
Piotru$
Members-
Liczba zawartości
526 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
woj. lubelskie
- WEBSITE
-
INTERESTS
Siatkówka
-
AOL
9364408
-
SPRZEDAM http://allegro.pl/ursus-c-330-i1381766211.html SPRZEDAM CENA DO NEGOCJACJI
-
witam Panowie co mozecie mi powiedziec o mf 3060? ogolnie wady i zalety
-
czy ktos sie orientuje gdzie jest jakis zaworek albo cos w tym rodzaju regulujący dawke rozruchowa paliwa albo odpowietrzenie pompy paliwowej, mam taki problem w 110-54 ze slabo pali i wszystko wskazuje na to ze ma malo paliwa na start i zauwazylem ze przez przewod paliwowy biegnacy od zbiornika do pompy leci malo paliwa tak jakby pompa slabo zasysala jak ktos sie orientuje to niech da znac i podpowie co mam zrobic
-
tam wszystko widac... na drązku biegow glownych jest luz i tak ma byc ustawiona wajcha,
-
Panowie kupilem siewnik Hassia dk 300 moze mi ktos przyblizyc co jak robic na probe zeby wiedziec ile wysiac?? kola ma 6.00x16 szerokosc 3m moze mi to ktos policzyc bo ja jestem zielony i skrzynie ma olejowa
-
a masz moze numer do fajslawic?? calkiem niedaleko ode mnie mają wszystkie czesci na stanie do renaulta?
-
kolego poczytaj opinie na necie o samostarcie to zmienisz zdanie co do samostartu-
-
Kolego mam nowa pompke i nadal nic a samostartu nie uzywam bo to nie jest dobry sposob na odpalanie wole podgrzac swiece i ogrzac farelka silnik
-
tak kolego maja swiece plomieniowe i ja mam nowke zalozona ale to nic z tego tez, tyle co jest podane paliwo do swiecy i zassane pozniej do komory to tylko troche lecej zakreci a dalej i tak ciezko i trudno zapalic a jak juz sie nagrzeje silnik to nie ma wogole problemu podchodze i bez problemu
-
zbiornik jest na dole i na gorze ale paliwo ciagnie z dolnego ktory jest umieszczony pod kabina i zbiornik w poziomie jest wyzej niz pompka i pompa paliwa tak wiec tu nie powinno wracac z reszta za kazdym razem pompuje pompką i nie wiem sprawdze najpierw wtryskiwacze bo widze ze od nowosci nie ruszane.
-
Panowie mam kolejny problem z 110 a mianowicie bardzo ciezko pali przy dzisiejszych temperaturach. po zakupie wyczyszczone byly przewody i wymienilem filtr paliwa, wyczyscilem zbiornik i przeczyscilem filterek w pompie paliwowej( a moze jest jeszcze gdzies jakis filtr?????) zostala wymieniona pompka paliwa i dalej nic z tego. Problem objawia sie w ten sposob ze rozrusznik kreci i w pierwszych momentach nie ma wogole dymu z czasem sie pojawia ale ciagnik i tak latwo nie zapala a jak zapali to mam wrazenie ze nie chodzi na wszystkie cylindry a jak trpszke pochodzi to jest elegancko. Silę ma nie dymi nie ma przeciekow oleju tez raczej nie bierze bo zaoralem na zime 5ha i bylo spoko. w niedalekiej przyszlosci mam zamiar sprawdzic wtryski i zmierzyc cisnienie sprezania. Macie Koledzy jakies pomysly??
-
wlasnie kolego nie wiem czy uciekl czy go poprostu bylo malo teraz uzupelnilem i jest caly czas stan nie wiem jeszcze co i jak bo mam go od niedawna. czyli mam odpowietrznikow szukac przy obudowie skrzyni biegow tam po bokach gdzie sa tarcze?? aha i jak go przyprowadzilem to byly nie do zdarcia... a teraz tylko na recznym. poszukam i bede na bierzaco pisac.
-
panowie jak odpowietrzyc chamulce w 110.54 bo mi sie zapowietrzyly bo nie mialem plynu ;/
-
dzieki łukasz z informacje jeszcze jakbys mogl mi napisac ile mniej-wiecej trzeba grzac swiece i czy paliwo do niej idzie tez z dolnego zbiornika? aha i co moze byc powodem ze tak jakby pompka nie trzymala paliwa bo trzeba nią troszke pokrecic i jest bez dymu a po chwili dym i pieknie cyka 6garow. pozdrawiam.
-
panowie jak to jest ze swieca zarowa bo ja niedawno kupilem 110.54 i jak wyglada jej wlaczanie czy ona jest w stacyjce?? tzn przekrecasz stacyjke i powinna grzac?? ja wyczulem taki moment ze przygasaja 3 kontrolki lekko tzn kontrolka od cisnienia ladowania i jeszcze taka trzecia ale nie wiem od czego ona jest(druga z prawej strony, obok recznego)?? i zaczyna grzac kolektor ale czy to jest prawidlowe wlaczanie?? na jakim poziomie przekrecenia jest u was wlacznik??