jarki 0 Napisano 25 Marca 2009 ta przyczepa jest długa w skrztni masz 7,6m3 a byś miał 11,4m3 jak do rzepaku to O.K. ale buraki siejesz??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 26 Marca 2009 buraki sieje ale i tak one są odworzone tirami do cukrowni oddalonej odemnie o 80km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 26 Marca 2009 jak rama i koła są dobre to wytszyma rzepak lekki a ziarno blisko nie musisz walić fool. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tedi 0 Napisano 26 Marca 2009 U nas też wożą rzepak takimi przyczepami jak zakupił osa21 i nie ma z nimi problemów. Tylko wydaje mi się, że jeżeli ma ona ładowność 6t czyli jak D-50 to ja (chociaż sam mam D-50) wziąłbym D-50 bo można spokojnie podwyższyć ją o drugie burty i też śmiga. Sąsiad ma takie 4 i nie ma żadnego problemu a ładowność jest też większa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 1 Kwietnia 2009 czy jest możliwość regulacji siły hamowania w przyczepach samochodowych np d655 chodzi mi o to że na pusto słabiej hamuje a z pełnym mocniej i czy można odpowietrzyc układ hamowanai tak jak w d47, czy musze mieć cały czas podpięty wąż od hamowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 2 Kwietnia 2009 Jeszcze raz o obowiązku rejestracji przyczep rolniczych, bo według prawa rejestracji podlega przyczepa ciężarowa rolnicza, ale przyczepa specjalistyczna nie musi być rejestrowana, tak więc np. specjalne przyczepy do transportu bel np. pronara maja w intrukcji obsługi wyraźnie napisane że używać tylko z przeznaczeniem a przeznaczeniem jest ttransport bel więc na tej podstawie można nie rejestrować jeśli oczywiście tylko bele wozimy? Idąc dalej tym tropem to przyczepki wywrotki jeśli mają szyber z tyłu do zmijki też można bez rejestrowania używać do transportu zboża spod kombajnu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kasztelan 0 Napisano 7 Kwietnia 2009 Czy masz całkowitą pewność, że specjalistyczna przyczepa (jaką jest przyczepa do bel) nie musi być rejestrowana. Mam takową od dwóch lat, jeszcze nie rejestrowaną i w tym roku miałem się za to wziąć ale jakby można było to ominąć to by było super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyczek_2 0 Napisano 7 Kwietnia 2009 Jeszcze raz o obowiązku rejestracji przyczep rolniczych, bo według prawa rejestracji podlega przyczepa ciężarowa rolnicza, ale przyczepa specjalistyczna nie musi być rejestrowana, tak więc np. specjalne przyczepy do transportu bel np. pronara maja w intrukcji obsługi wyraźnie napisane że używać tylko z przeznaczeniem a przeznaczeniem jest ttransport bel więc na tej podstawie można nie rejestrować jeśli oczywiście tylko bele wozimy? Idąc dalej tym tropem to przyczepki wywrotki jeśli mają szyber z tyłu do zmijki też można bez rejestrowania używać do transportu zboża spod kombajnu? Jak zwykle mieszasz w temacie Od nowego roku przepisy się zmieniły i teraz trzeba rejestrować , aby się upewnić pytałem w wydziale komunikacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 7 Kwietnia 2009 w tym krau są wydziały i wydzialiki w jednym przyczepe bez papierów zarejestrują jako SAM w innym niema szans tosamo z tymi z zachodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drozd 0 Napisano 16 Maja 2009 Potrzebuje rady,może ktoś uzywa przyczep warfarmy 6,8 ton jak one sie spisuja i co o nich myslicie?czy jest warta tej ceny http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B114763 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskin 0 Napisano 14 Czerwca 2009 WitamJakie macie borty w HL. Ja kupilem HL 8011 z nadstawkami o wysokosci 85 cm i slupkiem po srodku. Czy mocno bym przesadzil jesli dolozylbym jeszce 0,5 m? wchodzilo by wtedy ze 13 ton. Jest na mocnych gumach, chyba takich jak maja skoty. Piszcie jakie macie borty i jak sie wam sprawują. Czy lepsze sa na pojedynczych kolach czy na blizniakach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mordok 0 Napisano 16 Czerwca 2009 Ja z HL-ek to mam tylko 6011 - burty wysokości 1 m - chodzi spokojnie 8,5 t pszenicy. Jak masz w swojej dobre opony to nie powinno być problemu z takimi burtami jak piszesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 15 Lipca 2009 mam pytanie dotyczące przyczep d47 czy do tej co maja opony 10,5x15,3 to pasują koła te wysokie chodzi mi o rozstaw szpilek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZDZ 0 Napisano 15 Lipca 2009 Pasują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 18 Lipca 2009 mam pytanie dotyczące przyczep d47 czy do tej co maja opony 10,5x15,3 to pasują koła te wysokie chodzi mi o rozstaw szpilekTak pasują i warto zamienic bo te 10-tki są tok słabe ze nadają sie zeby jezdzic tylko pusto a te 8,25-20 duzo wytrzymalsze, ostatnio u 3,5 tonówki wszystkie wyzuciłem i załozyłem na te małe felgi opony 8,25R-15 one są od naczepy tira i mozna pompowac je na 8,5 at. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 19 Lipca 2009 mam pytanie dotyczące przyczep d47 czy do tej co maja opony 10,5x15,3 to pasują koła te wysokie chodzi mi o rozstaw szpilekTak pasują i warto zamienic bo te 10-tki są tok słabe ze nadają sie zeby jezdzic tylko pusto a te 8,25-20 duzo wytrzymalsze, ostatnio u 3,5 tonówki wszystkie wyzuciłem i załozyłem na te małe felgi opony 8,25R-15 one są od naczepy tira i mozna pompowac je na 8,5 at. Moim zdanie to trochę się mylisz ja wszystkie duże wywaliłem i kupiłem małe po 450 zł 10 płu.z felgami.A jedna opona 8,25-20 kosztuje 550 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMDD 0 Napisano 6 Października 2009 Popieram Pawla - ja tez wole niskie, bo nie ugniataja tak gleby i przyczepa jest nizsza, chociaz ja mam w D-732 11.5 a nie 10. Poza tym mozna tez dostac 12 i 14 plotnowe opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 6 Października 2009 Zalezy dla kogo dla mnie to tylko wysokie przyczepy są potrzebne bo z niskiej gdy cos wywracam to nigdy wszystko nie spadnie np ziemniaki sypie w kopiec a w zniwa zeby zboze do dmuchawy sypac to mam otwór w podłodze i podkładam dmuchawe a pod niską przyczepe nie podłoze dmuchawy bo mam jedną taką niską ona była dobra na tamte stare czasy gdy wszystko ładowało sie recznie a te opony balonówki to faktycznie w pole są dobre bo w transporcie to juz dosyc sie na zmieniałem tych opon bo co chwile pekały, wiadomo ładowało sie po 6-8 ton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sklep Grene 0 Napisano 14 Października 2009 pronary rzeczywsicie szybko rdzewieja,z doświadczenia wiem ze klienci ich nie wybieraja. W przedziale 6-10 ton spokojnie znajdziesz inna przyczepe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 18 Października 2009 Czy do przyczepy d 47 stosujecie zastawki jeśli tak to ile cm zastanawiam się nad 30 cm lub 50 cm ile ton zboża wtedy wchodzi czy wzmacnialiscie ramę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hans 0 Napisano 19 Października 2009 ja mam zalozone takie same jak dół i wchodzi ponad 7 ton pszenicy, ziemiakóww resorze mam dolozone po 1 piórze + duze balwanki przy mocowaniu resorów sworznie niestety czesto pekaja..........moje zdanie - po wsi moze latac ale na droge publiczna to sie nie nadaje........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacekXXL 0 Napisano 19 Października 2009 Hej Ja mam założone 30cm i wchodzi ok 6t. zboża zależnie od gatunku np kukurydza, pszenica 6t. Przy tym ładunku i założonych nowych resorach bałwanki nie opierają się, ramę warto wzmocnić bo jest z kształtowników zimnogiętych i łatwo można ją uszkodzić przy wywrocie do tyłu jak przyczepa stoi na nierównym podłożu. Z moich doświadczeń ładowność zależy tylko od rodzaju kół na wysokich samochodowych woziłem na D-47 11 ton żwiru, ale wtedy nie ryzykowałm wywrotu w tył, tylko na bok ogólnie dobry sprzęt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hans 0 Napisano 19 Października 2009 dobrze zrozumiałem - kiprowałes 11 ton ?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 19 Października 2009 Koła maja byc 11,5/15 z 12 płutnami co do kiprowania tam gdzie wożę zboże mają rampe jazdy dużo nie ma bo 5 km nowym asfaltem. Przyczepa jest w b dobrym stanie myślę ża 30 cm zastawki wytrzyma bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacekXXL 0 Napisano 20 Października 2009 Tak 11 ton ważyłem wcześniej więc jestem pewien, troche spadło po otwarciu boku a reszta wywrot na bok 30 cm na pewno nie zrobi jej krzywdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach