Skocz do zawartości

Osstry

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. A to nie ma czasami tak byc? Bo w 5150 naped sie zalancza jak jest potrzeba. Ciagnik jak poczuje ze sie slizga zalancza naped. Oczywiscie pierw wlancza sie przyciskiem ale on sam reaguje.
  2. ps. Po prawej stronie na bezpiecznikach brakuje takiego kwadratowego w lewym gornym rogu. W ksiazce pisze od czego jest i wnioskuje z tej ksiazki ze on moze byc od redukcji wstrzasow przy zmianie rewersu, a mi go zrywa jak przerzuce z przodu na tyl. Czy to jest to?
  3. Siemka posiadam Case 5150 i jest z nim pare problemow. Najwiekszym jest ten ze odkad go kupilismy to dopiero niedawno wyjechal z garazu trwalo to 4 miesiace. Czy robil ktos z was takie cos zeby odpalal od kluczyka? Bo ten niechce i trzeba go kabelkiem zapalac. Jezeli ktos sie lapie w tych katalogach na Case to prosilbym o podanie wskazowek jak dojsc do strony gdzie bedzie pokazana linia kabli ktore sa odpowiedzialne za uruchomienie. Podejrzewam ze jakis kabel jest na skrzyni co jest spieprzony bo ciagnik powinien zapalac jesli jest na luzie a ten nawet na luzie niechce. Nastepnie to chyba jest zepsuty pomiar predkosci ten radarowy bo niepokazuje ani predkosci ani poslizgu kul. Gdzie on sie znajduje zeby zobaczyc co z nim jest? I najgorsze to to ze przy naprawie elektrozaworu rozwalila sie cewka a kosztuje on 1600zl. Z gory dzieki za odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...