Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jahooo
Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 215 Skąd: Lubelskie - Krasnystaw
|
Wysłany: 12:05 Nie 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja w takich wypadkach stosuję magnes na kawałku drutu, bo taka nakrętka czy kulka potrafi bałagan w skrzyni zrobić. Do tej pory zawsze udawało mi się ją wymacać w oleju |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 20:46 Sob 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
No w najgorszym wypadku mogłaby pęknąć obudowa jakby wpadła między tryby. |
|
Powrót do góry |
|
 |
elitaone
Dołączył: 03 Maj 2014 Posty: 5
|
Wysłany: 18:58 Sob 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
no to spoko i fajnie ze ci nie wpadla gdzies w tryby bo mogla by balaganu narobic. |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 12:11 Sob 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To poprzedniemu właścicielowi musiała wypaść bo ja jeszcze przy skrzyni i moście niegrzebałem jak go kupiłem bo niema potrzeby bo wszystko działa jak należy. Ale widocznie włożona jest druga bo wajcha się sama nie przesuwa i nic się samo nie włącza. |
|
Powrót do góry |
|
 |
elitaone
Dołączył: 03 Maj 2014 Posty: 5
|
Wysłany: 18:58 Pią 9 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, ta kulka z pewnocia jest od tulei walka wom ,i ma za zadanie utrzymywac tuleje w takiej pozycji zeby sama sie nie przesowala bo wtedy samoczynnie sie zalaczy walek.Pewnie cos robiles przy walku i cofnoles go na tyle mocno ze ta tuleja musiala spasc z walka i wtedy kulka wyleciala. |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 16:14 Sro 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ta kulka ma dokładnie 8mm średnicy bo zmierzyłem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 19:39 Wto 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
wymieniłem dzisiaj ten uszczelniacz na wałku przekaźnika i zauważyłem że ten wałek się suwa w tył i przód około 3mm i czy to jest normalne czy powinien on być sztywno i wogóle się niesuwać?
i jeszcze jedna sprawa jak spuszczałem olej to wyleciała ze skrzyni kulka niezaduża taka około z 5mm średnicy od czego ona może być? |
|
Powrót do góry |
|
 |
malkolm2
Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 1211 Skąd: leżajsk- biłgoraj
|
Wysłany: 16:13 Nie 2 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
pod tym dekielkiem jest uszczelniacz |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 10:47 Nie 2 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No może i przesadziłem z tymi kosztami
Zauważyłem wczoraj że pojawił się delikatny wyciek tam gdzie wychodzi wałek przekaźnika ale nigdy tego nierozbierałem ale chyba za tym okrągłym dekielkiem bedzie jakiś simering? Dobrze myśle? Czy trza bedzie rozpoławiać ciągnik i wyjąć wałek? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 528
|
Wysłany: 21:31 Sob 1 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
ALe no:) Wcale nie aż takie poważne koszty z tą głowicą poniżej 300zł się wyrabia człowiek jak zawory zmienia;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
agrokominfo

Dołączył: 28 Lut 2014 Posty: 5 Skąd: Komorowo, szamotulski
|
Wysłany: 20:52 Pią 28 Lut 2014 Temat postu: Części, oleje, filtry do URSUS i innych |
|
|
Zapraszam do sklepu (link) albo prosze o telefon 663-060-096 lub mail: agrokominfo@gmail.com
podaj że jesteś z forum PPR a otrzymasz dodatkowy rabat [/url] |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 14:58 Czw 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Jednak 1,5atm to zbyt dużo bo boki opony wogóle niedotykały podłoża i ciągnął tylko środkiem opony i upuściłem na 1,2atm.
A pozatym miałem wczoraj nietypową awarie w polu a mianowicie gałęziarowałem gałęzie w sadzie i nagle trzydziecha przestała pracować na jednym garze i zaczeła walić kłęby białego dymu z rury i już zacząłem się obawiać że trza bedzie zwalać głowice bo albo się wypalił któryś zawór albo dziura w tłoku bo jak poluzowałem pierwszą rurkę na pompie praca się niezmieniła ale nieleciał już biały dym więc paliwo szło ale się niespalało potem poluzowałem drugą rurkę i zaczął gasnąć czyli niedziałłał pierwszy cylinder.
Zawory pracowały w porządku i zjechałem do garażu i wziołem się za rozbiórke i co się okazało zaciął się wtryskiwacz na amen i paliwo się lało jak ze strzykawki nic nierozpylał.
Całe szczęście że to tylko wtryskiwacz a nie głowica bo by były poważne koszty i założyłem już nowe końcówki i znowu śmiga  |
|
Powrót do góry |
|
 |
copy.com

Dołączył: 25 Lut 2014 Posty: 3
|
Wysłany: 15:57 Wto 25 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Chciałem zaprosić do chmury danych copy.com która oferuje 15GB darmowego miejsca.Lecz rejestrując się linku polecającego dostajemy aż 20GB, beż żadnych opłat i to na zawsze!
Usługa ta nadaje się idealnie do tworzenia kopi zapasowych instrukcji, zdjęć oraz dokumentów.
Link: https://copy.com/?r=d7ydIW
Dodatkowo dostępny jest program synchronizujący folder na dysku. czyli tworzy lustrzaną kopię tego folderu, bardzo przydatne np. gdy nastąpi awaria komputera - nasze dane dalej pozostają na copy.com i możemy je odzyskać.
Jeżeli ktoś ma jakieś pytania chętnie udzielę odpowiedzi. Pliki podczas przesyłania są szyfrowane. |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 19:05 Nie 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No podpinam do niej opryskiwacz, brony i gałęziare więc ma co dźwigać bo gałęziara sporo waży bo ma 2,2m i ledwo ją podnosi więc chyba zostawie tak jak jest 1,5atm bo dużo jeżdże również po asfaltach bo pola są daleko od siebie porozmieszczane a do transportu po drogach to chyba lepiej większe ciśnienie? |
|
Powrót do góry |
|
 |
malkolm2
Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 1211 Skąd: leżajsk- biłgoraj
|
Wysłany: 09:00 Nie 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
1,2 będzie wystarczające, a jeśli nią pryskasz i coś cięższego nosisz to możesz 1,4 nadmuchać |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 20:59 Sob 22 Lut 2014 Temat postu: jakie ciśnienie w kołach? |
|
|
Kupiłem sobie nowe opony tylne bo stare popękały ze starości i w istrukcji ciągnika jest podane ciśnienie 1,2 atm a na oponach max 2,5atm i tera niewiem w końcu ile mam nabić?
A wy jakie macie ciśnienie w swoich traktorkach z tyłu?
Opony to BKT jeśli ma to jakieś znaczenie?
Już je założyłem i narazie nabiłem 1,5atm. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 528
|
|
Powrót do góry |
|
 |
malkolm2
Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 1211 Skąd: leżajsk- biłgoraj
|
Wysłany: 08:25 Pią 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
to ja mam inną, też aluminiową ale mocowana jest tylko na dwóch łapkach z przodu |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 528
|
Wysłany: 08:03 Pią 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Taka - zdjęcia z aukcji.
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
malkolm2
Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 1211 Skąd: leżajsk- biłgoraj
|
Wysłany: 17:48 Czw 9 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
to jest taka mocowana na dwóch łapkach ?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 528
|
Wysłany: 12:46 Czw 9 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś aluminiową pompę hydrauliczną z "Hylmet"? Pasuje bez problemu? Nie pada to po 30mth? |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 22:00 Sro 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Być może i nielegalne te ledy ale przecież policjant niewie że ja mam ledy bo przez tylne pomarańczowo czerwone szkiełka niewidać że to ledy
A reszte oświetlenia kabiny mam na zwykłych żarówkach bo kabine mam koję na poduszkach i na razie niewpada w drgania na tyle żeby psuć żarówki tylko lusterka trochę drgały.
Co innego z przodu
A co do zabierania dowodów to u nas policje baaaardzo rzadko widać mnie jeszcze nigdy niezatrzymali traktorem a teściu od 30 lat nierobi przeglądów i też przez 30 lat jak tu mieszka to jeszcze go policja niezatrzymała a pozatym jednego sąsiada mam policjanta a z sąsiedniej lini jest znajomy jest zastępcą komendanta  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 528
|
Wysłany: 18:57 Sro 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Z ladami jest problem, większość jest nielegalna na drogach - brak homologacji. A z lusterkami to samo - policjant ci weźmie dowód Mi tam się nie palą tylko co chwile coś nie kontaktuje, lecz to przez rozsiewacz nawozów, no i może trochę też drgania;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 11:51 Sro 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
No u mnie telepie tylko na niskich od500 do moze tak 700obr a powyzej to juz tylko drgania czuc. Tłumik drga a lusterka to zdjołem bo jak jechałem to tak drgały że i tak nic niewidziałem Jak będę jechał przegląd robić za rok to je założe a tak po zatym są nieprzydatne. Ale widze że te ciapki tak chyba muszą mieć bo silnik 2 cylindrowy mają a wystarczy spojrzeć na fiata 126p jak telepie silnikiem na małych obrotach a na dużych też są drgania całego samochodu bo silnik jest też 2cylindrowy.
A no i w tylnych lampach pozakładałem żarówki led bo lampy wpadały w straszny rezonans tak od 1600 obrotów i nienadanżałem wymieniać żarówek tych zwykłych bo tak szybko się żarniki urywały a teraz na ledowych jest na razie spokój.
Musze jeszcze coś z przednimi lampami wymyśleć bo też wpadają w rezonans i dosyć często szlak trafia żarówki ale chyba niema ledowych tego typu? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 528
|
Wysłany: 22:37 Wto 10 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Mój wpada w rezonans przy ~1800RPM na innych obrotach się nie trzęsie, Ale w okolicach 1800 to tragedia jest, i to nie sam silnik tylko kabina. A no i lusterko - ja nie wiem po co go mam, chyba tylko jak stoję.
_______________________________________________
Pozdrawiam Gustlik z Ustronia
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
|