maskinbladet 0 Napisano 1 Grudnia 2005 od 1994r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomb2 0 Napisano 4 Grudnia 2005 Bizona nie połaca się kupować lepiej mniejszego Cllasa. Ja tak zrobiłem i jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 9 Grudnia 2005 Czy można gdzieś kupić model kombajnu BIZON takiego jak na przykład ten model Claas : ??http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=76472434 Z tego co wiem to kiedyś w latach 80' można było kupić wiele ciekawych modeli .Między innymi Ursus C 385 z bardzo dokładnymi detalami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 9 Grudnia 2005 ja mysle nad BS-110 koło 2000r mysle ze stosunek ceny do wydajnosci jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 9 Grudnia 2005 Odradzam!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 13 Stycznia 2006 (słowo zostało usunięte) kombajn nie zgubi ziarna z kłosa ci wszystko wymłoci bierz tego z silnikiem 220 km /editdziennie wykosisz 20 ha przy wydajnosci 5-6ton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 14 Stycznia 2006 słuchajcie farmerzy. oto mądre slowo co do turbin.zalozenie turbiny do bizona zo56 supra nie jest potrebne. CHyBA ZE zalozymy sieczkarnie. wtedy turbo sie przyda. mialem dwa supery. z 77 roku zostal sprzedany i kupilem w 96 roku supera z89 roku. gdy zalozylem w 98 r sieczkarnie przed sezonem zrobilem sam ze stryjem generalny remont i od razu zalozylem turbo. i sie oplacilo. gdy mlucil kolo mnie bizon z sieczkarnia bez turba to mógl mi naskoczyc co do predkosci bo co 120 koni to nie 100. fakt: trzeba bylo zalozyc specjalna chłodnice olejowa. trzeba tez zalozyc drugi filtr powietrza. a jak ktos nie wie jak to wszystko wyglada prosze obejrzec silnik rekorda.teraz mam rekorda. o i jeszcze regulacja wtrysków ze 170 na 190 o ille dobrze pamietam bo to robil mi juz stryjek......... i to bzdura ze bedzie wiecej palil bo gdy silnik ma zapas mocy to generaknie spali mniej..... i tez bzdura ze bedzie 2 x mniej trwaly bo mialem go przez 6 lat i oleju wogóle nie pobieral a rocznie kosilem srednio okolo 200 ha. zachecam do tunningu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 14 Stycznia 2006 wiem że to ten sam silnik tylko z Turbo ale chyba ma inne mocowania i blok silnika się nieco rózni , ale nie jestem pewny. blok silka sie niczym nie różni. owszem rózni sie ale jest to wymienialna czesc. chodzi o doprowadzenie cieczy do bloku. i pompa wodna jesta na dwa paski kilinowe. najlepiej miec znajomego mechanika w pks który moze zalatwic niby zyzyte czesci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 14 Stycznia 2006 wiem że to ten sam silnik tylko z Turbo ale chyba ma inne mocowania i blok silnika się nieco rózni , ale nie jestem pewny. blok silka sie niczym nie różni. owszem rózni sie ale jest to wymienialna czesc. chodzi o doprowadzenie cieczy do bloku. i pompa wodna jesta na dwa paski kilinowe. najlepiej miec znajomego mechanika w pks który moze zalatwic niby zyzyte czesci SW 400 z turbo ma inne korbowody ,tłoki , głowice (zawory ustawione stycznie) w porównwni z gołym Rekord pali więcej od ZO56 jak nie ma gór to i bez turbo mażna kosic z sieczkarnio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid19 0 Napisano 16 Stycznia 2006 co wy tu gadacie...jakie turbo...ja mam bez turbinki rocznik '79 i zapierdziela w polu tylko furczy!!nie jaednego bizonka odstawia.jak dobrze zrobicie silnik to takiej turbinki nie odczujecie.kiedys jezdzili bez i bylo dobrze.wydaje mi sie ze silnik o tej mocy w zupelnosci wystarczy do tego typu kombajnu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rolnik z W 0 Napisano 16 Stycznia 2006 Wjedz w wilgotne polegniete zyto to zobaczysz czy wystarczy ci mocy - napewno obroty spadac beda chacbys nie wiem jak powolutku jechal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesio 0 Napisano 16 Stycznia 2006 wiem że to ten sam silnik tylko z Turbo ale chyba ma inne mocowania i blok silnika się nieco rózni , ale nie jestem pewny. blok silka sie niczym nie różni. owszem rózni sie ale jest to wymienialna czesc. chodzi o doprowadzenie cieczy do bloku. i pompa wodna jesta na dwa paski kilinowe. najlepiej miec znajomego mechanika w pks który moze zalatwic niby zyzyte czesci SW 400 z turbo ma inne korbowody ,tłoki , głowice (zawory ustawione stycznie) w porównwni z gołym Rekord pali więcej od ZO56 jak nie ma gór to i bez turbo mażna kosic z sieczkarnioJest dokładnie tak jak napisał kolega.Silniki wolnossace i turbo ruznią sie wyzej wymienionymi elementami (min.inny materiał) i jest tak nie tylko w SW400 ale we wszystkich silnikach diesla.Więc niech nikit nie mówi, że to to samo bo tak nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem 0 Napisano 21 Stycznia 2006 WITAm co poradzic na przegrzewajacy sie olej silnikowy w Z056, chlodnice sa czyste, termostat nowy i sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 21 Stycznia 2006 założyc dodatkowa chłodnice oleju, ale nowa jest droga bo sam miałem zamiar to zrobic + wentylarorek elektryczny na tej dodatkowej chłodnicy. Było to kiedys ladnie pokazane w Top Agrar Polska w dziale wynalazki rolnikoe. bedzie juz z rok temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem 0 Napisano 21 Stycznia 2006 a moze wystarczy przesunac chlodnice oleju przed chlodnice cieczy chlodzacej i zdemontowac blache (ktora nie wiadomo do czego sluzy) na ruchomej oslonie chlodnicy? bedzie lepszy przeplyw powietrza i chlodnica oleju bedzie oczyszczana przez strumien powietrza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 21 Stycznia 2006 w łasnie ta dodatkowa byla zamontowana na przeciwko chłodnicy cieczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 21 Stycznia 2006 a moze wystarczy przesunac chlodnice oleju przed chlodnice cieczy chlodzacej i zdemontowac blache (ktora nie wiadomo do czego sluzy) na ruchomej oslonie chlodnicy? bedzie lepszy przeplyw powietrza i chlodnica oleju bedzie oczyszczana przez strumien powietrza?Ja jak miałem bizona to co 2 dzień karscher i po chłodnicy aż nie była czysta potem silnik. I w największy upał 80 st i nic więcej a chłodnicę od oleju miałem przełożoną przed tą od wody a ta blachę trzeba było wywalić. Myślałem jeszcze żeby załorzyć wycieraczkę na to sito co kryje chłodnicę ale nie zrobiłem bo sprzedaliśmy bizona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem 0 Napisano 21 Stycznia 2006 chlodnica jest czysciutka i odtluszczona zarowna olejowa jak i cieczy, silnik tez jest umyty, omiatam oslone przy kazdym wysypywaniu ale mimo wszystko chlodnica olejowa ciagle sie zalepia pylem, w bardziej gorace dni dwa razy dziennie czyszcze wszystko sprezonym powietrzem ale to wszystko zajmuje zbyt duzo czasu i trzeba zbyt mocno uwazac zeby nie przegzac silnika bo wtedy zaczyna wyzucac olej. dlatego szukam sposobu zeby to jakos poprawic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 21 Stycznia 2006 A próbowałeś wodą pod bardzo dużym ciśnieniem--170 atm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 21 Stycznia 2006 ja tez karcherem zawsze przed sezonem myle chłodnicei jescze raz może dwa razy w sezonie. ja mam nic nie przerabioane i olej mam około 100st najczesciej a woda w normie 80-90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 21 Stycznia 2006 JA mam wydajniejszy wentylator i tyle i problemów z olejem i wodą nie mam a zegar od ciśnienia oleju mam założony mechaniczny od jelcza W czasie koszenia podjeżdżam ciągnikiem i obdmu(słowo zostało usunięte)e chłodnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rolnik z W 0 Napisano 22 Stycznia 2006 Po pierwsze to paski od wentylatora! Jezeli malo naciagniete albo wytarte badz w inny sposob zuzyte to bedzie poslizg i za slaby przeplyw powietrza. A to rodzi takie problemy jak nizej opisane.Mialem tez tak w Claasie i po wymianie paskow problem znikl> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Lutego 2006 Mam zamiar kupic niebawem Bizon Super .Chciałbym dowiedzieć sie od posiadaczy tych maszyn jaki rocznik najlepiej jest kupić i za jaką cene. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 2 Lutego 2006 bierz od 1987r w zwyz bo od tego własnie roku była modernizacja i miedzy innymi cofanie hydraulkiczne bebna młocarni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 2 Lutego 2006 w tamtym roku niedaleko kupił Z056 na podwoziu REKORDA z hydrostatem za 80000 Jaka to różnica z jakiego roku najważniwjszy jest stan maszyny, ja mam z 1978 a co do rewersu to kumpel w 92 kupił rekorda i raz go użył i się rozleciał i do tej popry go nie używa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach