ralf 0 Napisano 5 Sierpnia 2005 pierscienie i tuleje napewno do wymiany w tym złomie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Sierpnia 2005 Zgadzam się że w twojej trzydziestce potrzebny jest remont, ale konieczność wykonania remontu silnika nie oznacza ze caly ciagnik to zlom. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf 0 Napisano 5 Sierpnia 2005 moze nie złom jesli jest zadbany ale remont bedzie potrzebny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Sierpnia 2005 nie ma tego oleju zbyt duzo ale pojawia sie w szczegulności po cieżkiej pracy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CYPISEK 0 Napisano 5 Sierpnia 2005 Jak duże są te wyrzuty oleju?Zawsze podczas pracy silnika powstaje ciśnienie które musi gdzieś uchodzić. U ciebie pewnie nie ma którędy uciekać i dlatego wybija olej przez górę.Ja w swojej trzydziestce zrobiłem specjalne zabezbieczenie. Wziąłem kawałek rury (wielkości filtra od oleju) dospawałem do tego małą rurkę tak aby pasowała do otworu wlewu oleju (zamiast korka). W środku dałem kilka sitek, górną częśc rury zatkałem poprzez przyspawanie blachy. Wyjście dla powietrza i ćisnienia z silnika zrobiłem na bok poprzez dospawanie cienkiej rurki tak aby ciśnienie z silnika mogło tamtędy uchodzić. Wylot cienkiej rurki zabezpieczylem dwoma siatkami aby żadne śmniecie nie dostawały się do silnika.Musisz to tak zrobić aby dało się zamknąć maskę. Takie użądzenia są w niektórych samochodach ciężarowych.Ja to nazywam odpowietrznikiem silnika. A może spróbujesz zrobic coś takiego?Ze troche oleju wybija to normalne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 6 Sierpnia 2005 czyli mam rozumiec ze 330 spokojnie sobie z taką prasą poradzi?Dzieki za inforomacje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CYPISEK 0 Napisano 6 Sierpnia 2005 Chłopie o czym tu mówić. ja pod koniec lat osiemdziesiątych tłókłem sie trzydziestka z prasą Z224 bez przeciwwagi i ciągnik jakoś wytrzymywał. Co dwa lata tylko remoncik sprzegła sie zrobilo i wio do przodu 330 to maly ciagnik ale bardzo wytrzymaly. Dlatego sie nie martw niczym i kupuj prase. obecnie produkowane prasy mają przeciwwagi co oznacza ze Twoja trzydziestka bez problemu bedzie sobie z nia radzić. Może w sprzegle co parę lat trzeba będzie pogrzebac ale skrzynia i silnik wytrzymają. Zresztą skrzynia to najmocniejszy element tych ciagników. ja w swoim 330 przejechalem 10 000 motogodzin i w skrzyni nic nie robiłem. Czlowiek który ode mnie ten ciagnik kupił może i do dziś skrzyni nie remontował.Nic sie nie martw i nie przejmuj się jesli ktos glup ci naopowiada ze 330 z prasa nie pojdzie bo to BZDURY Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 7 Sierpnia 2005 zgadzam sie ze 330 sobie z prasa poradzi co nie znaczy ze mu bedzie lekko.ten traktor jednak do tego jest stworzony aby poruszac maszyny ktore produkowano z mysla o wiekszych traktorach. Trzydziestki sa tak twarde ze jeszcze przez wiele lat beda odwalac ciezka robote na poskich polach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 7 Sierpnia 2005 Chłopie o czym tu mówić. ja pod koniec lat osiemdziesiątych tłókłem sie trzydziestka z prasą Z224 bez przeciwwagi i ciągnik jakoś wytrzymywał. Co dwa lata tylko remoncik sprzegła sie zrobilo i wio do przodu 330 to maly ciagnik ale bardzo wytrzymaly. Dlatego sie nie martw niczym i kupuj prase. obecnie produkowane prasy mają przeciwwagi co oznacza ze Twoja trzydziestka bez problemu bedzie sobie z nia radzić. Może w sprzegle co parę lat trzeba będzie pogrzebac ale skrzynia i silnik wytrzymają. Zresztą skrzynia to najmocniejszy element tych ciagników. ja w swoim 330 przejechalem 10 000 motogodzin i w skrzyni nic nie robiłem. Czlowiek który ode mnie ten ciagnik kupił może i do dziś skrzyni nie remontował.Nic sie nie martw i nie przejmuj się jesli ktos glup ci naopowiada ze 330 z prasa nie pojdzie bo to BZDURY Dzieki za szczegolowe informacje.Chce konkretnie kupic prase class. czy ktos cos wie na ich temat jak sie sprawuja? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CYPISEK 0 Napisano 7 Sierpnia 2005 classy sa ogolnie dobre i malo awaryjne. Znam pare osob ktore maja takie maszyny i sa zadowoleni. Jesli chcesz kupic prase class to dobry wybor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 7 Sierpnia 2005 classy sa ogolnie dobre i malo awaryjne. Znam pare osob ktore maja takie maszyny i sa zadowoleni. Jesli chcesz kupic prase class to dobry wybor Serdecznie wszystkim za wszystkie informacje dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 7 Sierpnia 2005 Ile litrów oleju wchodzi do skrzyni biegow w trzydziestce? chce wymienic olej i nie wiem ile kupić nie ma,m ksiazki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 8 Sierpnia 2005 23 litry według ksiązki, a mi weszlo 25 ostatnio i wtedy dopiero na wskaźniku był max. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CYPISEK 0 Napisano 8 Sierpnia 2005 ja tez to potwierdzam ze 5 baniek po 5 litrow wchodzi czyli 25 litrow do skrzyni w 330 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 9 Sierpnia 2005 jaki olej silnikowy najlepiej stosować w 330?superol to juz przeżytek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 10 Sierpnia 2005 ja od paru lat używam lotosu półsentycznego.Czy jest lepszy od superolu-chyba tak. Dlatego zaczalem wymieniac olej co 250 motogodzin a nie co 200 jak napisali w instrukcji.wczesniej jeszcze uzywaem oleju Alanda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 11 Sierpnia 2005 Ja używam do C330 oleju Milvus 15w/40 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 15 Sierpnia 2005 Mam problem z moim C-330 bo wyrzuca mi olej zwłaszcza przy cieżkiej pracy przez korek od wlewu oleju. Nie jest go dużo ale i tak zabrudza mi cała pokrywe od zaworów. prosze o porade co może byc tego przyczyna? Bo jak chodzi o kondycje silnika to jest w stanie idealnym. Z góry dziekuje za porady i pozdrawiam wszystkich pomocnych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 15 Sierpnia 2005 Mam problem z moim C-330 bo przy cieżkiej pracy wyrzuca mi olej przez korek od wlewu oleju. Nie jest go duzo ale i tak mam brudna cała pokrywe od zaworów. Prosze o porade! PS. jesli chodzi o kondycje silnika to jest naprawde w stanie idealnym. Pozdrawiam i prosze o porade! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zimny 0 Napisano 15 Sierpnia 2005 bodajze na poprzedniej stornie jest napisane co z tym zrobic wez troche pzejrzyj watkek przynajmniej 2 strony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 15 Sierpnia 2005 Ja w swoim C-330 jeżdrze na oleju wielosezonowym MILWUS i wymieniam co 100mtg. Moim zdaniem wymiana w tak małym silniku co 250mtg. oleju choć byłby najlepszy to lekka przesada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 17 Sierpnia 2005 może ktoś wie jaki może być powód odkręcania się zwolnic w C330 na lewym kole patrząc od tyłu. Urywają się śruby. Może ktoś mial taki problem i go rozwiązał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 17 Sierpnia 2005 są specjalne kleje do połonczen gwintowych zabespieczające przed odkrecaniem do tego jak dasz podkładke sprezynujacą musi byc oki mi popusciły sruby od pochwy prawej i oberwało kołniez Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 18 Sierpnia 2005 Moim zdaniem powodem odkrecania sie srub na zwolnicach jest zbyt mały naciag łancuchów stabilizacyjnych gdy pracujesz z maszyna na podnosniku! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 18 Sierpnia 2005 Albo spróbój założyc pod śrobe blache która po dokreceni zaklepiesz na jej główke. Napewno pomoże. Polecam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach