gargamel 0 Napisano 3 Sierpnia 2008 Jeszcze jedno-przy 2400 silnik nie wyzionie ducha ,jak ktoś napisał,gdyż sw400 to adaptacja do kombajnu, a pracował on w autosanie i z inna pompą miał dużo większe obroty,zreszta mój od nowości ma 2400 i hula już 18lat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilamarczykowska 0 Napisano 3 Sierpnia 2008 dwa tygodnie temu Tygodnik Rolniczy miał artykuł na temat modernizacji chłodzenia rekorda,były zdjęcia i opisy,mogę dać skan w wolnym czasie.byli byśmy bardzo wdzięczni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 3 Sierpnia 2008 no to proszę o adres i postaram sie dosłac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilamarczykowska 0 Napisano 3 Sierpnia 2008 no to proszę o adres i postaram sie dosłac.gargamelu mój adres to lukaszmarczykowski@op.pl będe naprawde wdzięczny pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 3 Sierpnia 2008 panowie wcześniej zamieściłem zdięcie mojego rekorda który od nowości się grzał jednak parę lat temu zgniewało mnie to ciągłe przedmuchiwanie chłodnic i zamontowałem dodatkową chłodnicę i teraz niewiem co to przegrzewanie się silnika wrazie czego służę pomocą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilamarczykowska 0 Napisano 3 Sierpnia 2008 panowie wcześniej zamieściłem zdięcie mojego rekorda który od nowości się grzał jednak parę lat temu zgniewało mnie to ciągłe przedmuchiwanie chłodnic i zamontowałem dodatkową chłodnicę i teraz niewiem co to przegrzewanie się silnika wrazie czego służę pomocąpowiec koseś od czego jest ta druga chłodnica czy jest od strony silnika jakiś wentylator czy tylko samą chłodnice dołożyłeś opisz to bardziej szczegółowo albo jak możesz to dożuć pare fotek z gury wielkie dzięki ps czy konieczny był demontarz bocznej osłony? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 3 Sierpnia 2008 czy ktos z was ma zamontowana osłone wlotu powietrza na sito przy chłodnicy??co sadzicie o takim rozwiazaniu??podobno super sprawa-nie trzeba zatrzymywac sie na opukiwanie sita i zawsze stała temperatura wody(ok50st) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 3 Sierpnia 2008 panowie wcześniej zamieściłem zdięcie mojego rekorda który od nowości się grzał jednak parę lat temu zgniewało mnie to ciągłe przedmuchiwanie chłodnic i zamontowałem dodatkową chłodnicę i teraz niewiem co to przegrzewanie się silnika wrazie czego służę pomocąpowiec koseś od czego jest ta druga chłodnica czy jest od strony silnika jakiś wentylator czy tylko samą chłodnice dołożyłeś opisz to bardziej szczegółowo albo jak możesz to dożuć pare fotek z gury wielkie dzięki ps czy konieczny był demontarz bocznej osłony?Podpinam sie pod pod prośbe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 4 Sierpnia 2008 panowie ta druga chłodnicai wentylator jest od bizona pompa wodna ursus c-360 zaślepiona z tyłu bjachą napęd jest przekazywany z wytoczonej trzy rowkowego koła pasowego alternatora dzięki czemu obroty wentylatora są takie same jak orginalnego wentylatora ,pompa jest zamontowana tak że jest odrazu napinaczem a wentylator jest ułożyskowany w solidnej obudowie zasilenie dodatkowej pompy jest z korka w obodowie termostatu a powrut z chłodnicy wspawany w między starą chłodnicę a chodnicę oleju co do oblachowania to można założyć tylko ugóry trzeba zrobić małe wycięcie acha jeszcze jedno filtry trzeba przenieść na drugą stronę ps.na przyszły sezon dorobie drugie koło na chłodnicę tylko muszę znaleść śmigła wentylatora stręcone w przeciwną stronę żeby koła kręciły się w przeciwnych kierunkach .Mam nadzieję że rozjaśniłem to trochę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 5 Sierpnia 2008 witam kolegów. mam problema z obrotami bebna. przed sezonem wywaliłem pasek bo był juz podjechany ale na starym spokojnie łapał 950 przy 2100 silnika bo na takich obrotach u mnie pracuje bizon. Ale po wymianie paska wychodził on ponad koła odrzutnika i obrotomierz pokazywał 850, a teraz pasek sie chowa i pokazuje 750 i za chiny nie moge zwiekszyć obrotów Dodam że to ustrojstwo od regulacji obrotów ociera juz o wew. talerz wiec dalej nie da sie pokrecic korbka kombinowałem cudowałem dzis wieczorem bo miałem chwile ale nic moje regulacje nie daja O co w tym gó... chodzi Jescze sie wkurzyłem bo wykryłem padniete łozysko na wytrzsaczu i w dodatku dolny wał Az mi sie nie chce o tym myslec Jescze pół biedy jak popada sobie w nocy lub jutro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasiek-84 0 Napisano 6 Sierpnia 2008 możesz spróbować dorobić dziurę w "elce" miedzy kołami wtedy daje się lepiej ściągnąć i obroty da się podciągnąć nie wiem czemu czasem robi się problem z obrotami, u mnie zawsze było dobrze a u drugiego kombajnisty przerabialiśmy bo nie dawało się inaczej.Co do łożyska współczuje, wspaniale je się wymienia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paktofonikas 0 Napisano 7 Sierpnia 2008 Kombinowales ze sciskaniem kola odrzutnika? Bo nie kazdy wie ze tam tez jest regulacja. Tez tak mialem za pasku 1 rocznym . Ale wymienilem i jest ok. Moze pasek nie jest do konca odpowiedni bo z tego co slyszalem to sa 2 rozmairy pasow. Ja mialem ten wiekszy i za czorta nie dalusmy rady ustawic obrotiw a jak ustawuilismy juz dobre to wewnetrzny talerz bebna tarl o ta "L". Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 7 Sierpnia 2008 a moze koła odrzutnika sa juz zuzyte?który to rok prod?ja tak miałem i za chiny nawet nie wiemna jakim pasku obrotów nie bedzie bo pas nie wyjdzie na zewnatrz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dota1905 0 Napisano 8 Sierpnia 2008 nic o oc na kombajn nie wiem na pewno musisz coś mieć jak po usługach jeździsz. Chłopaki mam problem z hydrauliką w bizonie super ZO56 wymieniłem pompę olejową i rozdzielacz 2 sekcyjny a orbitrol zaczął wyć, wywala uszczelki i pękł zawór ciśnieniowy przed nowym rozdzielaczem 2 sekcyjnym. Już nie wiem co to może być przed wymianą nie trzymał hederu ciągle trzebabyło pilnować i podnosić. POMÓŻCIE PILNIE. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jowisz 0 Napisano 8 Sierpnia 2008 Pod pomostem w okolicach dźwigni hamulca ręcznego jest takie pudełko wielkości dłoni do którego wchodzą trzy rurki - tam można wszystko wyregulować.PS. U mnie też jest problem z obrotami - 850 to max przy pracy, pas nowy, więc to sprawa tależy na kole odrzytnika, ale jak pomyśle o ich wymianie to głowa boli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 8 Sierpnia 2008 Od kilku lat stosuję do młocarni pas Optibeta zębaty i nie mam takich problemów, nie mówiąc o trwałości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dota1905 0 Napisano 8 Sierpnia 2008 zamierzam kupić bizona ZO56 i nie wim co zrobić bo niekturzy mi to odradzająco zrobić?? Chłopaki mam problem z hydrauliką w bizonie super ZO56 wymieniłem pompę olejową i rozdzielacz 2 sekcyjny a orbitrol zaczął wyć, wywala uszczelki i pękł zawór ciśnieniowy przed nowym rozdzielaczem 2 sekcyjnym. Już nie wiem co to może być przed wymianą nie trzymał hederu ciągle trzebabyło pilnować i podnosić. POMÓŻCIE PILNIE. : ( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dota1905 0 Napisano 8 Sierpnia 2008 Chłopaki mam problem z hydrauliką w bizonie super ZO56 wymieniłem pompę olejową i rozdzielacz 2 sekcyjny a orbitrol zaczął wyć, wywala uszczelki i pękł zawór ciśnieniowy przed nowym rozdzielaczem 2 sekcyjnym. Już nie wiem co to może być przed wymianą nie trzymał hederu ciągle trzebabyło pilnować i podnosić. POMÓŻCIE PILNIE. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 9 Sierpnia 2008 nie sprzedali tobie pompy o większej wydajności czasem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbych1001 0 Napisano 10 Sierpnia 2008 Na zbiorniku oleju hydraulicznego na końcu rurki powrotnej znajduje się okrągła puszka, wie ktoś co to jest? Czy jest to jakiś zawór czy może filtr, i czy ewentualne zabrudzenie tego (filtra) może być przyczyną problemów o jakich pisał kolega wcześniej. Ja też wymieniłem pompę i przy skręcaniu kołami orbit rol wyje a z rozdzielacza dwu sekcyjnego wywalało mi uszczelnienie między drugą sekcją a pokrywą boczną. Teraz założyłem nowy rozdzielacz ale jeszcze nie pracowałem na nim bo deszcz przeszkadza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firefoksik 0 Napisano 10 Sierpnia 2008 to jest filtr oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbych1001 0 Napisano 10 Sierpnia 2008 Dzięki,jutro go rozkręcę i wyczyszczę , zobaczymy jak będzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer11 0 Napisano 10 Sierpnia 2008 dota1905 Sprawdz dławiki na rurkach szczególnie ten przy orbitrolu , mugł tam się dostać opiłek z uszkodzonej pompy i zatkać ( ograniczyć przepływ oleju ). Jednym z głupszych rozwiązań w bizonie jest to że olej jest filtrowany na powrocie .Sprawdz tęż zawór wydatku w cylinderku jest otworek czasami potrafi się zapchać , ewentualnie cylinderek leciutko przeszlifować cienkim papierem ściernym . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 10 Sierpnia 2008 Dzięki,jutro go rozkręcę i wyczyszczę , zobaczymy jak będzie.kolego kup wkład i nie rób dziadostwa. papierowy wkład majątku nie kosztuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dota1905 0 Napisano 12 Sierpnia 2008 dota1905 Sprawdz dławiki na rurkach szczególnie ten przy orbitrolu , mugł tam się dostać opiłek z uszkodzonej pompy i zatkać ( ograniczyć przepływ oleju ). Jednym z głupszych rozwiązań w bizonie jest to że olej jest filtrowany na powrocie .Sprawdz tęż zawór wydatku w cylinderku jest otworek czasami potrafi się zapchać , ewentualnie cylinderek leciutko przeszlifować cienkim papierem ściernym . To rozdzielacz miał winę bo sprzedali mi od cyklopa a on jest w środku odwrotny i zepsół regulator przepływu. Zamontowałem stary rozdzielacz i ten regulator przepływu no i jest cacy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach