Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie są dwie dziwignie

Na krótszej mam przełączanie między biegami szybszymi i wolniejszymi (polowe/szosowe jak to niektórzy twierdzą) oraz wsteczny

 

Na dłuższej są tylko biegi

i teraz UWAGA! jest tak: I redukctjny i II redukcyjny; 1 i 3; 2 i 4; 5 i 6

to nietypowy układ i nie są to tylko nazwy cyfrowe biegów tak samo zmienione są przełożenia

 

Ta skrzynia nigdy nie była rozbierana! Jak kupiłem to biegi przy szybkim przełączaniu nieraz się blokowały, ale skręciłem cięgienko i już się nie blokują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To masz chyba najlepszy układ skrzyni, bo przełączyć z 5 na 6 pod obciążeniem w innych skrzyniach nie jest łatwo. Chyba najgorsza jest wersja z jedną dźwignią.U mnie oddzielnie jest tylko rewers.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Władek bez problemu sobie radzi przełaczaniem biegów z 1 na 3, 3 na 5 lub 2 na 4, 4 na 6. Ja ich tak używam dlatego zwię to biegami polowymi oraz szosowymi! A wy jak ich używacie gdy macie skrzynie z dwiema dzwigniami, to znaczy rewers i cała reszta Kserkses z którego roku masz władzia bo ja mam z 1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację to najlepszy układ jaki dotąd w Rusku spotkałem. Przerzucenie między biegami to tylko pyk dzwignie na bok. Ruszam z 5 pyk 6

Do tego nie wiem czy wiecie, ale mam dwa "luzy" jeden an jednej dzwigni z biegami (tak jak każdy) drugi przy wrzucaniu między wstecznymi a tymi do przodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy swoim też mam dwa luzy i każdy ma bo środek skrzyni każdy Władek ma taki sam Tylko różnica jest w dzwigni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z 1992r. Kupiłem nowego od prywatnego importera w Bartoszycach ( tylko dlatego że tani ( a wtedy z kasą było u mnie krucho ), bo miałem c-330, ale za T-25 dałem 31mln a C-330 wtedy kosztował 90 ).Z kabiną na wąskich kołach 9,5x32, skrzynia dwie dźwignie, jedna rewers, druga reszta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja przy swoim też mam dwa luzy i każdy ma bo środek skrzyni każdy Władek ma taki sam Tylko różnica jest w dzwigni

No niezupełnie mają takie same zobacz jak są u Ciebie rozmieszczone biegi, a jak u mnie! Zamienione są 2 z 3 w nowszych modelach jest 1 i 2 oraz 3 i 4 a u mnie tak jak niżej pisałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tego dokładnie nie wiem, ale powiedziałem to co mi powiedział gość przy kupnie wałka pośredniego do skrzyni biegów w Zmigrodzie! bo mówił że jest tylko różnica w długości tego wałka i dzwigniach! oraz pokrywie skrzyni biegów i podłodze!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozamieniane są też przełożenia oraz inne są wodziki zmieniające przełożenia

Sporo rzeczy jest trochę inne np: pompa hydrauliki, inny jest gaz ręczny (u mnie przy kierownicy) oryginalny oczywiście inny hamulec postojowy

Postaram się wrzucić po niedzieli fotki ciekawych rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziekuję co to jest, jakiś emeryt chyba Praojciec lub ojciec ciągnika jakiego ja znam! trzymaj go to cena bedzie jak za buldoga!!!

 

P.S. czekam na foty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To u siebie masz tak zrobione???

Powiedz czy po tej przeróbce podniosło się ciśnienie oleju?

Jeżeli ciśnienie na wolnych obrotach wzrosło to jest ok! natomiast jeśli to ktoś założył ot tak i nic się nie poprawiło to chyba niewarto. Tu musisz wymieniać co ileś motobodzin, a oryginalnie mycie w On i dalej lata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć że u mnie, ja tylko pracuje na tym sprzęcie.

W zasadzie to nie wie czy ciśnienie się zmieniło ponieważ kupiony był już z tym filtrem jakieś dwa lata temu wiec nie ja to montowałem i nie mam porównania.

Dziś wymieniałem ten filtr na nowy -koszt 12 zł czas 2 minuty i nie musiałem się brudzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. wszystko się zgadza. Jest jeszcze jedno ale!

Czy taki przepływowy filtr oleju może pracować w takiej pozycji pionowej

Coś wydaje mi się, że nie, bo takie zanieczyszczenia jak silnik pracuje to są wtłaczane do filtra, natomiast jak go zgasisz to spływają spowrotem do misy olejowej

Takie filtry mocowane są pionowo, ale odwrotnie! zdarza się też, że są montowane poziomo. Nigdy nie spotkałem się z takim układem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może bez problemu i nic nie spływa, dlaczego- wystarczy wziąć do ręki taki filtr i dobrze mu się przyjrzeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie taki filtr w takiej pozycji nie pasuje! Dlaczego nigdy jeszcze nie widziałem w żadnym oryginalnym sprzecie tak ustawionego filtru A mam pytanie czemu już drugi raz spotykam się z tym że twierdzicie że oryginalny filtr odśrodkowy pożera ćisnienie oleju A zwykły jednorazowy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ w filtrze odśrodkowym tego typu część oleju podawanego przez pompę służy do napędu filtra (wirnika bąka czy jak tam zwał) i trafia prosto do miski olejowej i przy nadmiernym zużyciu silnika (pompy wały korbowego panewek) robi się go za mało szczególnie na małych obrotach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec jak jest dobry silnik to wszystko jest w porzo! A jak silnik jest (słowo zostało usunięte)any to i tak trzeba go robić wiec takie przeróbki są krótko trwałe, jeśli ktoś ma na myśli poprawe ciśnienia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie taki filtr w takiej pozycji nie pasuje! Dlaczego nigdy jeszcze nie widziałem w żadnym oryginalnym sprzecie tak ustawionego filtru A mam pytanie czemu już drugi raz spotykam się z tym że twierdzicie że oryginalny filtr odśrodkowy pożera ćisnienie oleju A zwykły jednorazowy nie

 

to nigdy nie widziałeś 330 z filtrem PP 8.4 on akurat jest pionowo ja w MF 4270 też mam pionowo w 1234 i pochodnych też filtry są pionowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie taki filtr w takiej pozycji nie pasuje! Dlaczego nigdy jeszcze nie widziałem w żadnym oryginalnym sprzecie tak ustawionego filtru A mam pytanie czemu już drugi raz spotykam się z tym że twierdzicie że oryginalny filtr odśrodkowy pożera ćisnienie oleju A zwykły jednorazowy nie

 

to nigdy nie widziałeś 330 z filtrem PP 8.4 on akurat jest pionowo ja w MF 4270 też mam pionowo w 1234 i pochodnych też filtry są pionowo

 

 

Wybaczcie coś mi się popierdoliło z filtrami paliwowymi! Tak taki filtr może być! zwracam honor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiele rzeczy jestem w stanie przerobić, ale czegoś takiego bym nie zrobił!

 

Jednak może trzeba co jakiś czas wymieniać dysze w filtrze

Wiadomo, że od przepływu mogą się rozkalibrowywać.

Przecież nie są to nowe ciągniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie są to nowe ciągniki

 

A takie stare też nie Wiec proszę Ciebie nieubliżaj Władkowi, bo to co Ruscy w nim zrobili jest trwałe i skuteczne! Lecz błedy też są, bo człowiek wszystkiego nie przewidzi Ale Władek jest cool!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja spróbuję mniejsze te dysze wsadzić zobaczymy co wtedy będzie

Bo mi po kapitalnym przy 80 stopniach trzyma na wolnych 2 atmosfery na Lotosie dieslu 15W40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zależności jak wyreguluję

Ale teraz na zimnym jest 6 barów (nawet na wolnych) a na 80 stopniach około 1500 obr. 4,5 bara

Trochę się tym martwiłem, że miał tak mało na wolnych, ale kumpel, który robi ciągniki na codzień powiedział, że sporo Władków tak ma

 

Przed remontem miał 1 bar na wolnych i po rozebraniu wszystko ładnie wyglądało panewki na wale były gładziutkie.

 

Wał wymieniłem na nowy tak jak wszystkie łożyska ślizgowe w silniku, wszystko było pasowane, szlif wałka wyrównoważającego i wałka rozrządu, założona nowa klawiatura, głowice po regeneracji, nowa pompa oleju. Tylko filtr został nie ruszany, może to jego wina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...