Skocz do zawartości
butchless

Proszę o pomoc w sprawie dofinansowania.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Chciałbym się dowiedzieć, czy mogę starać się o dofinansowanie na jakąś pomoc finansową.Gospodarstwo posiadam od roku w grudniu pierwszy raz otrzymałem dotacje.Jestem studentem.Proszę o jakieś informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to liczyć na siebie i własna inicjatywę,inne pomysly skieruja cię wcześniej czy później do gminnej PS *.Dotacja polega na tym że ktoś musi pracować na kogoś.Nie wierzę by młody człowiek,student chciał by być wrzodem na tyłku ludzkości.P.S. * =pomoc społeczna.brr,brr..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wedlug ciebie polscy rolnicy ktorzy tez biora jakies dotacje to wrzody??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według przedstawionego sposobu rozumowania wszyscy jesteśmy wrzodami (o ile schodzimy ze swojego domku na drzewie) zapewne każdy obywatel korzysta z usług publicznych, czy tego chce czy też zapiera się nogami i rękoma również, a niekonieczne dostęp do usług publicznych jest wprost proporcjonalny do wielkości odprowadzanych podatków (pomijając fakt, iż im bogatszy obywatel tym mniejszy odprowadza podatek w stosunku do przychodu) także powinniśmy czuć się pokrzywdzeni, że nie mamy przed domem linii kolejowej, trzypasmowej autostrady, oświetlenia, posterunku policji, straży pożarnej, szpitala, jednostki wojskowej, lotniska etc.

 

@butchless rozumiem, iż rozchodzi się o otrzymanie pomocy/wsparcia, troszeczkę się spóźniłeś na premię dla młodych rolników, lecz jako student (o ile stacjonarny) to możesz napotkać sporo przeszkód, co do dodatkowych źródeł przychodu z funduszy UE możesz się jeszcze załapać na działania:

- Modernizacja gospodarstw rolnych (kolejna edycja)

- różnicowanie (dywersyfikacja działalności w kierunku nierolniczym - również kolejna edycja)