Skocz do zawartości
Gość FLorian

Przyczepy rolnicze

Rekomendowane odpowiedzi

W żniwa miałem na D-47 8 ton pszenicy i nic się nie działo. Wczoraj zaliczkowałem dwie D-47, do poprawek, ale z papierami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś próbwał wozić bele przyczepą jednosiową np. pronar 671, czy na 1 osi bele nie spadają, oraz jak się sprawdzają takie pronarki przy wożeniu gnoju czy szybko nie korodują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ktos wie gdzie jest numer ramy w przyczepie autosan d 616?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tył ramy, tam gdzie jest zamontowany zaczep dolny, sprawdz... może malowana była i nie widać... albo starła sie juz :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tył ramy, tam gdzie jest zamontowany zaczep dolny, sprawdz... może malowana była i nie widać... albo starła sie juz :/

witam tam niema z tylu zaczepu wcale i nr raczej tez nie bo sprawdzilem ta okolice ale dzieki. a najpewniej to nie tyle ze sie starl co wyrdzewial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tez pomyslalem dlatego pytam gdzie one powinny byc zeby nie narobic zamieszania ale dowiem sie na stacji dijagnostycznej doklanie gdzie one byly znakowane dzieki i pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jesli przyczepa jest na poduszkach to jesli sie ich nienapompuje to można taką przyczepą coś zrobić czy wogule niemozna nawet pusta jechać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś udało się zmienić przyczepę z uniwersalnej na rolniczą. Jężeli tak, to w jak? Chodzi mi o D-55 6-ton sztywna, duże koła i hamulec na dwa węże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zamieniłem D-45 z samochodowej na rolniczą w dowodzie, musisz jechać na przegląd i wystwią ci świstek do wydziału komunikacji o zmianie przeznaczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich.Jestem zaintersowany zakupem przyczepy Pronar na 10 ton na tandemie.Co o tym myślicie?Proszę o uwagi sugestie.

 

Miałem taką, byłem zadowolony. Jesli chcesz kupić taką przyczepę to zajrzyj na tą stronę - przyczepy rolnicze - są tam ogłoszenia z przyczepami rolniczymi i niedawno widziałem taką, ale nie wiem czy już została sprzedana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich.Jestem zaintersowany zakupem przyczepy Pronar na 10 ton na tandemie.Co o tym myślicie?Proszę o uwagi sugestie.

 

Miałem taką, byłem zadowolony. Jesli chcesz kupić taką przyczepę to zajrzyj na tą stronę - przyczepy rolnicze - są tam ogłoszenia z przyczepami rolniczymi i niedawno widziałem taką, ale nie wiem czy już została sprzedana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś na forum naprawiał może tłok wywrotu w przyczepie z wywrotem na trzy strony?

Olej leci z korka pod spodem. Zdaje się że jest tam zawór przeciążeniowy, ale po wykręceniu nie udało mi się wyjąć niczego poza sprężyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich.Jestem zaintersowany zakupem przyczepy Pronar na 10 ton na tandemie.Co o tym myślicie?Proszę o uwagi sugestie.

 

Miałem taką, byłem zadowolony. Jesli chcesz kupić taką przyczepę to zajrzyj na tą stronę - przyczepy rolnicze - są tam ogłoszenia z przyczepami rolniczymi i niedawno widziałem taką, ale nie wiem czy już została sprzedana.

ja bym osobiście na pronara uważał, lepiej zasława albo metal-tech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nikt nie naprawią takiego siłownika , to może ma chociaż jakiś schemat, czy rysunek na którym będzie widać co i z której strony jest założone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z jednej strony do tłoka dopływa olej, z drugiej jest zawór przechyłu,a pod spodem w orginalnym tłoku jest plomba pod plombą jest ten zaworek ciśnieniowy. Kiedyś miałem taki przypadek tłok po remoncie,zawór przechyłu u mnie jest zaślepiony(pasuje szpilka od koła) na przyczepie lekki ładunek pompy w ciągniku mało nie rozerwie i ani drgnie.Rozkręciłem i skręciłem ten zaworek i pomogło. Prawdopodobnie coś go przycieło i nie puszczał oleju

Temat był juz poruszany na forum.

Ale nigdzie nie mogę znaleźć w jaki sposób ten zawór rozebrać i uszczelnić. próbowałem zamiast korka wkręcić śrubę, ale nigdzie nie mogę takiej dostać (gwint 27,2x 1,5).Wyjęcie sprężyny niczego nie rozwiąże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idz do tokarza to ci dotoczy taki gwint jaki bedziesz chciał.

Jezeli chodzi wam o tłok od d-47, to ja kiedyś wykręciłem ten zawór, pod nim jest sprężyna i na końcu tłoczek. Po odkręceniu tego zaworu, podłączyłem tak gdzie wchodzi olej spręzarkę i ten tłoczek mi wypchało, dotoczyłem odpowiedną śrubę i wkręciłem w miejsce zaworu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie na allegro są przyczepy bez prawa rejestracji albo bez papierów (na jedno wychodzi) czy idzie jakoś zakombinować i dorobić do takiej przyczepy papiery??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie na allegro są przyczepy bez prawa rejestracji albo bez papierów (na jedno wychodzi) czy idzie jakoś zakombinować i dorobić do takiej przyczepy papiery??

tylko jeśli będziesz miał jakieś wolne papiery bez przyczepy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...