
tdk
Members-
Liczba zawartości
325 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
from the 1000 lakes
-
w zeszłym roku po 1000 można było kupić miękki przód ze wspornikiem. Sama regeneracja wspornika w zakładzie to koszt około 500
-
Maska pasuje, tylko jak chcesz mieć kratki boczne nowego typu to musisz wymienić też ramki mocujące te kratki chyba że wolisz przykręcić je śrubami jak to też można wykonać.
-
20 za co?? za książkę? czy w formacie pdf
-
to pompa od czwórki wolnossącej
-
Weźmy sobie takiego new hollanda tm 165, pojemność 7480 moc 119 kW a na kołach zostało mu 96,1 kW czyli jakby ze 160 km 130 zostało
-
kup se wychylny nowy koszt około 300 zeta, nowy hak z instalacją około 800 pln.
-
no to chyba majstrował przy dźwigience regulującej wysokość podnoszenia.
-
nie wyjdzie tam tłok z tyłu bo nie ma jak
-
te pokrętło reguluje prędkość opadania a nie podnoszenia, a ta druga pompa jest od wspomagania układu kierowniczego. Sprawdź czy nie opadają ramiona podnośnika, podczep coś cięższego unieś i wyłącz silnik. Jak będzie opadać w przeciągu kilku minut to remont się kłania.
-
Widać że silnik jest od c 385, składak jakiś.
-
Jak masz nowszy 914 to 168 + 5.
-
Jak podaje naklejka z boku wspornika sterowania nie należy używać wzmacniacza w pozycji zając poniżej 1200 obr/min. Ani też przełączać z żółwia na zająca przy takich obrotach i poniżej.
-
jak mikropompa słaba to popuszcza na wolnych obrotach
-
sprawdzić rozrusznik i przewody oraz akumulator, zamontować podgrzewacz płynu do bloku i będzie dobrze palił