Eryko. 0 Napisano 27 Lutego 2007 ja tak mialem ze mi sie uszy przy feldze obrywaly i musialem zdjac obciazniki w tylnych kół bo jak byly to non stop.teraz nie ma i jest spokoj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 27 Lutego 2007 Ja za chiny nie sciagne swoich obciazniczków Jedynie teraz prostopadle wiezdzam do bruzdy na małym gazie. I już tak 3 lata i jest spokój. Bo z pługiem jak i bronami to smigam bez problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Esiak Edziu 0 Napisano 28 Lutego 2007 MI też sie kiedys to ucho urwało, przez to ze jezdziłem z duzym obciązeniem na koła. To był rozutnik obornika 4,5t. Stało sie podczas gwałtownego chamowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 28 Lutego 2007 Przy moim władku kiedyś urwała sie zwolnica, wysunęły sie te bolce ustalające i śruby nie wytrzymały i poszło, ale to było podczas wybierania buraków kombajnem Posejdon, na takiej pochyłości i w glinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SMOK 0 Napisano 28 Lutego 2007 U mnie kiedyś pękła pochwa do której przykręca się zwolnice, a u sąsiadów można spotkać przyspawane gwiazdy do felg bo sie urywają uszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 1 Marca 2007 Ja to mialem przygode. Zona sie uczyla jezdzic i jak przypierniczyla w plot betonowy to pekala obudowa przekladni kierowniczej i skrzywil sie was od drazaka kier.od zwrotnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodzimierz_25 0 Napisano 1 Marca 2007 Witam! Mam pytanko. Mam władka T25A od jakiegoś czasu i zaobserwowałem, że w prawym tylnym kole tnie mi bieżnik. Co może być przyczyną? Domyślam się, że coś jest nie tak z geometrią, ale czy napewno? Jak to ustawić?Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 1 Marca 2007 Witam! Mam pytanko. Mam władka T25A od jakiegoś czasu i zaobserwowałem, że w prawym tylnym kole tnie mi bieżnik. Co może być przyczyną? Domyślam się, że coś jest nie tak z geometrią, ale czy napewno? Jak to ustawić?Pozdrawiam ! A jak weźmiesz za koło i szarpiesz to nie czuć luzu na zwolnicy ? Może oponę s.... trafił ? Ciśnienie w kole prawidłowe ? Koło dobrze i równomiernie dokręcone ? Przyczyn moze być wiele ! Napisz konkretnie w jaki sposób go wycina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 1 Marca 2007 Dziwna sprawa! Może to jest spowodowane ze na podwórku coś jest nie tak!Lub jak ciągasz jakąs maszyne to zaczepia o opone!bo napewno nie geometria Mnie sie wydaje że nikt Tobie w tym problemie nie pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 1 Marca 2007 Nie wiem może to wada opony, jakby zamienić opony najprościej by było całe koła, tylko nie wiem czy u ciebie byłoby to możliwe żeby nie zmieniać kierunku jodełek A w jaki sposób zdziera bieżnik, bo pierwszy raz słyszę by darło tylne koło, jakby coś zawadzało to chyba byś zauważył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 1 Marca 2007 To zdecydowanie wina złego ciśnienia w oponach, nie ma możliwości zmiany geometrii tylnych kół w ciągniku, chyba że luz na łożyskach jest już tak duży, że koła stoją w odwrócone V, ale to raczej mało możliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikon 0 Napisano 2 Marca 2007 sprawdz zamocowanie pochw. U mnie we władku i w 360 juz po razie cos takiego miałem. W 360 spowodowane to było peknieciem pochwy. A we władku sruby przy zwolnicy sie lekko poluzowały a przy tylnym moście mało nie powypadały od dołu i koło sie lekko pochyliło. Koło było tak pochylone ze aż hamulec słabo odbijał ponieważ pręt od hamulca zaczal sie naginac. Ja nim nie jezdziłem tylko taki młody koles co u mnie nim robił i jak sie okazało to juz tak było ze 4 m-ce. Po skreceniu wszystko prawie ok. Tylko blokada wysiadła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 2 Marca 2007 Poruszyliscie sprawe hamulca przy okazij. Podpowiedzcie mi jak go wyregulowac czy naprawic bo taki slaby ze strach jezdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodzimierz_25 0 Napisano 2 Marca 2007 Dzięki za podpowiedzi, sprawdzę jak to jest. Na pewno nic mi nie ociera (żadna maszyna). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 2 Marca 2007 Poruszyliscie sprawe hamulca przy okazij. Podpowiedzcie mi jak go wyregulowac czy naprawic bo taki slaby ze strach jezdzic A z którego roku masz władzia oraz jaki typ? A wyregulowanie duzo daje wiem po sobie! Hamulce jak brzytwa. Trzeba z góry odkrecić dekiel i tam naciagnąc na srubach orz skok pedała wyrególować srubami które sa w pochwie(Dokładnie 3 po bokach jak i od spodu jak patrzysz od koła). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 2 Marca 2007 Czy ten Władek zawsze zdzierał tę oponę czy od jakiegoś czasu jeśli od początku to może coś nie tak z jakimś odlewem może przydałoby się sprawdzenie geometrii ( tylko nie wiem czy to jest możliwe, bo nigdy nie słyszałem by sprawdzano geometrię tylnych kół ciągnika ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 2 Marca 2007 Po mojemu z tym kołem to padła obudowa w zwolnicy albo łożyska na wale koła ! Ale na odległośc to sobie można ............... ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 3 Marca 2007 A z którego roku masz władzia oraz jaki typ? A wyregulowanie duzo daje wiem po sobie! Hamulce jak brzytwa. Trzeba z góry odkrecić dekiel i tam naciagnąc na srubach orz skok pedała wyrególować srubami które sa w pochwie(Dokładnie 3 po bokach jak i od spodu jak patrzysz od koła). wladek z roku 84, jedna wajha od biegow, bez kabiny. A te sruby trzeba wykrecas czy wkrecac?? bo u mnie to sporo wystaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodzimierz_25 0 Napisano 3 Marca 2007 Witam, jeśli chodzi o koło to zdziera mi tylko z jednej strony. Po zewnętrznej stronie koła, wszystkie śruby mocujące są dokręcone zarówno przy piaście jak i przy obudowach, nie sprawdziłem jeszcze łożysk, ale gdyby padły to koło ułożyłoby się w ten sposób: I--\ , natomiast u mnie zużycie bieżnika (jedna połowa jodełki na obwodzie) jest po zewnętrznej stronie, czyli tak jakby koło było ustawione w ten sposób: I--/Zastanawiam się co do ciśnienia powietrza, może jest za małe, opona jest lekko ugięta. Może ktoś wie jakie powinno być "książkowe" ciśnienie w kołach Władzia?P.S. Tą usterkę z bieżnikiem mam od samego początku, jestem właścicielem Władka od niecałego roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 3 Marca 2007 Poczytałbyś troche temat o władziu, to byś wiedział jakie ma być ciśnienie, jest kilka postów wstecz, niedawno temat był wałkowany!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodzimierz_25 0 Napisano 3 Marca 2007 Dzięki, przewertuję ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodzimierz_25 0 Napisano 3 Marca 2007 Mam jeszcze jedno pytanko, czy wie ktoś może gdzie w necie możnaby było zdobyć jakieś informacje nt. silników stacjonarnych typu S? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kujus 0 Napisano 3 Marca 2007 A co Ci jest potrzebne na temat ES-ów??? A Cisnienie z instrukcji ekspolatacji władka to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 3 Marca 2007 Witam! Mam pytanko. Mam władka T25A od jakiegoś czasu i zaobserwowałem, że w prawym tylnym kole tnie mi bieżnik. Co może być przyczyną? Domyślam się, że coś jest nie tak z geometrią, ale czy napewno? Jak to ustawić?Masz źle obrobioną pochwę. Tego się nie da naprawić, można jedynie dokonać wymiany na nową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 3 Marca 2007 Mam jeszcze jedno pytanko, czy wie ktoś może gdzie w necie możnaby było zdobyć jakieś informacje nt. silników stacjonarnych typu S? Z ciekawości spr w googlach,czy są jakieś info o tych silnikach-nie znalazłem.W moich okolicach jest pare samoróbek z takim silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach