łukasz.j 0 Napisano 9 Stycznia 2008 Panowie mam pytanie. W moim MF 6170 działają tylko dwa półbiegi. Nie wiem do czego jest ten przycisk w przełączniku od półbiegów. Świeci mi się tylko kontrolka od D a jak przełączę na niższy to nic się nie zaświeca a najwyższa prędkość to 30 km\h Traktor jest z 95 r nie Wiecie czy występowały te traktory z skrzynią 30 ? Z góry dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 9 Stycznia 2008 łukasz.j występowały bo ja mam 6150 z 95r. i tylko mi idzie na d 30 km/h. i posiada tylko C iD. De to najwyższy półbieg i najszybszy mi na c idzie 23 km/h. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler666 0 Napisano 9 Stycznia 2008 Mam do kupna Mf 3075 z 95r.: Prosiłbym pare słów o nim, jak z paleniem, czy są awaryjne, a jak ze skrzynią bo słyszałem ze w 30xx podobno są słabe skrzynie, Z góry dziekuję i pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 9 Stycznia 2008 Qurde u mnie jest tak samo tylko od c nie świeci kontrolka a masz przycisk w przełączniku od półbiegów ? do czego on służy ? u mnie w ogóle on nie reaguje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 9 Stycznia 2008 Nie wie nikt co może być w MF 6170 jak się rozgrzeje hydraulika słabnie na postoju nie mogę skręcić kołami tak ciężko chodzi wspomaganie i w dodatku szarpie. Filtry zmieniłem i nic nie pomogło czy to może być wina pompy, gdzie ona się znajduje i czy mógłbym ją sam wymienić? Jaka jest cena takiej pompy? Z góry dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 9 Stycznia 2008 łukasz ja niemam rtakiego przycisku . A kontrolka to może dioda sie spaliła . A tak wogule jak przekręcasz kluczy to zaswiecaja sie wzsystkie kontrolki i czy ona się też zaświeca czy nie bo jak tak yo niewiem . u mnie jest tak samo z kontrolką od żółwia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 9 Stycznia 2008 Jak przekręcę kluczyk, to C się nie świeci.. Być może, że dioda jest spalona... Zaś kontrolka od zająca zaświeca się po przekręceniu kluczyka ale później nie świeci. Dzięki za odpowiedź... Trudno wymienić taką diodę?! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 9 Stycznia 2008 łukasz niewiem bo ja sam dopierom zakupiłem ten traktor jakieś 2 tygodnie temu i sam sie uczę . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 10 Stycznia 2008 Nie wie nikt co może być w MF 6170 jak się rozgrzeje hydraulika słabnie na postoju nie mogę skręcić kołami tak ciężko chodzi wspomaganie i w dodatku szarpie. Filtry zmieniłem i nic nie pomogło czy to może być wina pompy, gdzie ona się znajduje i czy mógłbym ją sam wymienić? Jaka jest cena takiej pompy? Z góry dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marian007 0 Napisano 10 Stycznia 2008 Witam.Zaczynam mieć problem w MF690. Zaczyna sączyć się paliwo z pąpy paliwowej, z pod "gaszenia ciągnika". Wydaje mi się że należy wymienić jakiś oring w pąpie, ale nie jestem pewien jak to zrobić. Czy ktoś coś takiego robił? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 10 Stycznia 2008 Witam. Mam MF 3070 i planuje wymienic w nim pierścienie tylko nie wiem czy jest sens same pierscienie wymieniac???I czy podczas ewentualnej wymiany mozna np. przestawic rozrzad czy jeszcze jakies inne sparwy??? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 10 Stycznia 2008 Witam. Mam MF 3070 i planuje wymienic w nim pierścienie tylko nie wiem czy jest sens same pierscienie wymieniac???I czy podczas ewentualnej wymiany mozna np. przestawic rozrzad czy jeszcze jakies inne sparwy??? PozdrawiamJeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to zdejm głowice i zobacz jakie masz progi na cylindrach jeśli wyraźnie są wyczuwalne pod palcami to lepiej samych pierścieni nie wymieniać ponieważ jest duże ryzyko że górne pierścienie popękaja i bedziesz miał jeszcze więcej roboty.A tak wogóle to dlaczego chcesz robic remont silnika ?Jeśli bierze ci olej to najpierw sprawdz turbine później głowice i dopiero ewentualnie berz sie za silnik.Jeśli jescze nie robiłes remontu zednego silnika to lepiej sam nie zaczynaj weź sobie przynajmniej do pomocy kogoś kto co kolwiej kojarzy w tym temacie albo wogóle zleć komuś remont. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 10 Stycznia 2008 Wiesz bierze olej i dymi w odme i to dosc mocno Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 11 Stycznia 2008 Wiesz bierze olej i dymi w odme i to dosc mocnoale i tak najpierw sprawdz turbine a konkretnie czy nie ma luzów i czy nie jest kolektor ssacy mokry.Później mozesz odkręcić kolektor i sprawdzić kanały dolotowe w głowicy jak sa mokre i jest sporo nagaru to masz głowice do roboty, a jak juz zdejmiesz głowice to wtedy sprawdzisz jakie sa progi na cylindrach. A z odmy to dmucha dymem czy tylko powietrzem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 11 Stycznia 2008 Z odmy dymi na biało i wydaje mi sie ze to nie jest powietrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 11 Stycznia 2008 Witam. Panowie mam od pewnego czasu problem ze sprzeglem w MF 3070. Wymienilem filtr hydrauliki ale to nic nie dalo. A dzieje sie tak,że jak zapale ciagnik to sprzeglo jest normalne a jak zgasze to od razu sprzeglo ginie. Co moze byc przyczyną??? Prosze o pomoc. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 11 Stycznia 2008 Z odmy dymi na biało i wydaje mi sie ze to nie jest powietrze Wa takim razie tak jak mówiłem kolejno wszystko posprawdzaj.A jek zdejmiesz głowice to zobaczysz co mu dolega Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 11 Stycznia 2008 ie wie nikt co może być w MF 6170 jak się rozgrzeje hydraulika słabnie na postoju nie mogę skręcić kołami tak ciężko chodzi wspomaganie i w dodatku szarpie. Filtry zmieniłem i nic nie pomogło czy to może być wina pompy, gdzie ona się znajduje i czy mógłbym ją sam wymienić? Jaka jest cena takiej pompy? Z góry dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 11 Stycznia 2008 ie wie nikt co może być w MF 6170 jak się rozgrzeje hydraulika słabnie na postoju nie mogę skręcić kołami tak ciężko chodzi wspomaganie i w dodatku szarpie. Filtry zmieniłem i nic nie pomogło czy to może być wina pompy, gdzie ona się znajduje i czy mógłbym ją sam wymienić? Jaka jest cena takiej pompy? Z góry dziękujęMoze masz mało oleju albo zapowietrzony układ. Poza układem kierowniczym wszystko działa poprawnie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppp16 0 Napisano 11 Stycznia 2008 ie wie nikt co może być w MF 6170 jak się rozgrzeje hydraulika słabnie na postoju nie mogę skręcić kołami tak ciężko chodzi wspomaganie i w dodatku szarpie. Filtry zmieniłem i nic nie pomogło czy to może być wina pompy, gdzie ona się znajduje i czy mógłbym ją sam wymienić? Jaka jest cena takiej pompy? Z góry dziękuję Oj nie chce straszyc ale moze byc to cos znacznie powazniejszego, Pompe raczej jesli chociaz troche sie znasz to wymienisz pompa kosztuje okolo 2.000 jesl ito by byla pompa ale ja podejrzewam ze masz pojechaną tarcze sprzegłową a to juz nie prosta zecz, i dobrze radze nie jezdzij tym ciągnikiem tylko go na warsztat bo bedzie Ci sie to pogarszac, najlepiej zrob tak: Sposc stary olej i sie przypatrz dobrze czy nie am opiłkow metalu w oleju jesli są to sam rozumiesz co jest(tarcza) a jesl inie bedzie opilkow metalu to poprostu zmien olej na nowy najlepiej z rodziny firmy "fuchs" jesl ito nei pomoze to najprawdopodobniej bedzie pompa// a powiedz czy dynashift normalnie działa?? czy tez jak olej sie zagrzeje to coraz gorzej dynashift?? bo jesli tez dynashift to moze byc tak ze tak jakby "skrzynia jest zatarta" koszt naprawy u mechaniorow okolo 5-10 tysiecy zl zalezy jeszcze co jest dokladnie. I dobrze Ci radze nie jezdzij tym ciągnikiem dopuki go nie zrobisz bo bedzie sie pogarszac|| jeszcze elektrozaworow popatrz. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 12 Stycznia 2008 na zimnym oleju wszystko jest ok dopiero jak się rozgrzeje to zaczyna się chrzanić tzn wspomaganie ciężko chodzi, podnosnik bez gazu w ogóle nie drgnie i przy ruszaniu szarpie. Wydaje mi sie że to pompa. Ale jak się do niej dostać???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppp16 0 Napisano 12 Stycznia 2008 musisz wykrecic prawe kolo i jeszcze pare zeczy wykrecic i bedzie pompa (nie duzo roboty max 40 min ) a dynashift dziala porawnie ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 12 Stycznia 2008 u mnie jest skrzynia 30 i ma tylko dwa półbiegi na rozgrzanym reagują z opóżnieniem a ta pompa jest gdzieś koło filtra pod jakimś deklem?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppp16 0 Napisano 12 Stycznia 2008 u mnie jest skrzynia 30 i ma tylko dwa półbiegi na rozgrzanym reagują z opóżnieniem a ta pompa jest gdzieś koło filtra pod jakimś deklem?? Pompa znajduje sie na prawej tylnej połosi jesli zobaczusz filtr glowny taka puszka duza to tam bedziesz musial odkrecac te 'dekle' ale musisz wykrecic kolo bo inaczj nie dojdziesz, ja bym Ci radzil najpierw olej sprawdzic bo te ciągniki są bardzo wrazliwe na olej, i najlepiej wymien olej jesli tonie pomorze to sprawdz cisnienie pompy powinno miec okolo chyba 18 Atmosfer, bo niema sensu rozkrecac na darmo bo i tak jesl irozkrecisz to nic nie zoabczysz, a cisienie mozna sprawdzisc podlaczając przewody tam gdzies pod schodami z prawej strony.. ale mowie najpierw sposc olej i zobacz czy jest wporządku pzdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 12 Stycznia 2008 proszę o pomoc, jaki jest numer lakieru na kabinie w ciągnikach MF 3070? z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich użytkowników ciągników massey ferguson Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach