Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

A czy ktoś z Was skracał kolumnę kierownicy tzn. obniżał kierownicę:?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos nie ma luzów na kierownicy to oczywiście że przeidzie przegląd, ale takie modyfikacie ucinanie i spawanie drążka( lub cięgna) to jest zabronione jeśli oczywiście ktos diagnozyjący to zobaczy! ale jak spowodujesz wypadek to Tobie takie coś znajdą to nie bedzie tłumaczenia! Znajomy jechał c360 bez doczepionych hamulców przyczepy, i gośc mu czołuwke bmw zrobił to do teraz płaci, a przecież i tak by 360 nie wychamował jak ten mu na maske wleciał, to było 3 lata temu. Dlatego ja mam ciągnik ubezpieczony a na przegląd jade w przyszłym roku z przyczepą jak zrobie hamulce pneumatyczne! a ostatni przegląd to robiony był w 1999 bez przyczepy! Dlatego muszę usunąc luz na kierownicy i na zaczepie!

 

Czy ja kogoś do czegoś zmuszam

Myślisz, że każda przeróbka kończy się wypadkiem?

 

Ja mam zrobione sporo udogodnień i jakoś jeszcze żadne mnie nie zawiodło.

Ciągnik mam ubezpieczony i zarejestrowany i nigdy nie miałem problemu z przeglądem.

Wygląda na stary, ale stan jest bardzo dobry

Ostatnio zatrzymał mnie Ruch Drogowy jak śmigałem swoim Władkiem

Przejrzeli mi wszystko- myślieli, że coś uda im się wyrwać ale oblizali się smakiem

 

Czy Ty nic nie naprawisz tylko wymieniasz na nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co tobie obniżać kierownice?????????/

Ja już to dawno zrobiłem Pytam tylko czy ktoś z Was to robił

 

Nie uważacie, że oryginalnie kierownica jest za wysoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam warsztat więc u mnnie prawie wszystko się naprawia, ale takie przeróbki są nie dozwolone bo mam starszego który ma mistrza mechaniki samochodowej, wiec mnie też sporo nauczył!

Wiec zaczepy mam takie że nie jeden może mi pozazdrościć! nawet c330 wymięka przy moich! ale według mnie to jest ciągnik, a nie gokart to takich samowolnych przeróbek!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przejrzeli mi wszystko- myślieli, że coś uda im się wyrwać ale oblizali się smakiem

 

PATAŁACHY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam warsztat więc u mnnie prawie wszystko się naprawia, ale takie przeróbki są nie dozwolone bo mam starszego który ma mistrza mechaniki samochodowej, wiec mnie też sporo nauczył!

Wiec zaczepy mam takie że nie jeden może mi pozazdrościć! nawet c330 wymięka przy moich! ale według mnie to jest ciągnik, a nie gokart to takich samowolnych przeróbek!

Czy te Twoje zaczepy są oryginalne/fabryczne bo coś wydaje mi się, że nie skoro są super.

A jeśli jechałbyś z pełną przyczepą pod górę i ten super zaczep by nie wytrzymał i przyczepa uwolniona uderzyła by w np. stojące na poboczu auto.

Jak myślisz kto byłby winny w tym zdarzeniu

Nie można na wszystko patrzeć pod tym kątem!

 

PATAŁACHY

i to jakie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ty jakie masz co paffa! poczytaj wcześniejsze moje wypowiedzi to bedziesz wiedzial jaki mam! mój aparat jest w serwisie to foty tobie nie wyślę, ale jak bede miał to wyśle. Bo takim jak ty to trzeba dać po języku to zrozumieją! akurat co do mojego to mam poprzerabianego i przerabiać bede dalej, ale z głową !

 

P.S. Co złego to nie ja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co mam was znowu uspokajać sorki ze zachowuje sie jak moderator chociaz chetnie mogł bym nim być ale mam dosyc chamstwa na codzień i nie mam zamiaru słuchać jak dwóch facetów sie mało o zaczepy nie pobije kto co lepiej ulepszy:) ja jestem zdania ze juz konstruktorzy zrobili co ma byc zrobione i nie ma sensu ulepszać zbyt wiele a co do zaczepów to mam nadziele ze nie montujecie ich do ucha korpusu zbiornika hydrauliki bo nawet nie chce o tym słyszeć....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyśle zdjiecie to sam ocenisz precyzjie wykonania! Mam nadzieje że nie którym to rzuci wizię na zrobienie sobie takiego samego! Ja kłótni nie zaczynałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jeśli jechałbyś z pełną przyczepą pod górę i ten super zaczep by nie wytrzymał i przyczepa uwolniona uderzyła by w np. stojące na poboczu auto.

Jak myślisz kto byłby winny w tym zdarzeniu

Nie można na wszystko patrzeć pod tym kątem!

 

po pierwsze paffciu to przeczytaj sobie jaką przyczepę możesz ciągać na oryginalnym zaczepie! bo to chyba jest przyczepka a nie przyczepa! Dlatego się wzmacnia rzeczy, a nie osłabia ucinając i spawając i jeszcze jako pierwszy raz spawając ale ludzie kamikadze się zdarzają!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To forum jest po to, żeby podzielić się wiedzą z innymi i dowiedzieć się czegoś ciekawego

Każdy ma swoje zdanie (często inne) i ma do tego prawo

Konstrukcja Władka ma ponad 30 lat i na chwilę obecną jest dużo w nim rzeczy, które są do poprawy Technika idzie dużymi krokami do przodu, to normalne, że ludzie coś udoskonalają.

 

Kolego miras czytając Twoje odpowiedzi widać, że nie masz o Władku zielonego pojęcia piszesz jakieś bzdury, które usłyszałeś pałętając się gdzieś przy tatusiu. A jak się rejestrowałeś na forum to zaznaczyłeś, że masz poniżej 13 lat i akceptujesz regulamin

Więc przestań zgrywać tutaj mechaniora, który się na wszystkim zna

 

Po drugie mirasku to naucz się czytać ze zrozumieniem bo ja nigdzie nie napisałem, ze spawałem pierwszy raz

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie ja akurat ten ciągnik eksplatuje już 8 lat !!! A że jestem bardziej kulturalny niż ty, to dam spokój bo widze że za serdecznie Ciebie przywitałem!!!

 

P.S. A mam pytanie czy może założyłeś turbinę do swojego Władka?

Ale to tylko głupi żart!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcecie sobie wrzucać to wejdzcie na chat a nie dajcie znać jak skończycie a ty miraz nie bądz taki cwany bo ja wraz z ojcem eksploatuje władna 23 lata i to ja mogę powiedzięc ze znam go od podszewki bo nie ma w tym ciągniky miejsca w którym mnie jeszcze nie było....!czemu ty zawsze wszystkich "wyzywasz" pokażcie zdjecia to ocenimy wszyscy co tam macie ciekawego a gadać to sobie możecie np . tak jak ja teraz ze dociązyłem pszód we władku zakładając na przedni TUZ 500kg dodatkowego obciązenia i krece kierownicą jednym palcem...! JA POTRZEBUJE DOWODÓW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że sprwawa jest zakończona

 

Mam teraz do Was pytanie: Czy ma ktoś fotki kabiny we Władku? Chodzi mi o takie szczegółowe. Jednak najbardziej to zależy mi na samoróbkach. Jeśli macie to proszę wyślijcie mi mailem. W moim Władku brak kabiny nawet błotniki przykręcane są do zawolnic i są już w nie najlepszym stanie.

Co dziwne kabin do T-25 już się nie produkuje! Za to wypatrzyłem w takiej dużej hurtowni w Łukowie (lubelskie) całą podłogę razem z błotnikami do Władzia koszt uwaga: 950pln

Co mi radzicie kupić podłogę z błotnikami i dorobić kabinę czy zaczynać robić wszystko od podstaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze kolego ze jest nas dwoch ja tez szukam tego samego mam juz kilka pomysłow na wakacjach zabieraz sie do dzieła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
całą podłogę razem z błotnikami do Władzia koszt uwaga: 950pln

Czy razem że skrzynką na akumulatory, bo to chyba jeden zespól z podłogą ( jeśli tak to może 950 wcale nie jest dużo, ale trochę poszukaj może będzie taniej ). Co to za model że masz błotniki do zwolnic przykręcone, normalnie całośc leży na czterech poduszkach gumowych ( dwie na półosiach i dwie pod akumulatorami ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie! Chciałbym będąc na urlopie zrobić kabinę, bo jazda bez jest ok, ale tylko w lato jak nie pada

Dziś straciłem ostatnią nadzieję na fabryczną kabinę Dzwoniłem do kierownika produkcji w firmie Koja z miejscowości Smolniki i powiedział mi, że nie ma możliwości bo nie mają już na tą kabinę licencji Pasowała by mi i była w miarę tania 2200

Najgorzej, że u mnie te błotniki są do wymiany to dodatkowa praca i koszt

Co mi radzicie brać tą podłogę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy razem że skrzynką na akumulatory, bo to chyba jeden zespól z podłogą ( jeśli tak to może 950 wcale nie jest dużo, ale trochę poszukaj może będzie taniej ). Co to za model że masz błotniki do zwolnic przykręcone, normalnie całośc leży na czterech poduszkach gumowych ( dwie na półosiach i dwie pod akumulatorami ).

Tak razem ze skrzynką na baterie, z poduszkami do zamocowania itd.

Jakbym miał te podłogę to sama kabina to pryszcz

 

Taki typ rok 76, ale to diabelnie twardy sprzęt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jesli twoja jest juz w opłakanym stanie to chyba nie bedziesz miał wyjscia bo chyba sam nie bedziesz robil podłogi:) ale z tym ze u ciebie to jest na zwolnicach to pierwsze słysze moze ci sie pomyliło jest tak jak mówi koleszka niżej podpisany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nic mi się nie pomyliło błotniki są tak jak u 330, 360 przykręcane do zwolnic stare typy tak miały. Mój miał oryginalnie tłumnik do dołu (tak jak przy sadowniczych) ale od razu go przerobiłem Jeszcze starsze wersje miały na masce zaczepy do siedzenia, zmieniało się kąt nakładek w pedałach, przykręcało się kieronicę od przodu i jeździło jak kombajnem! dlatego Władek ma nawrotnicę a nie bieg wsteczny. To tyle historii

Pozdrawiam Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób fotkę tego "cuda" i wrzuć do netu, bo różniste władki widziałem, ale takiego to jeszcze nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrób fotkę tego "cuda" i wrzuć do netu, bo różniste władki widziałem, ale takiego to jeszcze nie.

Dobra no problem, ale po niedzieli bo jak ju pisalem jestem w W-wie a na wies jade na weekend

Powiem Ci, ze to nic nadzwyczajnego u mnie na wsi sa jeszcze takie dwa (nawet starsze)

 

A jak macie biegi? jakie sa z jakimi np. 5/6 a inne jak macie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na dwóch dzwigniach Na pierwszej rewers prawie wszystkie biegi co do przodu to są do tyłu! Lecz pełzający jest tylko do przodu! Oraz na drugiej to przełacznie biegów z polowych na szosowe oraz biegi 1,2 pełzające

1 z 2, 3 z 4, 5 z 6. Ja lubie te biegi wsteczne używać przy właścicielach ursusów c330 i c360,i oglądać ich piekne wybałuszone oczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem dodać, że umnie tego typu ciągniki są okazami i mało znanymi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...