Winczio 0 Napisano 24 Października 2018 Witam mam pytanie posiadam tylny most od c 325 i mam tez skrzynie biegów od c 330 pod nowy typ sprzęgła czy można połączyć bez przeróbek te skrzynie z tylnym mostem od c 325 ? chodzi mi o tryby i wałki wychodzące ze skrzyni biegów i czy one będą pasować z wałkami z tylnego mostu c 325 , 2 pytanie mam takie ta skrzynia biegów jest pod nowy typ sprzęgła a jesli bym ja chciał połączyć z silnikiem c 330 ale ze starym typem sprzęgła czy da się to połączyć ? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Winczio 0 Napisano 24 Października 2018 Jest ktos w stanie mi cos podpowiedzieć ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Października 2018 Witam.Sądzę że tylko bezpośrednie porównanie części da dobrą/pewną odpowiedź.Więcej na http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_id=131 Jest to porównanie C-325 do C-328 a z C-330 różnice mogą być inne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Winczio 0 Napisano 25 Października 2018 Witam sprawa połączenia skrzyni nowy typ ze sprzęgłem stary typ rozwiązana pasuje idealnie zostało połączenie tylnego mostu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 24 Listopada 2018 I jak tam."Operacja" się powiodła? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Winczio 0 Napisano 1 Grudnia 2018 Tak łączenie skrzyni biegów z tyłem od c 325 podeszło bez problemowo a także łączenie tej skrzyni ( nowy typ ) ze sprzęgłem stary typ tez bez problemowo jeśli by ktoś takie cos planował zakładać i sie nie martwic mam nawet na zbyciu skrzynie od c 325 i blok silnika stary typ na grube panewki jest to blok od c 330 ( 69r) blok w pełni sprawny skrzynia tryby w środku lepsze jak nowe w sklepie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Winczio 0 Napisano 1 Grudnia 2018 Może mi ktoś podać rozmiar oringów w kolumnie kierowniczej od c 328 ?bo nie mogę znaleźć tego rozmiaru Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 2 Grudnia 2018 Ja u siebie jak wymieniałem to podjechałem z starym oringiem do Agromy i tam dobrałem odpowiedni wymiar.W związku z tym że już w ramieniu był wyrobiony rowek wziąłem minimalnie grubszy.To było kilkanaście lat temu i jaki wymiar to nie pamiętam,ale kolumna została uszczelniona i już nie ciekło.Ewentualnie możesz pokusić się o zmierzenie suwmiarką średnica "ośki"/szerokość rowka/głębokość rowka (wziąć poprawkę że oring zostanie ściśnięty więc nie może też być za gruby) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Winczio 0 Napisano 2 Grudnia 2018 Dzięki Tekmie tak tez zrobię a w przyszłym roku poleci kolumna na 1 wąs od c 360 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Winczio 0 Napisano 7 Grudnia 2018 Miał ktos styczność może w praktyce z zestawami do silnika c 330 firmy Prima ?? bo widzę takie zestawy do kupna a mam szwagrowi robić silnik do 30 i może by spróbował Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Winczio 0 Napisano 17 Grudnia 2018 Czy spotkał się juz ktoś z takim czymś ze nowe pierścienie Prima przy oczywiście odpowiednim montażu tłoka w tuleje ( z opaska + olej, napisy top do góry ) i by zostawiały ślady tak jak by rysy na łączeniu pierścieni na 2 tulei nie zostawiają takich śladów, wadliwy jeden zestaw pierścieni czy jak ? zestawy są nowe tuleje +tłoki + pierścienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coconi 0 Napisano 24 Listopada 2022 Witam sprawa połączenia skrzyni nowy typ ze sprzęgłem stary typ rozwiązana pasuje idealnie zostało połączenie tylnego mostuclick it Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach