mariano999 0 Napisano 9 Stycznia 2012 Witam.Mam problem z moim Casem 5130 a mianowicie rano ma problemy z odpalaniem. Włozylem mu nowy aku, rozrusznik sprawdzony, alternator tez (ładowanie 13,8 V). Dopiero po ewentualnym podłączeniu innej maszyny udaje sie go odpalic. Akumulator jest nowy wiec aku odpada. Próbowałem nawet aku odłaczac na noc i to tez nic nie dało. Świeca płomieniowa wymieniona na nową a on dalej nie chce odpalać. Wygląda to tak jakby nie miał siły kręcić rano a przecież nie ma mrozów. Zakręci pare razy, nie odpali i koniec.Moze ktos miał podobny problem? Z góry dzieki za propozycje. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek janczak 0 Napisano 9 Stycznia 2012 Zobacz Połoczanie masy z klemom przewodu lub połoncz nowom Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 10 Stycznia 2012 Niech ktoś próbuje go odpalić a ty za koleją dotykaj wszystkie połączenia między aku. a rozrusznikiem jak również masą i jeśli gdzieś wyczujesz ciepło to masz słabe połączenie gdzie dochodzi do strat prądu albo masz za mały prąd rozruchu z akumulatora . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krymek80 0 Napisano 23 Stycznia 2012 Witam. Odnosnie rozruchu CASE'a 5130 tez jestem posiadaczem takiego ciagnika i niestety mam ten sam problem. Przy niewielkim mrozie pomaga dodatkowy prad z samochodu poprzez przewody rozruchowe. Natomiast przy -20 i wyzej (a raczej nizej) to jedynie prostownik z rozruchem. Mozna tez zalozyc dwa aku 6 V o duzej pojemnosci Ah, kwestia dorobienia skrzynki zeby je zmiescic. Ogolnie rzecz biorac to chyba te ciagniki poprostu tak maja, w koncu 6 cylindrow nie latwo pokrecic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano999 0 Napisano 24 Stycznia 2012 Witam.Jaki masz włożony aku? Ja mam 120 Ah 950 A wiec nie wiem czy to nie za słaby, chociaż wiekszy sie nie zmiesci w skrzynce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krymek80 0 Napisano 24 Stycznia 2012 Tez mam taki sam aku gdyz wiekszy sie nie miesci. 120 Ah 1100 A jest za dlugi a byc moze, ze dal by rade. Pozostaje przerobic skrzynke na aku lub zakupic dobry prostownik z rozruchem, koszt okolo 1000 PLN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano999 0 Napisano 24 Stycznia 2012 Tyle ze nie zawsze mam dostęp do prądu i wtedy zaczyna sie kombinowanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 24 Stycznia 2012 jak uwazacie ja tego ciagnika bym nie palil z rozruchu bo pozniej sa spore problemy bylo juz o tym na forum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano999 0 Napisano 24 Stycznia 2012 jak nie z rozruchu i nie z innego sprzetu to jak go odpalac? Co zrobic zeby odpalal bezproblemowo ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krymek80 0 Napisano 24 Stycznia 2012 Jak wczesniej pisalem: przerobic skrzynke na dwa aku 6V, min. 195 Ah 1100 A. Jesli to nie pomoze, to nie wiem jak bedziemy normalnie uruchamiac nasze sprzety. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 24 Stycznia 2012 widzicie sa 2 rodzaje skrzynek na 2 akumulatory lub 1 sprawdzcie swiece plomieniowa a nie odrazu rozruch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 24 Stycznia 2012 jeszcze jesli 2 akumulatory to 2x 12v i wtedy powinno dzialac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano999 0 Napisano 24 Stycznia 2012 swieca plomieniowa nowa i sprawna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano999 0 Napisano 27 Stycznia 2012 WitamSzukam dobrego mechanika w okolicach Poznania.Takiego ktory zna sie na Case.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach