maciej.goo 0 Napisano 13 Grudnia 2010 moze byc identyczny jak przy przyczepie ale dwustronny.mozesz wlac nawet najlepszy olej, ale jak ciagnik nie ma osobnego zbiornika na hydraulike to i tak nic nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Rozwiązanie które proponuje "Gustlik"to według mnie nadawało by się do silników hydraulicznych.Maciej.goo nie wiem czy Twoja propozycja jest rozwiązaniem sprawdzonym.Można by np.zastosować siłownik wysięgnika od Cyklopa(podaję jako przykład ,należało by porównać wewnętrzne pojemności siłowników).Wymontować tłoczysko ,dorobić i uszczelnić tłok,zaślepić otwór w którym przesuwało się tłoczysko.Tylko pojawia się problem siły jaką trzeba przyłożyć aby wepchnąć olej do układu hydraulicznego przyczepy.Bo lżej jest wcisnąć olej z małego otworu w duży niż z dużego w mały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 14 Grudnia 2010 siłę idzie banalnie obliczyć ale problem w tym że pojemność tłoków w przyczepach jest ogromna;) A taki "Bufor" musiał by być większy od tego tłoka kiprującego prawie dwukrotnie;) łatwiej i taniej 2 tłok obok dołożyć;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Panowie wszystko zależy od skali i kosztów.Pomysł z tymi buforami jest dobry ale: trudno uszczelnić układ, w przypadku pęknięcia przewodu trudne uzupełnienie oleju, koszt układu znaczny. Układ proponowany przez Gustlika czyli silnik i pompa w jednym to nic innego niż Zębaty Dzielnik Strumienia. Ustrojstwo to jest szeroko wykorzystywane w kombajnach gdzie potrzebujemy różnych strumieni do napędu silników hydraulicznych. I tu Tekmie ma rację. Bo dzielnik wykonuje robotę przedewszystkim przepływem. Poza tym pompy z ciągnika mają zbyt małą wydajność by to ustrojstwo dobrze pracowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Najlepiej wszystkie ciągniki i przyczepy zalac jednym olejem i nie trzeba nic kombinowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskin 0 Napisano 14 Grudnia 2010 tak zalej 16-ke olejem po 20 zl za litr i dolewaj... nie ma takiej opcji...jak ktos ma lepszy ciągnik to niestety trzeba maszyny podzielic odpowiednio do ciągnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 14 Grudnia 2010 mam zalane półsyntetykiem 12045 i też myślałem że dużo trzeba będzie dolewać ale nie ma tragedii te 10l na rok wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Do wszystkich ciągników ten sam olej ja mam w C-330 i MF ten sam ale nie wiem jak stary ursus na to zareaguje;) bo to w końcu rzadszy olej niż ma w silniku:P Ale no cóż nie szło inaczej;) (skrzynia w C-330 wypłukana z starego oleju trochę pompie się to nie podoba że takie rzadkie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Jakoś dalej mam strach;) że coś się staruszkowi stanie;) ale Zetor dalej odizolowany na starym oleju;) no i do przyczep jest bo się ewidentnie leje z tłoków... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 21 Grudnia 2010 http://allegro.pl/przyczepa-wywrotka-16-ton-ladownosci-brandys-bss-i1361560982.html Chłopaki zerknijcie na tą przyczepe użytkuje ktoś coś takiego jak to sie spisuje ona mi się coś mała wydaje jak na 16ton. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 21 Grudnia 2010 Fajna i ja takiej szukam,ale najważniejsze aby w dowodzie maiła zapisana "rolnicza'' bo masa całkowita to około 20T a to rocznie na przeglądzie ze 2stówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooolnik 0 Napisano 21 Grudnia 2010 Bo piachu tyle tam załadujesz ale zboża to 12, 13 na maxa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 22 Grudnia 2010 To co warto ją wziąć za tą kase? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooolnik 0 Napisano 22 Grudnia 2010 Oczywiście ze warto to sa bardzo mocne przyczepy tylko ze i trzeba mieć większy ciągnik bynajmniej do ciągnięcia na polu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 5 Stycznia 2011 @korsarz kolego stałeś się szczęśliwym posiadaczem tej przyczepy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksiarz1990mf 0 Napisano 6 Stycznia 2011 Ja zamierzam naprawić trochę swoje siłowniki przy D-47 bo się trochę leją tylko nie wiem jak się za to zabrać. Może ktoś podpowiedzieć. A ta przyczepa korsarza całkiem całkiem za takie pieniądze to się opłaca tylko czy ma siłownik do kipowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin999 0 Napisano 9 Stycznia 2011 ja się przymierzam do zakupu przyczepy PRONAR 6 tonowej, podwójne burty 50+50cm, zaczep tylny, hamulce, z tyłu zasuwa do zboża, 3 stronny wyglad, ogólnie fajna cena ok 37000zł tak napisał mi dealer jak brałem oferty na maszyny pod PROW w grudniu ub.r, ciekawe ile podrożeje i czy wypali z tym PROW-ew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach