zimy wymieniłem komplety (tuleje, tłoki, pierścienie, i tulejki korbowodowe) pompa regenerowana (tzn, od nowości zrobiła 500 mth a potem pękła sprężyna w regulatorze i założyło się zapasową pompę a ta przeleżała w garażu.

wtryski nowe i ustawione, wymienione filtry i oleje.

po remoncie, odpał i nadal nie ma tego "czegoś" (oczywiście pompę ustawiałem na wiele sposobów.

 

teraz zdjąłem jeszcze pokrywę rozrządu bo może tam coś przestawione, ale wszystko wygląda ok.

 

w starym Putinie z 84 którego miałem wcześniej było więcej werwy i lepsza reakcja na gaz bez deka siwego dymu.

 

czy te nowsze t25 tak mają czy ten mój jakiś felerny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wymienić lapki sprzegła we władku czy trzeba go rozpolawiac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam t25A1 z 1979r z jedną wajchą od zmiany biegów.

Gdy przekręcę lekko kluczyk to ten zapala a słyszałem że w t25 da się podgrzać świece.

 

prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Cytat z instrukcji obsługi T25A1 opublikowanej w 1977 r.

"Przystępując do uruchomienia silnika należy przede wszystkim

włączyć na 40-5-60 sek. świecę żarową (do podgrzewania powietrza

w cylindrach silnika), przekręcając kluczyk w stacyjce o 45° zgod-

nie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W tym czasie spirala

świecy żarowej rozżarzy się do barwy jasnoczerwonej (lampka na

tablicy rozdzielczej), a wówczas należy przekręcić kluczyk w sta

cyjce w tym samym kierunku o dalsze 45°".

Jeżeli to nie działa to pewnie już stacyjka "wysłużona".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy zaczynam dopiero z rolnictwem ciągnik mam od ojca ale gratów brak i w związku z tym mam takie pytanie jakie graty rusek uciągnie wiem że dużo wytrzyma ale pytanie o kultywator jakiej szerokości pług bo u mnie klasa ziemi 6 i 7 w wiekszosci górzysty teren iły i skała piaskowiec i nie wiem co można mu zawiesić z czym sobie poradzi w takim terenie, całości jest nie dużo 3ha trochę łąki reszta ornego wszystko w jednym kawałku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...