
małorolny
Members-
Liczba zawartości
157 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
Pokarpacie
-
OCCUPATION
wredny bo jeszcze nie dyrektor a już ......
-
AOL
6973332
-
Tak ! Masz rację że jest to dużo lepsze rozwiązanie , tylko znacznie droższe . Napęd hydrauliczny na przyczepach ( samoróbki z dwoma mostami napędowymi ) jest dosc często spotykany w Bieszczadach u ludzi którzy zajmują się zawodowo zrwyką drzewa w lesie .
-
Żyjesz w nieswiadomości bo C -330 ma obroty zależne WOM ! Są jedynie przypadki że w skrzyni brakuje koła zębatego właśnie od tych obrotów, ale to chyba raczej w ciagnikach które były składane w URSUsiE w ponedziałek Dobór odpowiedniego przełożenia jest jednak konieczny bo w najlepszym wypadku może sie skoczyć ukręceniem WOM. Zamiast mostu od żuka napewno lepszy bedzie most od starego "lublina"( dużo mocniejszy ) a można jeszcze takie wyczarować na złomowiskach lub szrotach. Pisałem kiedyś chyba w tym samym temacie bo ktos już pytał o tym że mój sąsiad ma założony most napędowy do przyczepy D-47 ( Autosan SANok ). Ciąga to C-360 i bez przesady ale jak przyczepa jest załadowana to nie ma mowy żeby sobie nie poradził w każdych warunkach. Oczywiscie ma zrobioną przekładnię zębatą w celu zgrania odpowiednich obrotów. Mimo to juz chyba dwukrotnie zostal ukręcony wałek Wom jak przyczepa złapała przyczepność , trzeba się delikatnie obchodzić z tym napędem. Napęd stosuje tylko i wyłacznie do jazdy pod górkę czy przez błotko. Efekt jest taki a widziałem na własne oczy że podczas wybierania żwiru z rzeki 2 X C- 360 nie radziło sobie z przyczepą a on wyjeźdzał sam bez najmniejszego wysiłku. Jest i mnius takiego rozwiązania że przyczepa idzie po twardej drodze znacznie cieżej niż zwykła ( dodatokwy most ).
-
Jest to wykonalne.
-
A u mnie ciapek est jedynym ciagnikiem ! Robię nim wszystko począwszy od orki ........ i daje radę spoko na 7 h ! Powiększam gospodarstwo ale narazie nie myślę o drugim ciągniku chyba że przekroczę 15 h ...... , zresztą narazie to są plany ........... jeśli wszystko wypali to tylko sprawę uratuje U - 914 [/url]
-
A jaki masz wspólczynnik błędu przy zaprawianiu ? U mnie pomyłki 0 % ale areal też mały ! bo 7 ha do obsiania !
-
oczywiście ! Zmieniasz kólka ( rolki ) i jazda ! tak też można, ale ja robię inaczej. Sieję tak, jak zboże, a jeśli trzeba posiać jakieś drobne nasiona to mieszam z jakimś zbożem (najczęsciej zbieram to, które już się nie nadaje do siania, a jest zaprawione) Można i tak ! Dobra myśl ))
-
Mój ciapek ma ciśnienie oleju w silniku ok ! uciąg też ok , ale chleje olej dlatego w maju dostanie nowe tuleje i tłoki ! A poza tym wszystko w nim ok !
-
raczej na kiepską jakosc częsci zamiennych ! wszystkie naprawy robie osobiście ! ale żeby sworzęń osi był nadwymiarowy o 0,8 mm to już przesada !
-
to swoja droga ,ale wedlug mnie polowa wszystkich awarii to zwykle niedbalstwo i brak wyobrazni . cos stuka a niech se stuka postuka iprzestanie albo cos odpadnie i zamaist srubki mamy korbowod do wymiany to wariant optymistyczny !
-
oczywiście ! Zmieniasz kólka ( rolki ) i jazda !
-
a czy masz moze oryginalna intrukcje i katalog czesci do swojego youngtimera Jestem w posiadaniu katalogu częsci do c-325 / 328 / 330 w jednej książce ! Super sprawa ! A instrukcja obsługi to ja
-
Panowie ! Moje c-328 z 1965r ! Czyli 42 lata ! Ale forma non stop jest ! ........ obecnie na 7 h !
-
A co to za przesałanaie ?
-
Czy mógłbyś mi ją udostepnic?? moje gg 6973332 sorki prace polowe ! nie było mnie na forum proszę o kontakt
-
Zrobic hamulce w ciapku to drobnostka. Ściągasz koła oraz zwolnice i masz na wierzchu ! Około 1,5 godziny zajmuje mi zrobienie jednej strony. Do ściągniecia zwolnicy weż sobie kogoś do pomocy bo moze Cię trochę sponiewierac. Zwróc uwagę na stan bębnów hamulcowych oraz simeringów w pochwach.