bialy2005 0 Napisano 21 Października 2005 kombajny nie musza miec czegos takiego jak dowód rejestracyjny, jest traktowany jak np. pługi czy agregat, nie płaci sie OCani nie robi przeglądów technicznych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 21 Października 2005 tak naprawde to OC na kombajn powinno się płacić i są to groszowe sprawy podaje się tylko dane właśćiciela i chyba nazwę kmbnajnu i numer silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomb2 0 Napisano 21 Października 2005 W czasie żniw w agrobiznesie mówili ze obowiązkowe jest na kombajn OC tablica wyróżniający (czyli trójkąt) i jeszce tabliczka z imieniem i nazwiskiem oraz adresem zamieszkania właściciela kombajnu. Jeżeli właściciel ma więcej niż jeden kombajn na tabliczce musi być jeszcze podany numer z kolei posiadanego kombajnu. Te tabliczki są bardzo podobne do stosowanych kiedyś w wozach konnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 22 Października 2005 Ile wogóle pojemności ( w litrach) ma zbiornik paliwa kombajnu Bizon Super , Rekord ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 22 Października 2005 Ile wogóle pojemności ( w litrach) ma zbiornik paliwa kombajnu Bizon Super , Rekord ? 200l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesio 0 Napisano 22 Października 2005 Bizon Z056 - 200l, ale Rekord 240l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 23 Października 2005 To wiadomo że w 1986 roku kombajny Bizon Super malowano na kolor wiśniowy.......ale dlaczego tak mało jest Rekordów w tym kolorze?http://www.farmphoto.com/photography/message.asp?dsply=all&mid=221430&gkp= Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 24 Października 2005 ja mam supra z 1986r i jest pomaranczowy, mój znajomy ma także ten rocznik i jest czerwony Więc ja już nie wiem od czego zalezał ten kolor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 24 Października 2005 Bizony malowali na taki kolor jaką mieli w tym momęcie farbe. to były takie czasy że liczyła się sztuka wyprodukowana. ja mam 56 z 1987 roku i był koloru zółtego ale nie podobał mi się i przemalowałem go na czerwony 15litrów farby i po kłopocie. mósiałem go pomalaować bo wyglądał jak ruina a po remoncie kapitalnym wstyd było nim wyjechać na pole!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 25 Października 2005 Czy malowałeś także blachy z wewnętrznej strony? Ogólnie to wiadomo że w tym roku 1986 nie malowano tylko na taki kolor wiśniowy ale ta data sie rzuca w oczy bo bardzo często spotyka sie Bizon w tym kolorze właśnie z 1986 ....a później to już czerwone , pomarańczowe i tak dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 25 Października 2005 Tak blachy z wewnętrznej strony także malowałem z wyjątkiem zbiornika wewnątrz (nie zdążyłem) wnętrze kombajnu malowałem minią (żeby tlko zakonserwować bo był rozebrany całkowicie więc było to proste a i tak po paru sezona słoma ją wytrze))najwięcej farby to idzie chyba na heder bo dużo zakamarków i trudno malować duzo farby idzie w powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 25 Października 2005 56 na export mialy skrzynie biegow od rekorda i zbiornik ziarnowy podwyszony. Ja mam 56 z 79 i jest zajebista. w tym roku zrobilem ponad 100 h bezawaryjnie jak rok wczesniej kupilem ja w 91 z skr z roz... skrzynia biegow. co roku sie ja przeglada przed zniwami i co zuzyte wymieniam i mam problem z glowy. co do 56 na szerszych oponach to jest wieksze obciazenie na poloski i sie one ukrecaja. u mnie jak siadlo lozysko w skrzyni i kulka wtoczyla sie na kolo zebate duze a mala zebatke na polosi to kombajn zarzucilo w bok a poloski nie urwalo.i co do spresyn na silownikch to nie ma znaczenia u mnie ich nie ma a siedzi akumulator hydrauliczny i nie podrzuca i lagodnie chodzi nawet w ostatnich rekordach produkowanych nie bylo sprezyn a 2 akumulatory[/img] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesio 0 Napisano 25 Października 2005 wet w ostatnich rekordach produkowanych nie bylo sprezyn a 2 akumulatory[/img]To prawda mam Rekorda z 2002r. i nie mam tam sprężyn, tylko akumulatory hydrauliczne. Tam zresztą hydraulika nieco inaczej wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 26 Października 2005 Czy w Bizon Rekord i większych kabine montowano fabrycznie? Pytam bo nie spotkałem jeszcze Rekorda bez kabiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesio 0 Napisano 26 Października 2005 Tak w Rekordach, BS-ach , Dynamicach i Gigantach kabina była montowana fabrycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskinbladet 0 Napisano 26 Października 2005 W 1996r. w ramach kontraktu wysłano 36 sztuk Z058 do Pakistanu które nie posiadały kabin lecz zwykły daszek. Prwdopodobnie były to jedyne sztuki Rekorda jakie wyprodukowano bez kabin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek! 0 Napisano 26 Października 2005 chyba nie w kazdym z tych kombajnów były kabiny bo widziałaem na farm photo giganta bez kabiny poszukam jeszcze raz i wkleje link. Podejrzewam ze musiały byc montowane bez kabin bo watpie zeby ktos specjalnie zdejmował ale moge sie mylic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskinbladet 0 Napisano 26 Października 2005 Nie szukaj on ma już niejedno przerabiane a kabina została zdjęta,poprzedni własciciel ją ściągnął. W gigantach kabina była standardem i żadnych wyjątków tam nie stosowano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek! 0 Napisano 26 Października 2005 Moze masz racje, mam niewileka wiedze na temat kombajnów a zwłaszcza gigantów a o to link tak jak obiecałem:http://www.farmphoto.com/photography/message.asp?dsply=all&mid=170736&gkp=troche sie go naszukałem pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 26 Października 2005 a czy wiecie ze gigant jak wyprodukowano prototyp byl prawdopodobnie najwiekszym kombajnem w europie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 26 Października 2005 a czy wiecie ze gigant jak wyprodukowano prototyp byl prawdopodobnie najwiekszym kombajnem w europie Pod wzgędem gabarytów to na pewno sama blacha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 27 Października 2005 Zapewnie większość zna już stronke www.farmphoto.com a w szczególności dział http://www.farmphoto.com/photography/forum.asp?fid=78 zawierający zdjęcia kombajnów Bizon z różnych stron Polski. Chciałbym zachęcić Was do umieszczania tam fotek Waszych kombajnów Bizon. Wystarczy się zalogować i można dodawać zdjęcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 27 Października 2005 hehehe to co tam sie miało popsuć przez te 80 godzin pracy jak ty wszystko wymieniłeś:P to w sumie żadna pochwała dla niego:P kombajn jak nowy:P najbardziej psujace sie rzeczy wymieniłeś na nowe to to nie miało prawa sie popsuć:P ja mam 35 letniego classa i już 3 rok z rzędu skosiłem nim 50hektarów i przez te 3 lata to tylko kosa mi pękła!!! Nic więcej!!! zero kłopotów!! a nie sory na samym początku rozrusznik padł ale w 2 godziny ze znajomym dopasowaliśmy następny... pasował podajrze od stara?? to jest dopiero bezawaryjna maszyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Października 2005 Za ile można kupić nowy silnik do Z 056 i czy wogóle takie coś sie opłaca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 28 Października 2005 Za ile można kupić nowy silnik do Z 056 i czy wogóle takie coś sie opłaca. Nowy silnik to na pewno wydatek rzedu 20 tys wiec nie ma co o tym myslec. Najtaniej zrobic remont w dobrej firmie (ale cz w tym pieknym kraju takowe w ogole istnieja? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach